AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #1 Skrevet 6. oktober 2023 I min jobb arbeider vi en god del tett med områdesjefer, i går skjedde det en feil som påvirket meg veldig mye og gikk inn på meg, der det ble gjort en feil som jeg gjordet, men feilen var også forårsaket av annet forhold som er utenfor min kontroll. Feilen ble rettet opp tilsutt, men jeg ble overasket når områdesjefen dette påvirket ringte meg og kjeftet på meg og snakket veldig mye ned til meg på en ikke profosjonell måte, viktig å påpeke at vedkommende ikke er min sjef og hun har ingen personalansvar for meg, jeg forklarte situasjonen for min nærmest leder og han var enig. Denne situasjonen påvirket hvordan jeg gjorde jobben der og da, hvordan jeg ser på jobben og bedriften fremover. Jeg har rett og slett blitt redd av å være på denne jobben grunnet denne hendelsen. Er dette verdt å ta opp? Evt ta det opp direkte med min sjef evt tillitsvalgt og hva kan jeg kreve? Jeg mener at det er snakk om brudd på arbeidsmiljøloven kap § 4-3 -1 og 4 ledd Anonymkode: c0efc...51c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå