Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 24. januar 2006 #1 Skrevet 24. januar 2006 Det ble slutt mellom oss like før jul, og jeg har hatt det veldig vondt! Men nå har det blitt verre enn noensinne. Han går nemlig på samme høgskole som meg og jeg er nødt til å se han hele tiden. Hver gang vi hilser vrenger det seg i meg, og jeg har så vondt at jeg får ikke til å forklare det engang. Vil bare legge meg ned og dø! alt blir mørkt og meningsløst.... Er det noen som har opplevd det samme, og som kan komme med en liten solskinnshistorie? Jeg trenger å vite at jeg kommer meg over dette...
Gjest Dixie i.i Skrevet 24. januar 2006 #2 Skrevet 24. januar 2006 For noen år siden bel jeg dumpet av en kar jeg trodde var den store kjærligheten, vi var sammen i to år of vips en dag fant han ut at han synes jeg var for ung... Han var 31 og jeg 21. Livet mitt stoppet helt opp, jeg raste ned mange kilo og hadde det ikke bra. Heldigvis har jeg gode venner som lot meg prate ut om det og som "tvang" meg til å gjøre andre ting. Jeg gikk på noen dater, men ingen var så fantasisk som han... Men etterhvert så ble det lettere å stå opp, matlysten og lysten på livet kom tilbake. Jeg skrev dagbok i denne perioden, hadde den med over alt og hver gang noe var trist skrev jeg ned alt jeg følte. Det viktigste er å finne på andre ting, du klarer deg utmerket uten han. Jeg er sikker på at det på sikt er ett større tap for han eller for deg. Du komme til å møte en som er mye bedre en han en gang. Plutselig en dag ser du han på skolen i ett nytt lys, og tenker: Har jeg deppa i måneder over HAN???? Har desverre ingen vidunderkur å komme med, annet enn at det er sant at det går over og blir bedre. Tillat deg selv å være trist, men ikke grav deg ned i sorgen.
Imprezza Skrevet 24. januar 2006 #3 Skrevet 24. januar 2006 Stakkars deg! Vet akkurat hvordan du har det. Har desverre ikke noe annet råd til deg enn du må prøve å ta vare på deg selv nå. Ta et bad, gå til frisøren, lag deg en kopp kakao...klisjeer kanskje, men det hjelper faktisk. Prøv å gjøre noe godt for deg selv hver eneste dag. Og omgi deg med gode venner. Vil gi deg en En ting er ihvertfall sikkert: Du kommer over ham. Garantert!
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 25. januar 2006 #4 Skrevet 25. januar 2006 Takk for gode råd...Jeg får rett og slett bare ta tiden til hjelp..går vel ikke over med det første dette, og ihvertfall ikke når jeg må se kilden til min sorg hver dag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå