Gå til innhold

Liker dere menn å få komplimenter av kvinner dere dater ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja eller nei? Eller føler dere at det ikke er noe dere tenker over eller bryr dere om?

Anonymkode: a1f0a...92c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på om det virker genuint eller ikke, og om det treffer noe jeg bryr meg om eller ikke.

• Liker 1
Skrevet
Kipling skrev (Akkurat nå):

Kommer an på om det virker genuint eller ikke, og om det treffer noe jeg bryr meg om eller ikke.

Mener komplimenter om utseendet for eksempel, hvis hun gir ca 3 ganger om dagen? Eller blir det mye?

Skrevet

For et merkelig spørsmål... Menn er mennesker. Og stort sett alle mennesker har de samme behovene og ønskene. Menn og kvinner er i bunn og grunn veldig like.

Du må være veeeeldig ung/uerfaren?

Anonymkode: e5bc2...600

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Mener komplimenter om utseendet for eksempel, hvis hun gir ca 3 ganger om dagen? Eller blir det mye?

3 ganger om dagen høres litt mye ut, men kommer vel an på hvordan hun sier det.

Om hun stirrer meg i øynene og forteller meg at jeg er vakker, og det skjer 3 ganger om dagen så er det jævlig mye. Om det er at vi er i en butikk hun kommenterer at den slags jakke ville sett bra ut på.meg fordi jeg har så fine og breie skuldre, så blir det mye mer naturlig, og da er nok ikke 3 for mye.

Og igjen, jeg må kjenne meg igjen i det så det virker som en genuin observasjon og ikke forsøk på å smigre.

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja eller nei? Eller føler dere at det ikke er noe dere tenker over eller bryr dere om?

Ja, vi liker å få komplimenter. 

Anonymkode: 25636...048

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker said:

At du i det hele tatt kan tro at vi ikke tenker over eller bryr oss om komplimenter sier nok om deg. 

Skrevet
Gamer skrev (6 minutter siden):

Kan ofte fremstå sarkastisk...så nei!

Så du tror ikke på komplemangene du får?

Skjønner dem som er sånn, du sier, du er så fin, så sier hun, du å. Mener det når jeg sier du å, men det føles jo litt sånn ja, fake? Når jeg ikke sa det først. Noe han også syns. Han tror ikke på meg, men han er kjekk. Ser ut som en mystisk prins, som er misforstått men snill 😂😍 Nydelige øyevipper og negler, tykkt mørkt hår, han liker ikke å få høre det. Fine grønne øyne. Vil ta på han maskara og lage fletter på han, men han liker ikke det, som må respekteres. 

Anonymkode: c2254...5b7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så du tror ikke på komplemangene du får?

Skjønner dem som er sånn, du sier, du er så fin, så sier hun, du å. Mener det når jeg sier du å, men det føles jo litt sånn ja, fake? Når jeg ikke sa det først. Noe han også syns. Han tror ikke på meg, men han er kjekk. Ser ut som en mystisk prins, som er misforstått men snill 😂😍 Nydelige øyevipper og negler, tykkt mørkt hår, han liker ikke å få høre det. Fine grønne øyne. Vil ta på han maskara og lage fletter på han, men han liker ikke det, som må respekteres. 

Menn skal ikke bruke sminke eller ha fletter!

• Nyttig 1
Skrevet
Gamer skrev (Akkurat nå):

Menn skal ikke bruke sminke eller ha fletter!

Noen vil.

Men her var det bare ment for  morsomheter, å se hvlrdsn det blir. Du vet ikke hvordan det er å se noen med så perfekte negler å ikke lakkere dem. Han har finere enn meg. Han har virkelig tykkt fint hår, og de vippene, det er urettferdig. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen vil.

Men her var det bare ment for  morsomheter, å se hvlrdsn det blir. Du vet ikke hvordan det er å se noen med så perfekte negler å ikke lakkere dem. Han har finere enn meg. Han har virkelig tykkt fint hår, og de vippene, det er urettferdig. 

Anonymkode: dc7bc...872

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

En 32 minutters film. Herregud....

Anonymkode: 25636...048

• Liker 2
Skrevet

Det spørs hvilke komplimenter. Noen ja, andre? Nej! Fordi det er ting jeg er rivende klar åver så je ser faktisk ikke poenget med å påpeke det som er sabla åpenlyst. Åpenbart. Kall det hva fanken dere vil.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vet ikke helt hva denne videoen vil? Han er veldig påståelig på hva kvinner liker og ikke, men hvordan kan han vite når vi er mange med ulike personligheter og alt det innebærer? 

Liker ikke pille menn. 

Min skal ikke ha på neglelakk om han ikke vil, selv om absolutt ingenting annet enn at neglene hans hadde hatt farge hadde skjedd om han lot meg. Så ikke alvorlig, men han bestemmer. 

Det blir veldig forenklet disse videoene, som han som skal gå å prøve seg på hun i den blå kjolen. Om det var en annen dame han skulle prøve seg på kunne hun ha respondert bedre på han. Hun er stivt pyntet og han er der for å få bedre selvtilitt eller for å bevise et eksperiment for en video som mulig er nøye fremlagt for å cherry picke ønsket resultat. 

Skrevet

Det må være genuint. Ikke gi en mann komplement på utseende for så å leke mental gymnastikk for unngå å ha sex med han. Heller si ingenting. 

Anonymkode: 4ed71...051

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Da hadde jeg stusset veldig. Går ikke rundt å gir komplimenter i hytt og pine annet en til barna mine. Normale voksne har ikke behov for å få masse komplimenter daglig. Det er bare rart.

Anonymkode: 5f076...04b

Skrevet
Gamer skrev (35 minutter siden):

Hva tror du folk flest tenker om menn som bruker sminke? 😂. Hvilke kvinner vil ha en feminin mann?

😂

I hvert fall ikke jeg. Jeg tiltrekkes maskulinitet. En mann som bruker sminke er bare uattraktivt.

Alle mine mannlige venner kunne godt sminket seg. Kjør på. Men jeg hadde ikke blitt seksuelt/romantisk tiltrukket av en mann som bruker sminke…. Sorry💁🏼‍♀️

Anonymkode: 5f076...04b

Skrevet

Beklager, men dette var et dumt innlegg.

Alle mennesker, av begge kjønn, liker å få komplimenter. Uansett situasjon.

Anonymkode: 297b2...804

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.10.2023 den 23.03):

Beklager, men dette var et dumt innlegg.

Alle mennesker, av begge kjønn, liker å få komplimenter. Uansett situasjon.

Anonymkode: 297b2...804

Komplimenter kan være så mangt.

Jeg har nok et behov for å bli respektert og sett opp til. At en partner lytter til meg og uten nødvendigvis å sette ord på det viser at det at jeg fikk oppvaskmaskinen i gang i morges betyr noe, styrker relasjonen.

»Gud, så kjekk du er» har nok litt mer begrenset interesse for meg og den fasen jeg er i.

Anonymkode: f0520...e37

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...