AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #1 Skrevet 7. oktober 2023 Vi venter barn og har et dilemma i forhold til hvor vi skal bo, by vs bygd? Det er 2,5 timer avstand mellom byen og bygda. vi har begge jobber som vi kan jobbe på hjemmekontor med. Jeg har risikosvangerskap og trenger mye oppfølging i svangerskapet. Fastlegen min er i byen og det er ingen ledig fastlege på bygda der familien min bor. Det er 1 time til sykehuset på bygda, mens i byen er alt i nærheten og lett tilgjengelig. ville dere bodd på bygda nær hennes familie ( det har alltid vært viktig for meg og en ønske å kunne bo nær familien min når vi skal ha barn ), med den friheten, roen og støtten man får fra egen familie? eller bodd i byen der alt er tilgjengelig, fastlege, sykehus i nærheten, mindre plass og mindre natur og svigers i nærheten istedet for egen familie? noen som har vært i samme dilemma eller vil dele sine erfaringer. Vi er så usikre. Blir kjempetakknemlig for det❤️❤️ Anonymkode: 8d648...754