Gå til innhold

Kjæresten ville klaske til meg for å få sinne problemer ut, innafor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun spurte om å få lov til å klaske til meg siden hun mente jeg irriterte henne i det siste og om hun fikk slappe meg hadde hun følt seg mye bedre og ikke vært sur på meg mer, hun sa det ikke skal gjøre vondt og at hun ikke skulle slå hardt, så jeg lot hun gjøre det, men synes hele greia var rart i ettertid, andre som er enig? Og hadde du latt kjæresten din klaske deg eller ikke

Anonymkode: 54446...335

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er absolutt ikke innafor. 

• Liker 9
Skrevet

Er du teit?

Kjæresten er definitivt teit, da.

Anonymkode: 95896...1fe

• Liker 2
Skrevet

La henne klaske til. 

Skulle klasket være for hardt, klask tilbake og ta det derfra..

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun spurte om å få lov til å klaske til meg siden hun mente jeg irriterte henne i det siste og om hun fikk slappe meg hadde hun følt seg mye bedre og ikke vært sur på meg mer, hun sa det ikke skal gjøre vondt og at hun ikke skulle slå hardt, så jeg lot hun gjøre det, men synes hele greia var rart i ettertid, andre som er enig? Og hadde du latt kjæresten din klaske deg eller ikke

Tenk litt selv. Hva tror du hadde skjedd om du dro til henne? 

Jeg kan avsløre fasit, du hadde endt opp naken på en glattcelle 

• Liker 2
Skrevet (endret)

:boksing:

Endret av KnekkeBørre
Skrevet (endret)

Kjøp boksesekk

Endret av Lurven
Skrevet

Herregud, nei.

Om min kjæreste hadde sagt det der til meg, hadde jeg bedt hen om å komme seg til sinnemestring og finne profesjonell hjelp.

• Liker 1
Skrevet

I alle dager! Hun får ta seg en tiur på trening og ta ut det fysiske der.

Anonymkode: 48c99...4ff

Skrevet

Får du lov å klaske til henne når du er irritert?

Anonymkode: b01c3...0d6

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kudos for at hun spør i det minste. Det jeg lurer på er hvorfor du sa ja? 

Anonymkode: 38679...62b

• Liker 1
Skrevet

Det er innafor så lenge det er samtykke og hun ikke slår for hardt.

Det er ganske sært at hun har lyst til å slå.

• Liker 1
Skrevet

Neste gang får du si at det er greit bare hvis du får ta igjen. Da blir hu fort rolig tenker jeg. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør dette iblant med min mannlige kjæreste- men vi tenner begge på det og ender i et kjærlig favntak. 

Anonymkode: 142c6...b7d

Skrevet (endret)

Nei.

Endret av . Anonym.
Skrevet

Hvorfor i all verden er du sammen med en dame som vil slå istedenfor å kommunisere... Har hun sagt hva som irriterer henne?

• Nyttig 2
Skrevet

Ikke greit. Ikke i det hele tatt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ikke innenfor. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nå er det slik at kvinner generelt utøver mer vold enn menn i forhold, og menn må bare akseptere det da kvinner flest ikke erkjenner seg at de er voldelige. 

NTNU Open: Vold i nære relasjoner - opplevelse av vold i nære relasjoner blant kvinner og menn

Sammendrag
Denne oppgaven handler om fenomenet vold i nære relasjoner, med søkelys på partnervold. I tillegg til volden som blir brukt så er det også sett på hvordan konsekvensene av vold i nære relasjoner oppleves. Forskning om temaet viser at både menn og kvinner utøver vold i nære relasjoner i like stor grad, men på grunn av menns styrke og kvinners innlærte frykt for voldelige menn, så viser forskningen at volden oppleves verre for kvinner. Dette er en teoretisk oppgave, og metoden som hører til litteraturstudie er brukt for å finne relevante kilder. Denne oppgaven viser at kvinner kan mishandle i like stor grad som menn, om ikke mer, men at volden kvinner opplever fra menn er mer skadelig, både fysisk og psykisk.

Anonymkode: 66cb4...2cc

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...