AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #21 Skrevet 7. oktober 2023 Så antydning i pubertet og har forverret seg etter tre svangerskap. Jeg har det «bare» i armene og får operasjon når jeg får av de siste svangerskapskiloene. (Fødte i sommer og nå skal jeg ikke ha fler) Omkretsen på overarmene mine pdd er 47 cm 🫠 Resten er normalproposjonert. Anonymkode: f9ec8...207
Tingtang Skrevet 7. oktober 2023 #22 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hmm..det virker som det oppleves mer ekstremt og eksplosivt enn det jeg opplever selv da. For meg er det mer at bena, og særlig leggene ser litt for store ut ift resten. Men det er nok til at jeg ikke viser bena med shorts eller korte kjoler. Ser ikke bra ut. Har bmi på 22 og er sunn og frisk, så tenker ikke at jeg bør veie mindre heller. Men unngår såklart å trene ben noe voldsomt. Vil ikke øke massen der liksom.. Og for noen år siden hadde jeg helseutfordringer, og veide helt ned i bmi 15, var jo mager og benete. Men akkurat leggene var da i det jeg vil kalle «normal størrelse». Men jeg kan jo ikke veie så lite på resten av kroppen. Er uansett frisk og rask igjen. ts Anonymkode: fa572...fe8 Selv om det ikke er like eksplosivt så skjønner jeg at du ikke vil øke massen. Er glad for og høre at du er frisk og rask igjen 😃
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå