Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ble snakket til av betjeningen på en bar en gang pga rompesprekk

Anonymkode: c6550...2f8

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det virker som de fleste menn synes cameltoe er hot, og kvinner mener not. Ikke så rart, kanskje?

Men er det så ille da? Menn får jo også kul på tightsen foran? Samme greia, er det ikke?

Anonymkode: 8b27d...a66

Menn i tights er jo like kvalmt. Hvorfor ønsker dere å vise fram kjønnsorganet til tilfeldig forbipasserende??

Anonymkode: c88ab...e1b

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn i tights er jo like kvalmt. Hvorfor ønsker dere å vise fram kjønnsorganet til tilfeldig forbipasserende??

Det er jo ganske mange som har sykling som hobby og idrett. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo ganske mange som har sykling som hobby og idrett. 

Joda, men det er litt spesielt å være opptatt av tideler med luftmotstand når du sykler til jobben. 

Anonymkode: d30f6...14e

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Menn i tights er mest komisk, fordi menn har mye rart der nede som skvises og deformeres i trange klær, og det er ikke kledelig. En markert bul på menn, uten synlige anatomiske detaljer, kan være ok. Kvinner er symmetriske, og estetisk vakre nedentil. Ingen ting skvises og deformeres. Cameltoe viser bare hvor fantastisk vakker kvinnen er. Veldig frekt, men også veldig pent i klær hvor en cameltoe er naturlig, som i tights og bikini. Det er en forskjell. Menn og kvinner er ulike. Selv bare det at en kvinne viser tydelig sin vulva gjennom klær er utrolig estetisk vakkert, det er heldigvis ok for de fleste. Noen våger også vise litt mer, de blir slutshamet av sine medsøstre som aldri kunne våget selv. Aldri av ærlige menn.

Anonymkode: 7efa6...110

• Nyttig 1
Skrevet
Modent skrev (På 7.10.2023 den 0.20):

Er eit godt voksen dame som elsker og trene med tettsittende treningsklær.Har den siste tiden fått tilbakemelding at ei voksen dame med synlig cameltoe er vemmelig å se på. Har andre opplevd å få samme kommentaren. Er det slik at ein kle  seg etter hva andre mener om en.

Bare å le av hennes kommentar, for du skjønner hun må ha hodet full av dirty minds for å forstå utrykket "Cameltoe".. eller er hun bare sjalu fordi du er en "konkurrent"? Det kan tenkes.. for misunnelsen er ofte syrlig og negativ rettet. Hun sier det er vemmelig å se på.. men hvorfor stirrer hun deg da i skrittet, er det ikke enklere å se andre steder enn å kommentere TS? "Dirty minds" dukker opp som et alternativ igjen, så kanskje hun flørter??

Nei kjære deg TS, kle deg som du selv liker det.. Ikke la de negative overta det positive i fra deg💙Jeg hadde provosert litt mere, men jeg elsker jo å terge de negative😅

• Liker 1
Skrevet
Gorgonzola skrev (På 7.10.2023 den 15.43):

KG på sitt mest symptomatiske: 

Hva synes du om cameltoe? 

Mann: sexy

Kvinne: vemmelig, ta deg sammen og kle deg ordentlig

Synes ikke det er sexy, vulgært heller

Skrevet

Nå fikk jeg flashback til den brukeren for noen år siden som satt hele identiteten som til å ha en gigantisk camelto...om det er samme tåa som henne er det langt utenfor det som er greit i offentligheten, er det vanlig "hakk" er det selvfølgelig innafor. 

Anonymkode: 31641...926

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er slutty med synlig cameltoe, og legger aldri opp til at det skal synes. Blir i steden flau hvis jeg oppdager at jeg har det.

K38

Anonymkode: e9797...4b1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes det er slutty med synlig cameltoe, og legger aldri opp til at det skal synes. Blir i steden flau hvis jeg oppdager at jeg har det.

K38

Anonymkode: e9797...4b1

Selv voksne menn kan rødme litt dersom de får øye på et lite hakk, ingen ting å skamme seg over. Du har sett Lady og Landstryker’n 😉

Anonymkode: e8bcb...df0

Skrevet

Havnet i en ulykke for en tid tilbake, som endte både med sykebil og sykehusinnleggelse. 

Rart hva man merker seg, men både hun ene på sykebilen og et par av sykepleierne på sykehuset hadde flotte cameltoes i uniformsbuksene. 

Takk for at dere gledet en skadet mann 🙂

• Hjerte 1
Skrevet
On 10/7/2023 at 5:29 PM, AnonymBruker said:

Slike som deg ødelegger hele stemningen. Damer liker positiv oppmerksomhet, men ikke av denne typen. Kryp inn i hullet ditt.

Anonymkode: e8bcb...df0

Det er fortsatt nam nam. Lite igjen til fantasien 🥵🤤 

Anonymkode: 5680f...95e

Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Nå fikk jeg flashback til den brukeren for noen år siden som satt hele identiteten som til å ha en gigantisk camelto...om det er samme tåa som henne er det langt utenfor det som er greit i offentligheten, er det vanlig "hakk" er det selvfølgelig innafor. 

Anonymkode: 31641...926

Link?

Skrevet

Hadde jeg fått beskjed om at jeg burde roe ned camel ballen(e) hadde jeg tatt det til etterretning😅

Skrevet
Enmanelskeråhate skrev (På 9.10.2023 den 20.15):

Synes ikke det er sexy, vulgært heller

Uenig. Veldig flott og sexy.

Anonymkode: b724a...da4

• Liker 1
Skrevet

ikke det samme som bollemus - der synes ikke alltid sprekken utenpå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...