Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er eit godt voksen dame som elsker og trene med tettsittende treningsklær.Har den siste tiden fått tilbakemelding at ei voksen dame med synlig cameltoe er vemmelig å se på. Har andre opplevd å få samme kommentaren. Er det slik at ein kle  seg etter hva andre mener om en.

Skrevet

Når andre går så langt som å si fra, er det ganske «ille». Da bør man ta hintet.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Her burde det absolutt vært noen bilder, så man kunne se hva det handler om 🙂

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Sier kanskje noe om den som sa i fra også. Det er jo sånn at det er fullt mulig å se i en annen retning 🤔

• Nyttig 2
Skrevet

Cameltoe er digg da.

Anonymkode: d54f2...7ec

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Svært overvektige damer i tights, eller forsåvidt også damer med "uheldig kroppsfasong" generelt er et reelt estetisk problem. Cameltoe hos damer med ok figur forøvrig er overhodet ikke negativt 🙂

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes alltid cameltoe er vemmelig. Har ingenting med alder eller kropp å gjøre. 

Anonymkode: f1326...a29

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Uhøflig å glane, og enda mer uhøflig å si fra! Hadde noen sagt slikt til meg, hadde jeg sagt noe like stygt tilbake.

Jeg synes ikke man skal kle seg etter hva andre mener. Men, jeg bruker løpetights med fastsydd løpeskjørt, eller vanlig løpeskjørt (sånt med shorts under) oppå tightsen. Skulle jeg unngått cameltoe måtte jeg vel brukt bind. Eller kanskje det hadde gjort vondt verre.

Men denne tråden hører da ikke til under «Seksualitet». Jeg oppdaget det akkurat.  

Endret av MyMichelle
La til det siste.
Skrevet
Resignert skrev (1 minutt siden):

Svært overvektige damer i tights, eller forsåvidt også damer med "uheldig kroppsfasong" generelt er et reelt estetisk problem. Cameltoe hos damer med ok figur forøvrig er overhodet ikke negativt 🙂

La de nå leve og føle seg bra. Tights er noe av det mest behagelige plagget som finns, må brukes. 

• Liker 1
Skrevet
Resignert skrev (2 minutter siden):

Men…. er det ikke bra at svært overvektige kvinner trener da?  Vil du heller de skal sitte hjemme og være inaktive? Jeg tviler på at kvinner med fedme kan finne treningstøy som ikke er tettsittende. Jeg har lest at mange overvektige ikke tør gå på treningssenter fordi de er redd for slike som tenker som deg.

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

En kan ikke si at CT ikke er tennende, men på trening, er ikke plassen jeg vil bli tent, få boner. 

Men, det fanger min interesse, jeg mister fokus.

Sorry, jeg er bare en sunn mann som nok som andre mennesker har en logisk del av hjernen og en underhjerne som elsker kjønn.

Anonymkode: c0e32...25e

• Liker 1
Skrevet

Mange, kvinner spesielt, er i utakt med sin egen kropp. For dem er det vemmelig, også på andre. For meg, som bare er heldig tilskuer av og til, er cameltoe estetisk og sexy, og på den rette; helt vilt sexy! 
Den rette er ei velstelt og vanlig dame av typen next door. Hun vil tilføre en ekstrem x-faktor ved et så enkelt lite grep.
Feil blir det bare dersom hele bildet er anstrengt og desperat, når hele pakken består av veldig opptrukket bukse, bleket hår, botox, fillers og på toppen, cameltoe. Da blir reaksjonen HUFF!

Jeg skjønner jo at de fleste kvinner hverken trenger eller ønsker, den ekstra oppmerksomheten en cameltoe gir, men pent og sexy er det likevel. Kanskje derfor også, at det er ekstra pent når person og klær oppfattes som naturlig. Det utstråler en enorm sensuell trygghet, og hvilken mann vil ikke være en del av livet til en slik kvinne? En slik kvinne kan vekke en sterk nysgjerrighet, ikke bare en pervers lyst på sex.

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

KG på sitt mest symptomatiske: 

Hva synes du om cameltoe? 

Mann: sexy

Kvinne: vemmelig, ta deg sammen og kle deg ordentlig

Endret av Gorgonzola
  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Spiller da vel ingen rolle.. Finnes jo dem av oss mannfolka med ei skikkelig spekepølse som synes selv i olabukser, glanere dere damer på det?

Skrevet
Donald Duck skrev (38 minutter siden):

Spiller da vel ingen rolle.. Finnes jo dem av oss mannfolka med ei skikkelig spekepølse som synes selv i olabukser, glanere dere damer på det?

Samme svar her. 

Mann: jeg ser den, sikker på at damer stirrer og nyter synet

Kvinne: Overhode ikke interessant

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
16 hours ago, Modent said:

Er eit godt voksen dame som elsker og trene med tettsittende treningsklær.Har den siste tiden fått tilbakemelding at ei voksen dame med synlig cameltoe er vemmelig å se på. Har andre opplevd å få samme kommentaren. Er det slik at ein kle  seg etter hva andre mener om en.

Deilig, hvor trener du? 

Her i området har jeg gym medlemskap kun for å se på damer med tettsittende klær der man ser alt. Noen ganger klarer jeg å snike inn en runk også🤤

Anonymkode: 5680f...95e

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Deilig, hvor trener du? 

Her i området har jeg gym medlemskap kun for å se på damer med tettsittende klær der man ser alt. Noen ganger klarer jeg å snike inn en runk også🤤

Anonymkode: 5680f...95e

Slike som deg ødelegger hele stemningen. Damer liker positiv oppmerksomhet, men ikke av denne typen. Kryp inn i hullet ditt.

Anonymkode: e8bcb...df0

• Liker 1
Skrevet
Modent skrev (20 timer siden):

Skal du trene så kle deg som du vil men er nok ikke lurt med for mye nakenhet. Ikke bry deg om andre. Du skal føle deg komfortabel. Jeg som mann trener alltid i tights og liker det men de fleste har noe løstsittende. 

Skrevet

Er det en du kjenner? Har forsøkt og sagt til mitt familiemedlem som trener med meg og venninne mine flere ganger høflig. Til slutt ble det bare ærlig. Vi blir så flaue og er der for og trene, ikke blotte. Orker ikke at folk stirrer. Nei, det er ikke nødvendigvis beundring . Aner ikke hvis « ille» din camel toe er, men litt ut i fra hvem som har sagt det er det kanskje noe og tenke på. 

Anonymkode: ea253...cb4

Skrevet

Det virker som de fleste menn synes cameltoe er hot, og kvinner mener not. Ikke så rart, kanskje?

Men er det så ille da? Menn får jo også kul på tightsen foran? Samme greia, er det ikke?

Anonymkode: 8b27d...a66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...