AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #21 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Fortsettelse Og nå er han toxic med nye dama! Anonymkode: c1bd9...5d5 Har nye dama kontaktet deg? Anonymkode: 08726...a6a 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #23 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har nye dama kontaktet deg? Anonymkode: 08726...a6a Ungene har fortalt om ting som skjer der borte. Ellers har vi kontakt av og til siden hun er stemor for mine barn. Anonymkode: c1bd9...5d5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #24 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ungene har fortalt om ting som skjer der borte. Ellers har vi kontakt av og til siden hun er stemor for mine barn. Anonymkode: c1bd9...5d5 Toxic dynamikk oppstår ikke ensidig. Denne dynamikken handler om å ha kontroll på situasjoner. Når begge parter har slik behov blir dynamikken toxic. Det at du får/fisker etter informasjon fra ungene dine, sier meg at du er ikke mindre toxic enn han eksen din. Anonymkode: 14c6b...9ab 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #25 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Toxic dynamikk oppstår ikke ensidig. Denne dynamikken handler om å ha kontroll på situasjoner. Når begge parter har slik behov blir dynamikken toxic. Det at du får/fisker etter informasjon fra ungene dine, sier meg at du er ikke mindre toxic enn han eksen din. Anonymkode: 14c6b...9ab Jeg har overhodet ikke fisket etter informasjon. Dette forteller de til meg helt av seg selv. "Pappa og Trine skriker til hverandre mye". "Eller jeg måtte gå på rommet fordi jeg glemte gymtøyet på skolen". Jeg har tidligere tatt det opp med far, men da har ungene fått kjeft når de kom tilbake dit. Jeg har også vært vitne til at han skjelte damen sin ut utenfor en butikk (de så meg ikke). Jeg er selvsagt ikke perfekt selv. Men skolen har sagt at det er vesentlig forskjell på ungene hvordan de fungerer på skolen annenhver uke. Og han ene har kommet på skolen grinende pga kjeft og straff (ikke fysisk), og skolen kontaktet meg og fortalte det. Anonymkode: c1bd9...5d5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå