Gå til innhold

Kunne du datet en dame med kort hår/ konesveis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt inntrykk er at menn som er gift eller i et forhold godtar at dama klipper seg kort, men en del menn vil ikke date en dame med kort hår. Er dette riktig IRL? 

Anonymkode: acbe9...657

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest MisterMister
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mitt inntrykk er at menn som er gift eller i et forhold godtar at dama klipper seg kort, men en del menn vil ikke date en dame med kort hår. Er dette riktig IRL? 

Dette er ikke riktig for meg i allefall. Damer med kort hår kan være fantastisk flotte 😍😍😍

Skrevet

Damer skal ha langt hår, enten de er gifte eller ei. Ingen damer er penere seg med kort hår. 

Anonymkode: 4ebb1...5fa

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ingen damer er penere seg med kort hår. 

Jo, jeg!

Anonymkode: 08903...279

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg går litt motstrøms her. Når en kvinne har en frisyre som skiller seg litt ut og har kort hår så er det hun som vekker min nysgjerrighet og interesse😍 Ansiktstrekk kommer mer til rette og hun kan virke mer utforskende og åpen. Og det er noe med kvinner med kort hår jeg liker

Anonymkode: 1dddc...d47

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er mann og synes kvinner er penest med langt hår, men det betyr ikke at alle med kort hår er stygge. Nå er det jo ikke sånn at kvinnen er mannens eiendom, så man kan jo ikke nekte noen å klippe håret🙄

• Nyttig 6
Gjest Inverto
Skrevet

Jeg elsker damer med kort hår.....så lenge de ikke er feminister xD
Feminister elsker å ha kort hår de også, gjerne farget

Skrevet

Hadde nok styrt unna, spesielt online. Foretrekker de med langt hår utseendemessig. Har vel også inntrykk av at damer med kort hår gjerne har flere "maskuline trekk" enn de med langt. 

Men om jeg hadde blitt kjent med ei i det virkelige liv og hun hadde en flott og feminin personlighet så hadde ikke kort hår begrenset noe. 

Denne tråden kan nok også forvirre litt uten bildeeksempler. Folk har ofte litt forskjellige oppfatninger av hva som er kort. 

Anonymkode: b532d...4d4

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
2 minutter siden, Inverto said:

Feminister elsker å ha kort hår de også, gjerne farget

Noe som er veldig praktisk. Kort + sær farge oser feminist /woke/lesbisk. Da er det bare å styre langt unna. 

Gjest Inverto
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Noe som er veldig praktisk. Kort + sær farge oser feminist /woke/lesbisk. Da er det bare å styre langt unna. 

Eller som internet kaller det: feminazi

Den aggressive typen

Skrevet

Hvis du ser sånn ut så kan du slippe unna med det:

images?q=tbn:ANd9GcSQhXtaPSbA0W03uAJ1LYZpJCIoV-yNffdd81qQITxQ&s

Men de fleste kvinner har ikke ansiktsformen til å se bra ut med kort. Håret dekker til siden av fjeset som ofte er en svakere side hos kvinner. Hår er også fint i seg selv og blir  av menn rangert som noe av det mest attraktive med en kvinne

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Damer skal ha langt hår, enten de er gifte eller ei. Ingen damer er penere seg med kort hår. 

Jeg har langt hår - men hadde en periode kort. Fikk veldig mange komplimenter både fra kvinner og menn. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde nok styrt unna, spesielt online. Foretrekker de med langt hår utseendemessig. Har vel også inntrykk av at damer med kort hår gjerne har flere "maskuline trekk" enn de med langt. 

Men om jeg hadde blitt kjent med ei i det virkelige liv og hun hadde en flott og feminin personlighet så hadde ikke kort hår begrenset noe. 

Denne tråden kan nok også forvirre litt uten bildeeksempler. Folk har ofte litt forskjellige oppfatninger av hva som er kort. 

Tviler på at kort hår sier noe om hvor maskulin kvinnen er. Jeg har hatt både langt og kort hår, i perioder. Foreks med småbarn var det praktisk med kort hår.

Anonymkode: c58ba...d08

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Godtar at damene klipper seg kort? 😂

Anonymkode: 5f825...163

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet

Og du er singel forstår jeg? 

Anonymkode: 5f825...163

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja det kunne jeg. Er ikke hårsveisen til kvinnen jeg dater.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Blir det så kort som dette så er det ikke pent på noen. Det gir ihvertfall en stor reduksjon i attrakvititeten sammenlignet med langt.

bigstock-Beautiful-woman-with-short-hai-

Kommer man til denne lengden så kan det være veldig pent.

Screen-Shot-2020-06-09-at-12.56.03-PM-290x238.png

5 Gorgeous Short Haircuts for Women | TouchUps Salon

Men felles for alle som har kort hår og er pene. De er veldig pene mennesker.

Som oftest så går attraktiviteten ganske mye ned. Slik som her:

Do Women Like Men With Long Or Short Hair Online, SAVE 56% - jfmb.eu

• Nyttig 3
Skrevet

Jeg kan definitivt se for meg at mange menn mer enn gjerne hadde datet Halle Berry . Hun er jo fantastisk vakker og sexy med kort hår. 
image.thumb.jpeg.42b68cb052e64c49aa3e9a359e4e4541.jpeg

Eller hva med Anne Rimmen?

image.jpeg.74c9e5609bcc389f5a3630c17b697303.jpeg

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har hatt kort hår og langt hår. Mannen sier at jeg skal ha langt hår. Men jeg vet at han synes det er greit når jeg har kort å. Men han foretrekker langt. 

Anonymkode: 52428...737

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har hatt kort hår og langt hår. Mannen sier at jeg skal ha langt hår. Men jeg vet at han synes det er greit når jeg har kort å. Men han foretrekker langt. 

Anonymkode: 52428...737

Jeg har også hatt kort, halvlangt og nå har jeg det til halveis på ryggen men mannen foretrekker meg definitivt med kort hår. Han elsker meg jo uansett og mener at dette er det meg som styrer men han savner tiden jeg hadde kort 

Anonymkode: f3fbd...4b4

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...