AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #1 Skrevet 7. oktober 2023 Er det vanlig med nærkontakt på første date? Eller skjer det først noe fysisk kontakt etter et par dater? Anonymkode: d2f19...38b
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #2 Skrevet 7. oktober 2023 Jeg kan godt gi en ha det klem, men vil helst ikke ha mer fysisk kontakt enn det Anonymkode: d16c3...f37 3 1
BobTheNoob Skrevet 7. oktober 2023 #3 Skrevet 7. oktober 2023 Det kommer veldig an på. Jeg er mann og synes det er helt greit å se an dama når jeg er ute etter et seriøst forhold. Synes det er helt fint om dama også ser an litt. Hun har sikkert hatt forskjellige erfaringer og lite lysten på flere dårlige. En klem og sånt er ikke noe å snakke om. Jeg klemmer vanlige venner også. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #4 Skrevet 7. oktober 2023 Klem er helt fint. Seksuell kontakt er helt utelukket en god stund for min del. Har aldri hatt lyst på seksuell kontakt med noen så raskt. Anonymkode: 62790...fde 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #5 Skrevet 7. oktober 2023 Det varierer. Har alltid gitt klem på første date. Og noen ganger ender det med sex også. Anonymkode: 35edc...f87
Majer Skrevet 7. oktober 2023 #6 Skrevet 7. oktober 2023 (endret) Som regel ikke nei. Jeg har ligget med veldig mange og pleier å holde fingrene for meg selv de første gangene. Venter ofte 7-10 ganger før vi kysser. Hva pleier du selv? Endret 7. oktober 2023 av Majer
AnonymkvinneViken Skrevet 7. oktober 2023 #7 Skrevet 7. oktober 2023 Har alltid fått en klem på første date, stort sett både ved oppmøte og når vi sier hadet. Men jeg har aldri hatt sex på første date, og det kommer heller ikke til å skje 🙈
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #8 Skrevet 7. oktober 2023 Med mindre fyren er totalt frastøtende, gir jeg en klem før jeg går hjem. Gjerne når vi møtes også. Men det er bare av høflighet og betyr ingenting i forhold til om jeg er interessert. Prøver å unngå både kyssing og sex i starten fordi jeg er skikkelig lei av menn som utnytter kvinner de ikke bryr seg om til sex. Da drøyer jeg heller lenger enn jeg liker selv for å teste om de gidder meg likevel. Men jeg holder fysisk større avstand hele tiden om sex er utenkelig for meg og vice versa. Jeg setter meg langt unna menn jeg ikke er interressert i, men setter gjerne ikke vesken i mellom meg og noen jeg liker godt.. Anonymkode: e5ad7...ba2 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå