Gå til innhold

Har du Airpods, verdt det? Er ny på Iphone/apple-produkt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har så lyst å høre musikk, utforske podcast eller høre video sett på mobilen. Har funnet ut at headset og øreplugger for Iphone er Airpods, noen med erfaring? 
De koster en del, har aldri vært fornøyd med ørepropper tidligere da de datt ut under trening (10 år siden da jeg hadde ørepropper sist). Er de verdt det? 

Hvilke har du? 

Anonymkode: 694e4...2bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker mine! Jeg har pro (ikke den nyeste versjonen).

Anonymkode: e6181...2cc

Skrevet

Du burde gå for Airpods Pro 2. De koster 3k men de er utrolig gode, bra lyd, støydemping. Det følger med forskjellige størrelser på tuppene man kan bytte ut.

Skrevet

Spørs jo veldig på preferanser, mine ører liker ikke airpods, så jeg har Bosé quiet comfort headset istedet. Det er veldig bra lyd, noice cancellation, blue tooth tilkobling, elsker det. Kan også ha flere enheter tilkoblet samtidig. 

Anonymkode: 4bb24...217

• Liker 1
Skrevet

Jeg har pro 2 og elsker dem.

Skrevet

De ramler ut av ørene mine. Kan kun sitte rolig med de. Har krabbet nok i busser og på gata for å plukke de opp. Må ha headset med bøyle jeg.

Anonymkode: b4b09...75c

• Liker 1
Skrevet

Elsker AirPods. Få ørepropper som sitter i ørene mine, men AirPods gjør faktisk det. Helt klart verdt pengene for min del :)

Skrevet

AirPods Pro 2 har imponerende støydeming for å være propper, lyden er også god. Anbefaler :) 

Anonymkode: 2f46c...dc0

Skrevet

Elsket mine Airpods, særlig støydempingen var helt himmelsk. Men de var så tette at jeg fikk eksem inni ørene, så jeg kunne ikke bruke de 😭

Anonymkode: 8daff...d68

Skrevet

Hadde AirPods- elsket de. Gikk over til AirPods pro- elsket de enda mer! Det er god lyd, god støydemping, enkelt å koble til, kan brukes på Mac, iPhone, apple tv, iPad. Elsker funksjonen som registrerer når jeg prater og slår av støydempingen mens jeg hører på musikk/ser film.

Anonymkode: 35193...b18

Skrevet

Har riktignok ikke airpods/iPhone, men har kjøpt noen ganske rimelige trådløse ørepropper (som skal fungere til alle plattformer med bluetooth, inkl iPhone) som virkelig har overrasket meg positivt: Sony wf-c500

De har mye av de samme fordelene som andre trådløse ørepopper som vanligvis er langt dyrere:

De finnes i flere fine farger, kobler seg til automatisk når du tar de ut av etuiet etter første tilkobling, og lyden har virkelig vært upåklagelig! Veldig lett å kontrollere trådløst ved å trykke på sidene av proppene. De lades opp når de puttes tilbake i etuiet, og har ganske god batterilevetid, så jeg føler "aldri" jeg må lade de. De er magnetiske, så sitter godt i etuiet, og sitter lett sammen hvis man i et svakt øyeblikk legger de løst i lomma/veska. Og så følger det med myke "propper" av tre ulike størrelser, så for de fleste vil de  både være behagelig å ha på, og sitter godt i bevegelse. Både jeg og mannen min er helfrelste!

https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-smarte-hjem/hodetelefoner-og-tilbehor/hodetelefoner/sony-wf-c500-helt-tradlose-in-ear-hodetelefoner-hvit/360146#features

Anonymkode: 10dda...112

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...