AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #1 Skrevet 7. oktober 2023 Hvorfor blir kvinner dritsur hvis de blir avvist for å være fet, men de synes det er alright å avvise menn for kort høyde? Fedme kan man fikse, høyde kan man ikke Anonymkode: 4dd67...172 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #2 Skrevet 7. oktober 2023 Du svarer vel egentlig på ditt eget spørsmål. Hvis en kvinne blir sett på som uattraktiv på grunn av vekt, så kan hun fikse vekta og dermed bli mer attraktiv. En mann som blir sett på som uattraktiv på grunn av høyde vil forbli uattraktiv. Anonymkode: 29e01...9eb 3
Helene1982 Skrevet 7. oktober 2023 #3 Skrevet 7. oktober 2023 Det er slik at både menn og kvinner har preferanser, og man burde heller fokusere på å finne en partner som er ute etter en som deg. 3 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #4 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du svarer vel egentlig på ditt eget spørsmål. Hvis en kvinne blir sett på som uattraktiv på grunn av vekt, så kan hun fikse vekta og dermed bli mer attraktiv. En mann som blir sett på som uattraktiv på grunn av høyde vil forbli uattraktiv. Anonymkode: 29e01...9eb Men det gjelder jo da begge kjønn. Ei dame på 186 kan ikke trylle seg lavere liksom.. Anonymkode: 6fdc7...b1d 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #5 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men det gjelder jo da begge kjønn. Ei dame på 186 kan ikke trylle seg lavere liksom.. Anonymkode: 6fdc7...b1d Det er nok også ytterst få kvinner som synes at det er attraktivt med fedme på menn. Høyde er høyde og vekt er vekt, disse kan ikke sammenlignes. Anonymkode: 29e01...9eb 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #6 Skrevet 7. oktober 2023 Helene1982 skrev (16 minutter siden): Det er slik at både menn og kvinner har preferanser, og man burde heller fokusere på å finne en partner som er ute etter en som deg. Noen kvinner her inne later til å bli sinte over at menn har preferanser. «Incel»-beskyldningene sitter løst hvis en mann avslører at han foretrekker noe som en kvinnelig debattant mangler. Jeg kan derimot godt forstå at en kvinne synes at menn med mer muskler er mer attraktiv enn meg. At en kirurg eller direktør eller kulturpersonlighet for mange er mer spennende enn meg er helt fair og helt i tråd med erfaringene jeg har gjort meg i livet. Det er ingenting å bli bitter for? Anonymkode: f3f99...01b 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #7 Skrevet 7. oktober 2023 22 minutter siden, AnonymBruker said: Men det gjelder jo da begge kjønn. Ei dame på 186 kan ikke trylle seg lavere liksom.. Anonymkode: 6fdc7...b1d Er hun 186 og slank kan hun bli modell. Anonymkode: b345b...55f 1
Helene1982 Skrevet 7. oktober 2023 #8 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Noen kvinner her inne later til å bli sinte over at menn har preferanser. «Incel»-beskyldningene sitter løst hvis en mann avslører at han foretrekker noe som en kvinnelig debattant mangler. Jeg kan derimot godt forstå at en kvinne synes at menn med mer muskler er mer attraktiv enn meg. At en kirurg eller direktør eller kulturpersonlighet for mange er mer spennende enn meg er helt fair og helt i tråd med erfaringene jeg har gjort meg i livet. Det er ingenting å bli bitter for? Anonymkode: f3f99...01b De tingene du nevner som er vekt, høyde og yrke, er jo egenskaper man oppdager veldig tidlig. Og jeg forstår ikke at noen får følelser for noen så tidlig, slik at det gjør noe om noen du akkurat har møtt, ikke liker deg visuelt eller liker CV'en din. For meg er det vondere om de blir kjent med meg og ikke liker personligheten min, men det er også fair. Jeg tror at om man streber etter noe man ikke kommer til å oppnå som å være direktør, kjendis eller supermodell. De fleste av oss har noe å tilby, selv om vi ikke er best, rikest og penest. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #9 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er hun 186 og slank kan hun bli modell. Anonymkode: b345b...55f Men hva med utvalg av menn når hun søker kjæreste? Snevert utvalg? Anonymkode: 6fdc7...b1d
Sykkelkopp Skrevet 7. oktober 2023 #10 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men hva med utvalg av menn når hun søker kjæreste? Snevert utvalg? Anonymkode: 6fdc7...b1d Spørs om hun er ok med å date menn på samme høyde eller lavere. Og om hun er slank eller ikke. En slank høy dame som ikke er kresen på menns høyde gjør det helt greit.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #11 Skrevet 7. oktober 2023 Ja, det er mer innafor å si "du er for lav for meg" til menn. Men prøv "du er for tjukk for meg" til kvinner og da begår man en hate crime. Uansett går det an å velge bort uten å såre. Pakk det inn i noe annet vagt, ikke vær stygg mot folk. Anonymkode: cd245...dd3 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #12 Skrevet 7. oktober 2023 Det jeg syns er irriterende med denne er at det med vekt brukes for å såre kvinner som uansett ikke var de som kommenterte høyde. Om det skjer, skjønner jeg det. Da er det likt, jeg må tåle at noen ikke liker meg, når jeg også uansett ikke liker alle sammen. Men det fins grenser på uttrykksform da, det er kanskje også noe folk reagerer på, hvordan noen ytrer seg. Å det er også en forskjell i jeg liker ikke, å ingen av mitt skjønn liker, det kan du ikke si for det er feil og vanskelig for en av milliarder å vite. Men har heller sett at ei som er tynn sier hun kun vil ha høye, så kommer mange for å såre kvinner med å si at de ikke vil ha noen som er rundt, fordi de er sure over å ikke være høy nok for denne spesifikke tynne kvinnen. Men hva har det å si for henne? Du kritiserer noe hun uansett ikke er, det du derimot gjør er å gå etter noen som ikke ba om det, når det som sagt var urelevant. Det eneste som er relevant for denne tynne kvinnen med det er å vite at hun ungikkk noen ved god grunn, siden det å skulle bli gravid med en av disse hun avslo kunne gjort at kroppen hennes endret seg. Eller kanskje den vil på et punkt i livet uansett, så det bare gjør disse mennene til ugunstige utrygge partnere. Om noen sårer deg, heller prøv å sår dem enn å by flere inn i såret person gruppen. Ikke at du må såre noen 😅 Anonymkode: 99868...112 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #13 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det jeg syns er irriterende med denne er at det med vekt brukes for å såre kvinner som uansett ikke var de som kommenterte høyde. Om det skjer, skjønner jeg det. Da er det likt, jeg må tåle at noen ikke liker meg, når jeg også uansett ikke liker alle sammen. Men det fins grenser på uttrykksform da, det er kanskje også noe folk reagerer på, hvordan noen ytrer seg. Å det er også en forskjell i jeg liker ikke, å ingen av mitt skjønn liker, det kan du ikke si for det er feil og vanskelig for en av milliarder å vite. Men har heller sett at ei som er tynn sier hun kun vil ha høye, så kommer mange for å såre kvinner med å si at de ikke vil ha noen som er rundt, fordi de er sure over å ikke være høy nok for denne spesifikke tynne kvinnen. Men hva har det å si for henne? Du kritiserer noe hun uansett ikke er, det du derimot gjør er å gå etter noen som ikke ba om det, når det som sagt var urelevant. Det eneste som er relevant for denne tynne kvinnen med det er å vite at hun ungikkk noen ved god grunn, siden det å skulle bli gravid med en av disse hun avslo kunne gjort at kroppen hennes endret seg. Eller kanskje den vil på et punkt i livet uansett, så det bare gjør disse mennene til ugunstige utrygge partnere. Om noen sårer deg, heller prøv å sår dem enn å by flere inn i såret person gruppen. Ikke at du må såre noen 😅 Anonymkode: 99868...112 Tjukke kvinner ønsker seg også høye menn. Anonymkode: 06328...ebc 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #14 Skrevet 8. oktober 2023 Hva med å bare holde kjeft om enkelte ting? Alle har preferanser men enkelte av dem er det best å ikke si høyt. Man prøver å lære barn å ikke si alt de tenker. For eksempel: - Du må ha bmi under 25 - Du må ha lys hudfarge - Du må ha mørk hud. - Du må være over 1.80 - Du må ikke ha noen funksjonshemninger Det virker bare usympatisk å skrive det. Da får man heller ta sjansen på å møte noen som er for tjukke eller lave og si at "gnisten ikke er der" eller noe. Anonymkode: 1d93f...e5d
Fant80 Skrevet 8. oktober 2023 #15 Skrevet 8. oktober 2023 Svaret på,og resultatet av denne masseutvelgeses prosessen som Norske kvinner driver med er i hvertfall at jeg ALDRI har sett så mange tynne og tykke short-kings på et fly noensinne ned til Asia. Jeg har nettopp kommet hjem fra ferie der nede. Stappfullt av tykke (og tynne) Norske,eller vestlige korte menn i alder fra 20-70 på både fly ned,og fly hjem. Satt på spissen selvsagt,da det og er noen høye med her. Men for hvert år er andelen økende. Ellers er det bare forbausende mange enslige menn som reiser ned dit =P Samtidig klager veldig mange vestlige damer på at menn faktisk ser seg til utlandet for å finne seg en partner. Snart kan de bare sitte der og sloss om de 12 Norske mannfolka,som ligger med halve landet. De som tydeligvis kommer gjennom et nåløye som er basert på fantasier og et virkelighetssyn som bare eksisterer på instagram. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #16 Skrevet 8. oktober 2023 On 10/7/2023 at 10:43 AM, Helene1982 said: Det er slik at både menn og kvinner har preferanser, og man burde heller fokusere på å finne en partner som er ute etter en som deg. Så kan man også påpeke kvinners dobbeltmoral. Anonymkode: 2e17b...90d
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #17 Skrevet 8. oktober 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Det jeg syns er irriterende med denne er at det med vekt brukes for å såre kvinner som uansett ikke var de som kommenterte høyde. Om det skjer, skjønner jeg det. Da er det likt, jeg må tåle at noen ikke liker meg, når jeg også uansett ikke liker alle sammen. Men det fins grenser på uttrykksform da, det er kanskje også noe folk reagerer på, hvordan noen ytrer seg. Å det er også en forskjell i jeg liker ikke, å ingen av mitt skjønn liker, det kan du ikke si for det er feil og vanskelig for en av milliarder å vite. Men har heller sett at ei som er tynn sier hun kun vil ha høye, så kommer mange for å såre kvinner med å si at de ikke vil ha noen som er rundt, fordi de er sure over å ikke være høy nok for denne spesifikke tynne kvinnen. Men hva har det å si for henne? Du kritiserer noe hun uansett ikke er, det du derimot gjør er å gå etter noen som ikke ba om det, når det som sagt var urelevant. Det eneste som er relevant for denne tynne kvinnen med det er å vite at hun ungikkk noen ved god grunn, siden det å skulle bli gravid med en av disse hun avslo kunne gjort at kroppen hennes endret seg. Eller kanskje den vil på et punkt i livet uansett, så det bare gjør disse mennene til ugunstige utrygge partnere. Om noen sårer deg, heller prøv å sår dem enn å by flere inn i såret person gruppen. Ikke at du må såre noen 😅 Anonymkode: 99868...112 Om du blir såret av vekta di så kan du ganske enkelt bare gjøre noe med det. Tar deg maks 3-6 mnd med innsats og det er faktisk umulig å feile bare man gidder. Så krokodillertårer kan du spare deg for da ingen andre enn andre folk med fedme som ikke gidder gjøre innsatsen føler med deg. Menn som er lav dog kan gjøre absolutt ingenting med det. Derfor er det en mye større form for hets. Anonymkode: 2e17b...90d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå