AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #1 Skrevet 7. oktober 2023 Jeg er gift men nå på vei ut av mitt forhold fordi jeg ser jeg er gift med feil mann. Vi lever som et gammelt ektepar, men er alt for unge til det. Han er også gift. Og ja, vi er forkastelige mennesker begge to, som har vært utro. Men jeg forsøker i alle fall og rydde opp etter meg hjemme, og gjøre det riktige og avslutte hjemme uansett. Men det er ikke lett det heller slik økonomien er i dag. Jeg trodde jeg fant mannen for meg. Den jeg har savnet hele livet, den som ser verden slik som jeg gjør. Han som elsker like høyt som jeg gjør. Som alle andre har jeg tenkt vi er annerledes, at det vi har er dypere. Jeg har lurt meg selv til å tenke at han er min, ingen kjenner ham slik jeg gjør, ingen har så mye nærhet med ham som det jeg har. Men han er jo ikke med meg. Han er hjemme, og sover i seng med henne hver eneste dag. De har et langt samliv sammen og de har en hel masse sammen som jeg ikke har med ham, uansett om vi også har vårt eget som er noe unikt. Han har selvsagt 1000 grunner for å ikke kunne gå. Ikke nå. Kanskje siden. Har spurt gang på gang om en dato uten svar. Jeg kan ikke klage. Jeg har gjort det jeg har gjort. Valgt det jeg har valgt. Visst at han har en voksen familie. Sitter her i dag som en idiot, og skjønner liksom nå plutselig omfanget av at han går hjemme med familien sin hver eneste dag og ikke meg. Han klandrer meg for å være utomodig. Mener jeg må klare å vente til han er klar, at jeg må forstå hvordan han elsker meg, men at livet er komplekst. At vi må roe ned og ta tiden til hjelp og bare klare å ha det fint sammen av og til mens vi har lite kontakt og vet at vi elsker hverandre. Men tanken på at han hver eneste dag er hjemme med familien sin, i seng med henne, og ikke meg, den tanken går ikke. Selvsagt gjør den ikke det. Vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden. Vet det ikke er sympati og hente. Har ikke behov for at han skal snakkes med som en idiot heller. Ham forelsket deg bare ham også, uten å tenke gjennom konsekvensene av det. Jeg valgte en mann som var opptatt og har bare meg selv å takke. Vet jeg har satt meg selv fullt og helt i denne situasjonen. Hvorfor er vi kvinner gang på gang så dumme som dette? Anonymkode: d74f3...3cb
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #2 Skrevet 7. oktober 2023 Slutt å sutre og forlat han du er med i dag pluss han idioten du er utro med. Dere alle vil få et bedre liv som single. Din mann er sikkert drømmemannen for noen andre. Du også. Slutt å sutre og kom deg videre nå Anonymkode: d8674...4d5 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #3 Skrevet 7. oktober 2023 Det dumme er at kvinner tror på menn. Menn ser ut til å trives best med å ha en kone, til dagliglivet, og en annen til adspredelse og spenning. Anonymkode: c4135...3a2 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #4 Skrevet 7. oktober 2023 Avslutt dagens forhold og finn deg en bedre mann som prioriterer deg. Du har gjort en stor feil, men mennesker feiler og nå får du heller fokusere på å gjøre riktige valg fremover. Anonymkode: 858d1...198 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #5 Skrevet 7. oktober 2023 Skill deg å bli lykkelig. Han du venter på, kommer ikke. Du gjør han bare en tjeneste ved å tilfredstille han. Du gir han det han mangler. Hvorfor skal han skille seg, når han har deg utenom? Har erfaring! Jeg har ventet på en mann i tre år. Han sa det samme som din. Vær tolmodig. Vente til han er klar. Vente for barnas skyld. Blablabla…. Ikke spør om dato. Gir du ultimatum, ser du han aldri igjen. Anonymkode: 80669...bbf 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #6 Skrevet 7. oktober 2023 Hvis han virkelig ville hatt deg ville han skilt seg. Avslutt med han. Avslutt med mannen din også, du kommer til å finne en annen mann 😊 Hilsen hun som også var utro med gift mann, men han ba om skilsmisse etter bare 3 uker. Det gjorde jeg også, og nå er det oss to ❤️❤️ Anonymkode: c260f...311
Blåtrå Skrevet 7. oktober 2023 #7 Skrevet 7. oktober 2023 Det aller siste han skal her i verden, er å skille seg! Ikke vent mer!
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #8 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det dumme er at kvinner tror på menn. Menn ser ut til å trives best med å ha en kone, til dagliglivet, og en annen til adspredelse og spenning. Det er min erfaring også. Jeg var også elskerinne en gang, til en samboende mann. Vi avlsuttet fordi han skulle "rydde opp hjemme" og aldri snike seg rundt igjen. Nå er han sammen med en jeg kjenner, ikke sagt noe til samboeren, og innbilt den nye at de skal flytte fra hverandre. Lyver og sniker like mye, og ønsker dette som et status quo. Sympatien ligger etter hvert bare hos samboeren, som ikke aner noe om elskerinner, men vet at forholdet halter. Nå har hun fått chatloggene fra både meg og den andre, så slipper han å snike mer, og hun kan velge ut fra realiteter og ikke løgn. Blir hun boende så er det greit; et informert valg. Jeg kan ikke skjønne hvordan jeg rota meg borti dette. Det strider mot alt jeg står for, men jeg lot meg nok lede fordi jeg var i et riktig svart hull mentalt da han dukka opp. Skal aldri mer bære andres hemmeligheter ved å bli delaktig i utroskap. Anonymkode: 3196e...7a6 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #9 Skrevet 7. oktober 2023 Det blir vel feil å si at alle andre går i den fella. Anonymkode: e4823...413 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #10 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hvorfor er vi kvinner gang på gang så dumme som dette? Anonymkode: d74f3...3cb Ja, si det.. Du gikk bak ryggen til mannen din med å være utro, og prøvde å kapre en annen kvinnes mann - og nå er du forbanna fordi denne mannen ikke forlater kona si. Det er forskjellen på oss menn og kvinner, vi tråkker i salaten titt og ofte, men vi unngår å ødelegge for hele familien med å bryte opp et ekteskap. Når kvinner lar seg rive med av følelser så setter vi menn oss ned og gjør avveininger, hva er konsekvensene, hvordan vil barna ta dette, hva med familieforholdene ellers, er det virkelig verdt å bryte opp en hel familie for sin egen egoisme? Menn flest, vi står stormen av - lar oss ikke rive med av alle følelser og drømmer, vi ønsker ikke alt det spetakellet som kommer - derfor er vel også menn flest mer stabile i forhold siden vi ikke er så følelsesstyrte. Og sist men ikke minst, han har nok sett dine røde flagg - er dette noe virkelig å satse på, ei som er så mye bedre enn kona si? Det at han velger å bli igjen sier sitt. Anonymkode: 2bc9b...ecf 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #11 Skrevet 7. oktober 2023 Du tror han som du er utro med automatisk er like seriøs som deg, men det kan jo hende han bare vil ha i pose og sekk, at han ikke kan motstå tilbudet om sex på siden. Anonymkode: e4823...413
Andro Skrevet 7. oktober 2023 #12 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menn flest, vi står stormen av - lar oss ikke rive med av alle følelser og drømmer, vi ønsker ikke alt det spetakellet som kommer - derfor er vel også menn flest mer stabile i forhold siden vi ikke er så følelsesstyrte. Dette er noe av det morsomste jeg har lest 😂 Som om den utro mannen er styrt av noe annet enn følelser. Ring på hos ham og kona, og fortell sannheten, og sjekk hvem som blir mest emosjonell. 3 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #13 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvis han virkelig ville hatt deg ville han skilt seg. Avslutt med han. Avslutt med mannen din også, du kommer til å finne en annen mann 😊 Hilsen hun som også var utro med gift mann, men han ba om skilsmisse etter bare 3 uker. Det gjorde jeg også, og nå er det oss to ❤️❤️ Anonymkode: c260f...311 Du skriver det med hjerter som om du har vunnet noe. Du vant en søppelfyr som med viten og vilje bidro sin partner. Om han avsluttet det dagen etter å ha vært utro, er han fortsatt søppel. Virker som om søpla fant søppelcontaineren. Anonymkode: 7537b...6a0 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #14 Skrevet 7. oktober 2023 «Vi kvinner»? Snakk for deg sjøl. Anonymkode: 27329...1aa 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #15 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, si det.. Du gikk bak ryggen til mannen din med å være utro, og prøvde å kapre en annen kvinnes mann - og nå er du forbanna fordi denne mannen ikke forlater kona si. Det er forskjellen på oss menn og kvinner, vi tråkker i salaten titt og ofte, men vi unngår å ødelegge for hele familien med å bryte opp et ekteskap. Når kvinner lar seg rive med av følelser så setter vi menn oss ned og gjør avveininger, hva er konsekvensene, hvordan vil barna ta dette, hva med familieforholdene ellers, er det virkelig verdt å bryte opp en hel familie for sin egen egoisme? Menn flest, vi står stormen av - lar oss ikke rive med av alle følelser og drømmer, vi ønsker ikke alt det spetakellet som kommer - derfor er vel også menn flest mer stabile i forhold siden vi ikke er så følelsesstyrte. Og sist men ikke minst, han har nok sett dine røde flagg - er dette noe virkelig å satse på, ei som er så mye bedre enn kona si? Det at han velger å bli igjen sier sitt. Anonymkode: 2bc9b...ecf Dette er jo bare tull. Menn lar seg rive med av følelser hele tida. Anonymkode: 27329...1aa 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #16 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Og sist men ikke minst, han har nok sett dine røde flagg - er dette noe virkelig å satse på, ei som er så mye bedre enn kona si? Det at han velger å bli igjen sier sitt. Anonymkode: 2bc9b...ecf Jeg er ikke enig i så mye av det du sier. Mannen er jo følelsesstyrt han også som er utro. Han er jo ikke noe bedre han, selv om han evnt velger å ikke gå. Men det sist her er jeg enig i, jeg også desverre Anonymkode: d74f3...3cb
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #17 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du skriver det med hjerter som om du har vunnet noe. Du vant en søppelfyr som med viten og vilje bidro sin partner. Om han avsluttet det dagen etter å ha vært utro, er han fortsatt søppel. Virker som om søpla fant søppelcontaineren. Anonymkode: 7537b...6a0 Gud hjelpes så bittert det var her da🙄 Anonymkode: 80669...bbf
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #18 Skrevet 7. oktober 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg er ikke enig i så mye av det du sier. Mannen er jo følelsesstyrt han også som er utro. Han er jo ikke noe bedre han, selv om han evnt velger å ikke gå. Men det sist her er jeg enig i, jeg også desverre Anonymkode: d74f3...3cb Det han mente er visst at menn greier å stå i på si uten å ønske å gå fra kona si! Og at han mener menn som er utro bør applauderes for det! Mannelogikk på det aller verste! Anonymkode: e4823...413 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #19 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er jo bare tull. Menn lar seg rive med av følelser hele tida. Anonymkode: 27329...1aa Nei, statistikken viser at det er kvinner som bryter ekteskap mer enn menn. Jeg er en av de mennene som avsluttet ekteskapet, men det er fordi jeg ikke lenger aksepterte all volden hun utsatte meg for og hadde ikke noe med utroskap å gjøre. Anonymkode: 2bc9b...ecf
KallePils Skrevet 7. oktober 2023 #20 Skrevet 7. oktober 2023 Samme gamle historien: Kvinne er utro, men skurkene i historien er ham hun er utro mot og ham hun er utro med. Hvorfor gidder menn dette? 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå