AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #1 Del Skrevet 6. oktober 2023 Om dere snakker sammen om deres problemer, blir det bedre da? Snakker med en kar som de fleste mener er giftig men jeg vil gi det sjanse, burde jeg snakke med han og prøve å ordne opp sammen eller bare gi opp? Jeg har litt håp om at det kan gå bra, derfor vil jeg ikke gi opp. Anonymkode: e8ecd...f34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #2 Del Skrevet 7. oktober 2023 Nei. Min erfaring er at de kan endre seg for en liten stund, for så å bli giftig igjen. Anonymkode: 93b7a...3b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 7. oktober 2023 #3 Del Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Nei. Min erfaring er at de kan endre seg for en liten stund, for så å bli giftig igjen. Anonymkode: 93b7a...3b2 Min erfaring og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #4 Del Skrevet 7. oktober 2023 Nei, det blir ikke bedre. Anonymkode: 99ac9...828 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #5 Del Skrevet 7. oktober 2023 Det blir som regel mye verre Anonymkode: cbad4...610 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #6 Del Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Nei. Min erfaring er at de kan endre seg for en liten stund, for så å bli giftig igjen. Anonymkode: 93b7a...3b2 Jepp! ^ Anonymkode: 5a3a7...f1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 7. oktober 2023 #7 Del Skrevet 7. oktober 2023 Hva mener folk er giftig ved hans adferd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 7. oktober 2023 #8 Del Skrevet 7. oktober 2023 Helene1982 skrev (7 minutter siden): Hva mener folk er giftig ved hans adferd? Er stygg i munnen. Kaller kjæresten og andre stygge ting. Trakker deg ned. Har ingen respekt. Brauter gjennom det som gavner personen bet selv om det går utover andre. Voldelig, psykisk og/eller fysisk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 7. oktober 2023 #9 Del Skrevet 7. oktober 2023 exictence skrev (3 minutter siden): Er stygg i munnen. Kaller kjæresten og andre stygge ting. Trakker deg ned. Har ingen respekt. Brauter gjennom det som gavner personen bet selv om det går utover andre. Voldelig, psykisk og/eller fysisk Kjenner du TS? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #10 Del Skrevet 7. oktober 2023 Hvis det evt skal bli bedre, må han bedre seg før dere blir sammen. Anonymkode: 24db8...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 7. oktober 2023 #11 Del Skrevet 7. oktober 2023 Helene1982 skrev (2 timer siden): Kjenner du TS? Nei, men svarte en Ab på spørsmålet om hva som er en toxic person. Jeg gav eksempler på hv det kan være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #12 Del Skrevet 7. oktober 2023 Når det er flere personer som mener han ikke er bra så hadde jeg takket for meg, og gått videre. Anonymkode: a110d...81f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #13 Del Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det blir som regel mye verre Anonymkode: cbad4...610 Ja det blir verre når det er To giftige mennesker sammen. Ts, hvis du ser på deg selv som om du ikke har noe traumaer fra fortiden du må jobbe med. Da er dette forholdet dømt til å feile fra fødsel. Anonymkode: 14c6b...9ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #14 Del Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gi opp, det blir ikke bedre. Anonymkode: 2191a...9f4 Sa hen som ser på seg som perfekt som er bare så uheldig å ”havne” i giftige forhold. Anonymkode: 14c6b...9ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #15 Del Skrevet 7. oktober 2023 Det hjelper lite at du vil det. Hvis han ikke vil det. Du kan ikkw tvinge noen til å endre oppførsel, og om han skulle ønske det selv, skal det mye til for at det går. Anonymkode: 982bd...451 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #16 Del Skrevet 7. oktober 2023 Gjenta etter meg: du kan ikke endre folk. Du er ikke magisk. Anonymkode: aeb2d...854 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #17 Del Skrevet 7. oktober 2023 Menn kan, kvinner kan ikke. Anonymkode: 1c4e0...8ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #18 Del Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menn kan, kvinner kan ikke. Anonymkode: 1c4e0...8ad Begge kjønn kan ikke Anonymkode: 5a3a7...f1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #19 Del Skrevet 7. oktober 2023 Jeg ble sammen med en. Merket allerede i starten at forholdet var giftig. Jeg skrev dagbok. Tenkte at vi var unge og at vi ville modnes. Det ble bedre. Av og til. Best var det når jeg smilte og sa ja til det meste og tok det meste med barn og hus, så han kunne slappe av og være med venner. Satte jeg foten ned, så gikk det rett i en dårlig periode. Jeg lærte fort å lukke øynene og ikke ta opp ting. Bare smile og gjøre det han ville. Det var jo jeg som var kjip og klagde. Ikke rart han var sur da. Det ble slutt. Jeg leste i dagboken. Utrolig at tegnene var der allerede da. Jeg burde tatt de røde flaggene på alvor. Er et forhold giftig når det er ferskt, så blir det enda verre når hverdagen kommer. Når dere får barn, sliter med økonomien. Hvem sin feil er alle problemene? Skal du miste deg selv? En toxic mann kan virke spennende. Som en sexy vampyr fra filmene. Men tro meg, det er ingenting sexy med det når det er i virkeligheten! Da er det bare vondt og ensomt! Anonymkode: c1bd9...5d5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #20 Del Skrevet 7. oktober 2023 Fortsettelse Og nå er han toxic med nye dama! Anonymkode: c1bd9...5d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå