Gå til innhold

Samboer holder tilbake hele sannheten om utroskap.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en samboer m/felles barn. Vært i forhold over mange år og har dessverre hatt lite intimitet, mye grunnet småbarnsperiode etterfulgt av vanskelig jobbsituasjon. Jeg har ikke vært flink til å pleie forholdet og samboer har ikke klart å være like imøtekommende til mine behov. Alt Jeg gjør er imidlertid for samboeren min og barnet vårt. Jeg  falt inn i et mønster der jeg bare håpet at det skulle ordne seg. Jeg visste at det ikke var sunt å ha det slik, men jeg er så glad i samboer og barn at jeg ikke har motet til å gi slipp, ivertfall ikke uten en kamp.  Sjokket kom jo selvfølgelig da samboer startet en samtale som skulle vise seg å være en "brudd" samtale. Vi ble enige om å ta det sakte for å skåne barn. Jeg fant ut at samboer hadde vært "utro" et halvt før denne samtalen. Samboer sier det ikke var sex i bildet, men at det var en form for utroskap. Så.. over til det jeg sliter med i dag..

Jeg fant ut at samboer hadde kjøpt salve 6 dager etter dette møtet.. et kjapt søk viser at dette er smertelindrende slave for kjønnssykdommer o.l.  Snaue 1 mnd etter "hendelsen" finner jeg også ut at det er bestillt flybillett til der den mulige "elskeren" bor husker ikke hva ærendet var dessverre,  Nå er jeg i en vanskelig situasjon der jeg er redd for å konfrontere med dette,  

Hva gjør jeg??

Anonymkode: ee1b0...0df

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livet går opp og ned, samboerskap/ekteskap også. Du har funnet deg en mann som ikke takler nedturene og som ikke støtter deg når du har det vanskelig. Vil du leve videre med det? 

Hva sier han selv at han ønsker seg? For et forhold er enten-eller.

Anonymkode: d4455...780

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hei, har en samboer m/felles barn. Vært i forhold over mange år og har dessverre hatt lite intimitet, mye grunnet småbarnsperiode etterfulgt av vanskelig jobbsituasjon. Jeg har ikke vært flink til å pleie forholdet og samboer har ikke klart å være like imøtekommende til mine behov. Alt Jeg gjør er imidlertid for samboeren min og barnet vårt. Jeg  falt inn i et mønster der jeg bare håpet at det skulle ordne seg. Jeg visste at det ikke var sunt å ha det slik, men jeg er så glad i samboer og barn at jeg ikke har motet til å gi slipp, ivertfall ikke uten en kamp.  Sjokket kom jo selvfølgelig da samboer startet en samtale som skulle vise seg å være en "brudd" samtale. Vi ble enige om å ta det sakte for å skåne barn. Jeg fant ut at samboer hadde vært "utro" et halvt før denne samtalen. Samboer sier det ikke var sex i bildet, men at det var en form for utroskap. Så.. over til det jeg sliter med i dag..

Jeg fant ut at samboer hadde kjøpt salve 6 dager etter dette møtet.. et kjapt søk viser at dette er smertelindrende slave for kjønnssykdommer o.l.  Snaue 1 mnd etter "hendelsen" finner jeg også ut at det er bestillt flybillett til der den mulige "elskeren" bor husker ikke hva ærendet var dessverre,  Nå er jeg i en vanskelig situasjon der jeg er redd for å konfrontere med dette,  

Hva gjør jeg??

Jeg hadde anmeldt ham for å ha vært smittet av kjønnssykdom og ikke opplyst deg. Det er straffbart. Så hadde jeg gått og testet meg for alt av sykdommer sporenstreks, og kastet ut dritten. Ikke bare er han utro, han er utro uten kondom og skjuler sykdommen fra deg. Fy faen.

• Liker 1
Skrevet

Forholdet er jo over så spiller det noen rolle?

Skrevet
Rosalilje84 skrev (5 timer siden):

Jeg hadde anmeldt ham for å ha vært smittet av kjønnssykdom og ikke opplyst deg. Det er straffbart. Så hadde jeg gått og testet meg for alt av sykdommer sporenstreks, og kastet ut dritten. Ikke bare er han utro, han er utro uten kondom og skjuler sykdommen fra deg. Fy faen.

Ehh nei

Skrevet

Er ikke ts en mann?

Anonymkode: b2c55...673

• Liker 1
Skrevet

Uansett hvilket kjønn det er på deg så er svaret det samme.

Spør din partner om hva du har funnet ut, ikke at det vil endre på noen ting, men da vet du i hvert fall.

Kom deg ut eller kast ut partner hvis det er du som eier, sakte dumping er liten forskjell enn rask dumping. Det blir sjokk uansett. Lykke til.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hva gjør jeg??

Hadde prøvd å finne ut i hele sannheten og handle utifra det. Fint å vite hvem man har med å gjøre. 

Anonymkode: 8d36f...e8f

Skrevet

Nå vet ikke jeg så mye om hvilke salver som selges for å dempe kjønnssykdommer, men deet er nærliggende å tro at TS partner har kjøpt Zovirax eller lignende.

Om partner har kjøpt Zovirax 6 dager etter dette "møtet" er det overhodet ikke bekreftet at vedkommende har hatt seg. Herpesvirus ligger latent i kroppen og kan bryte ut både i ansikt og kjønnsorganer, når som helst, gjerne under stress.

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

i ble enige om å ta det sakte for å skåne barn.

Nei, nei og atter nei. Et brudd er et brudd enten man har barn eller ikke. Og det er i hvert fall håpløst å ha et kvasibrudd når det har vært utroskap og du ikke stoler på han.

Førsteprioritet nå bør være å rydde opp og komme seg på bena og få samværsavtale på plass. Spekulasjoner om hva han har holdt på med kan du ta senere. Hvis du i det hele tatt synes denne fyren er verdt livsenergien din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...