AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #1 Skrevet 6. oktober 2023 Jeg dater en fin og god mann nå, og trives generelt godt sammen med han. Men det er noen ting jeg er usikker på. Han har en sønn fra et tidligere ekteskap, og det er det godt samarbeid med barnemoren iforhold til samvær og alt annet som omhandler sønnen. Barnemoren har ny samboer, men likevel hender det mannen jeg dater er med på hytteturer og andre aktiviteter med «storfamilien». Muligens tenker jeg dette vil være tilfelle i julen og andre høytider også. Det er supert for barnet, selvsagt. Men dette betyr at de er såpass mye sammen alle sammen, at jeg føler det ikke er plass til meg. De er også ganske spontane ang når bursdager skal feires og når andre felles aktiviteter skal skje, så mannen jeg dater må alltid se an, for han må jo selvsagt være der på feiringer og familiehendelser. Dette gjør at vi aldri får planlagt noe sammen, vi to. Jeg får liksom dryppene som er igjen av ledig tid, og vet sjelden når dette blir før kanskje dagen før. Hvis jeg går inn i dette forholdet (vi er uavklart foreløpig), så betyr det at jeg på sikt må følge med på hans planer med storfamilien, eller evt sitte hjemme alene i helger, julen og andre ferier. Han har bl.a tre uker sommerferie, som han pleier å bruke til feriereiser med sønnen (kanskje et par dager fri hjemme før avreise, til å forberede, pakking osv, og kanskje et par dager/ en helg igjen av ferien før han begynner på jobb igjen. Det er ikke mye tid igjen til noe som helst av planer for oss to. Hadde dere valgt å gå inn i et sånt forhold? Med håp om at det kanskje blir bedre enn det kan se ut som? Anonymkode: 29894...948
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #3 Skrevet 7. oktober 2023 Har vært i sånn forhold og det er pyton! tro meg - du blir ikke lykkelig og lettere å avslutte nå istedenfor om noen år Anonymkode: ee987...9d3 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #4 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har vært i sånn forhold og det er pyton! tro meg - du blir ikke lykkelig og lettere å avslutte nå istedenfor om noen år Anonymkode: ee987...9d3 Uff, ja det er det jeg føler på selv også, selv om viljen og håpet er der😕 Er det sånn som dette i alle forhold hvor den ene har barn? Anonymkode: 29894...948
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå