AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #1 Skrevet 6. oktober 2023 Hei, jeg vil veldig gjerne vite hva dere tror er gjennomsnittet på antall første dates en person må være igjennom før man finner en fast person å drive på med? Er det 4-6 stk? Fra tinder selvfølgelig. Anonymkode: f2721...440
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #2 Skrevet 6. oktober 2023 Siden tinder bare er profiler og du ikke har møtt dem og kjennt etter om det er noen kjemi der før date, så kan det teknisk sett kreve mange mange fler dater enn 4-6 stykk. Hadde tenkt sånn kanskje 15, det skal jo mye til? Spørs hvor villig man er til å jobbe med det en har kanskje? Anonymkode: 1f89f...7b1 1
hva tenker dere om Skrevet 6. oktober 2023 #3 Skrevet 6. oktober 2023 Det jeg mente er at du selvfølgelig møter dem. Altså du drar på 4-5 første dates. Datet fem henter forrige uke, men enten så var ikke jeg interessert eller så var ikke de eller så var ingen.
KallePils Skrevet 7. oktober 2023 #4 Skrevet 7. oktober 2023 Første date er kun for å finne ut om det blir en date nr 2. Altså for å filtrere bort de åpenbart uaktuelle. Hvis du av en eller annen uforståelig årsak holder fast ved å skulle finne noe "seriøst" bør du belage deg på maaange første dates. I hvert fall fra galehuset Tinder.
exictence Skrevet 7. oktober 2023 #5 Skrevet 7. oktober 2023 Har vel kanskje møtt ca rundt 20 hvor det bare ble første date. Kanskje rundt5 hvor vi traff hverandre flere ganger. Alt dette over ca 3 år. Så fant jeg min kjæreste der. Alle på Tinder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå