AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #1 Skrevet 6. oktober 2023 Er i et avstandsforhold der han går ut på byen omtrent hver helg, han går stort sett ut alene. Jeg nekter han ikke å gå ut selvfølgelig, men får et snev av ubehag når han er ute alene å ikke vet hva han kan finne på, å ingen venner av han ser hva han gjør/ikke gjør.. Jeg kjenner jeg liker det ikke helt.. Han drikker seg ofte full ute også, å ringer meg av å til midt på natten. Anonymkode: 59889...85f 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #2 Skrevet 6. oktober 2023 Det du beskriver er ingen "bedre halvdel". Han viser deg hvem han er - en som drikker mye, har ikke respekt for deg (når han ringer deg i fylla på natta), kaster bort mye penger. Ikke kast bort tid på slike, det er å be om problemer. Anonymkode: 88731...7a1 3 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #4 Skrevet 6. oktober 2023 Høres ikke ut som din bedre halvdel Anonymkode: 60db4...036
GammelKaktus Skrevet 6. oktober 2023 #6 Skrevet 6. oktober 2023 Høres ut som om du har funnet deg en fyllefant, hadde kvittet meg med det der. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #7 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres ikke ut som din bedre halvdel Anonymkode: 60db4...036 Jeg kan jo ikke nekte han, men jeg blir uggen av tanken, aner ikke hva han gjør, han er et sosialt vesen, å er redd han flørter med andre mens han er ute😔 Han kan selv være litt sjalu av seg mot meg, men jeg drar aldri ut på byen på kveldene å drikker meg full/brisen. Jeg har heller aldri flørtet, vært utro eller noe i nærheten av noe slikt. Jeg var sammen med en fyr for noen år siden, å han var utro mot meg, så derfor sliter jeg litt med dette, å er redd han her kan finne på å gjøre det samme.. Ts Anonymkode: 59889...85f 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #9 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kan jo ikke nekte han, men jeg blir uggen av tanken, aner ikke hva han gjør, han er et sosialt vesen, å er redd han flørter med andre mens han er ute😔 Han kan selv være litt sjalu av seg mot meg, men jeg drar aldri ut på byen på kveldene å drikker meg full/brisen. Jeg har heller aldri flørtet, vært utro eller noe i nærheten av noe slikt. Jeg var sammen med en fyr for noen år siden, å han var utro mot meg, så derfor sliter jeg litt med dette, å er redd han her kan finne på å gjøre det samme.. Ts Anonymkode: 59889...85f Du velger jo selv å bli værende med denne fyren. Det er ditt valg. Du kommer nok til å fortsette å være sammen med drittmenn frem til du lærer å ta vare på deg selv. Damer som vet sitt eget beste styrer unna tøsete fyllikgutter. Anonymkode: e2ccf...707 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #10 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kan jo ikke nekte han, men jeg blir uggen av tanken, aner ikke hva han gjør, han er et sosialt vesen, å er redd han flørter med andre mens han er ute😔 Han kan selv være litt sjalu av seg mot meg, men jeg drar aldri ut på byen på kveldene å drikker meg full/brisen. Jeg har heller aldri flørtet, vært utro eller noe i nærheten av noe slikt. Jeg var sammen med en fyr for noen år siden, å han var utro mot meg, så derfor sliter jeg litt med dette, å er redd han her kan finne på å gjøre det samme.. Ts Anonymkode: 59889...85f Eksen min kunne også dra ofte ut på byen alene, å han var utro, flere ganger, men anklagde meg for utroskap, når jeg var den som satt edru hjemme med barna.. Anonymkode: 59889...85f 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #11 Skrevet 6. oktober 2023 Er jeg kjip om jeg tar det opp med han, uten å virke crazy? Jeg er ganske sikker på at han ikke hadde likt om jeg drev på slik. Han kan bli sjalu for likes bekjente menn gir meg på et bilde jeg legger ut på Instagram fks. Anonymkode: 59889...85f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #12 Skrevet 6. oktober 2023 Det hadde ikke vært aktuelt… Anonymkode: 40595...35a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #13 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er jeg kjip om jeg tar det opp med han, uten å virke crazy? Jeg er ganske sikker på at han ikke hadde likt om jeg drev på slik. Han kan bli sjalu for likes bekjente menn gir meg på et bilde jeg legger ut på Instagram fks. Anonymkode: 59889...85f Hvor gammel er dere? Anonymkode: 40595...35a 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #14 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gammel er dere? Anonymkode: 40595...35a Jeg er 40 og han 48. Anonymkode: 59889...85f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #15 Skrevet 6. oktober 2023 Hva hadde han sagt om du drev på på samme måte? Anonymkode: 559e4...c21 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #16 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva hadde han sagt om du drev på på samme måte? Anonymkode: 559e4...c21 Jeg tror nok han hadde blitt litt usikker, med tanke på at han har reagert på at mannlige bekjente liker bilder av meg på insta.. Anonymkode: 59889...85f
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #17 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er jeg kjip om jeg tar det opp med han, uten å virke crazy? Jeg er ganske sikker på at han ikke hadde likt om jeg drev på slik. Han kan bli sjalu for likes bekjente menn gir meg på et bilde jeg legger ut på Instagram fks. Anonymkode: 59889...85f Jeg ser ingen hensikt i å ta det opp med ham. Når han går ut så ofte så er dette noe som ligger i ham. Når du i tillegg forteller at han blir sjalu, så er det ganske typisk at de som er utro selv blir sjalu fordi de vet hva de selv gjør... Skal jeg gjette antar jeg at hvis du tar dette opp med ham, så vil han bagatellisere det, komme med en form for unnskylding som direkte eller indirekte gir deg skylden for at han må gå ut og at det er noe du bør ha forståelse for. Det er i så fall manipulering. Når du sier han er 48 år er det enda større grunn til å skygge langt unna. Hvorfor vil du fortsette å være sammen med an mann som er på fylla hver eneste helg, som ikke respekterer deg, som er sjalu uten grunn. Det virker egentlig som om du har valgt deg en mann som er utrolig lik eksen din. Samme mønster. Anonymkode: 88731...7a1 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #18 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er 40 og han 48. Anonymkode: 59889...85f Så du er en voksen dame som er redd for å virke "crazy" dersom du snakker om følelser med partneren din? Og du lurer på om en sjalu, alkoholisert partygubbe er noe å satse på? Jeg håper du selv hører hvor galt dette er. De fleste andre damer finner ut en gang i løpet av tenårene/tyveårene at denne type gutter (de er og forblir gutter) er bortkastet tid. Jeg vet ikke hva du har opplevd i livet ditt som har gjort deg så sårbar at du fremdeles havner i slike forhold, men innerst inne kjenner du nok selv at noe er galt her. Anonymkode: e2ccf...707 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #19 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror nok han hadde blitt litt usikker, med tanke på at han har reagert på at mannlige bekjente liker bilder av meg på insta.. Anonymkode: 59889...85f Kan ikke det være et utgangspunkt for en samtale om dette da? Si at du ikke er helt komfortabel med det, og at det gjør deg usikker? Og at han kan kjenne seg igjen i det om han tenker at det er motsatt? Altså at du stadig flyr på byn og blir dritings, og han sitter hjemme og ikke vet hva som skjer? Personlig så hadde jeg ikke orket et slikt forhold, jeg hadde følt at andre ting var viktigere for han enn meg. Og jeg hadde nok følt at han ikke var nok investert i vårt forhold. Hva som er så gøy ved å dra alene på byn hver helg, og bli dritings? Hva har han igjen for det? En annen ting er at han kan vise sjalu tendenser, da tenker jeg litt sånn, på seg selv kjenner man andre. Jeg har ikke inntrykk av at du stoler helt på han? Anonymkode: 559e4...c21
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #20 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Kan ikke det være et utgangspunkt for en samtale om dette da? Si at du ikke er helt komfortabel med det, og at det gjør deg usikker? Og at han kan kjenne seg igjen i det om han tenker at det er motsatt? Altså at du stadig flyr på byn og blir dritings, og han sitter hjemme og ikke vet hva som skjer? Personlig så hadde jeg ikke orket et slikt forhold, jeg hadde følt at andre ting var viktigere for han enn meg. Og jeg hadde nok følt at han ikke var nok investert i vårt forhold. Hva som er så gøy ved å dra alene på byn hver helg, og bli dritings? Hva har han igjen for det? En annen ting er at han kan vise sjalu tendenser, da tenker jeg litt sånn, på seg selv kjenner man andre. Jeg har ikke inntrykk av at du stoler helt på han? Anonymkode: 559e4...c21 Jeg har vansker med og stole på folk ja, veldig mange har sviktet meg opp igjennom årene. Jeg kjenner jeg blir forbannet på fyren, filmer at han er på et utested der klientellet er rundt 20år ish, mens han selv er en gubbe på snart 50 år, pstetiskt.. Han sier selv at han har trust issues, pga utroskap i tidligere forhold. Om han ringer i natt kjenner jeg at jeg sliter litt med å holde meg vennlig. Lurer oppriktig på noen ganger hva han skal med meg egentlig.. Når jeg føler han lever som om han var singel Anonymkode: 59889...85f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå