AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #1 Skrevet 7. oktober 2023 Babyen sover i bedside crib på vårt soverom. I natt målte det 17 grader i rommet (liten glipe på vinduet på mannens side av rommet). Babyen sover på lammeskinn og har på ullpysj. I tillegg har hun en tynn dyne med et lite klippanpledd (ull) oppå. Hun vil ha armene fri og dyna/pleddet går derfor ikke lenger opp enn til midt på brystet. Når hun skal spise på natta er hendene såå kalde! Er også litt kjølig foran på halsen. Men i nakken kjennes hun varm og tørr. Tror dere det går fint at hun er så kald på hendene? Hva sover babyene deres i, og hvordan justerer dere utover vinteren? Anonymkode: c5514...bf7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #2 Skrevet 7. oktober 2023 Det går helt fint 😊 Min sover foreløpig bare i body, men vi samsover, så stjeler varme fra meg. Ingen av mine har noen gang hatt så mye på seg som det din tydeligvis har. Men jeg har veldig varme barn, bortsett fra hendene, som gjerne er kalde om natta. Anonymkode: 938a3...89f
Apekatten Skrevet 7. oktober 2023 #3 Skrevet 7. oktober 2023 Babyen min sover bestandig med hendene langs hodet, hun blir også kald på hendene. Nakken er varm og fin.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #4 Skrevet 10. oktober 2023 Mine babyer har også blitt kalde på hendene, jeg har pleid å bruke svært tynne ullvotter (helt fint ull). Anonymkode: 146b0...7e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå