AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #1 Skrevet 7. oktober 2023 Eller overanalyserer jeg? Hva ville dere gjort hvis samboer var mye inne på KG, singel og dating-tips? og isåfall er det en forklaring på hvorfor? Anonymkode: d7a48...9c0
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #2 Skrevet 7. oktober 2023 Det er mye crazy å lese her inne, god underholdning 😆 så jeg hadde ikke bekymret meg. Anonymkode: b43c8...f4f 2 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #3 Skrevet 7. oktober 2023 Jeg lurer også veldig på hvorfor menn i et forhold henger på KG. Hva er grunnen til at de henger i singelforumet? 🤔 Anonymkode: 45ad1...18b 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #4 Skrevet 7. oktober 2023 Det er lurt av deg å starte den samtalen så han ser det 😊 Noen liker å diskutere ting, eller bryr seg i overkant mye, da tenker jeg det er greit. Er her selv fordi jeg liker å snakke om relasjoner. Men ser noen utrykker seg seksuelt selv om de er i forhold, på en måte så er jo den informasjonen nyttig, men undrer noen ganger om det er for å søke utover. Men igjen så ser vi ikke hverandre her en gang, så ikke det mest åpenbare stedet å flørte heller om det er det du er redd for. Om det kommer til om du er bekymret om han heller søker mye underholdning her eller når det kommet til andre ting, istede for å bruke tid med deg, ja det er ikke noe stas. Men spørs i hvilken grad. Jeg er her også fordi jeg er ensom og vil prate med folk generelt, men vi trenger jo mer kontakt enn den vi er i forhold med somregel så trenger jo ikke være at forholdet mangler noe. Kan også være en uvane for han. Du må nesten vurdere det, vet det ikke er mye til svar. Men tror ikke det er et varselstegn i segselv. Vet du hva han skriver? Forstår du ikke kan si spesifikt hva for da ser han det, men er han sånn: Hva syns dere damer om menn i 40 årene som ser sånn og sånn ut, det er rød lampe. Anonymkode: e2dd8...98e
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #5 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg lurer også veldig på hvorfor menn i et forhold henger på KG. Hva er grunnen til at de henger i singelforumet? 🤔 Anonymkode: 45ad1...18b Jeg har vært på KG i mer enn fem år, men har bare nylig fått meg kjæreste. Det er så mye tidtrøyte og underholdning i dette, at det er ikke bare å legge vekk et underforum. På den annen side; Er det bare kvinner i forhold, som får lov til å lese, eller svare på spørsmål rundt singelliv og dating? Erfaringer er erfaringer. Anonymkode: a8b0f...bd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå