AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #1 Skrevet 6. oktober 2023 Har flyttet fra et hus med integrert kjøleskap og fryser, en høyde av hver. I nye huset måtte vi kjøpe et midlertidig kombiskap fordi vi skal pusse opp kjøkkenet snart. Kjøpte det brukt og det synger på siste verset, samtidig som vi har tenkt til å utsette kjøkkenoppussingen litt. Trenger derfor et nytt kjøleskap og fryser som vi skal beholde på det nye kjøkkenet. Mannen min vil ha side by side med isbitmaskin, mens jeg helst vil ha integrert slik som vi hadde, syns det er penest. Noen som vil komme med argumenter for/imot? Og kan det se fint ut med side by side eller stikker de alltid lenger ut enn de andre skapene? Anonymkode: 243cb...fd6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #2 Skrevet 6. oktober 2023 Jeg drømmer om et med franske dører når tiden kommer for å bytte ut vårt side by side. Her er isbitmaskinen veldig mye brukt så for oss er det uaktuelt å kjøpe nytt uten. Vi bygget vår inn i veggen slik at det ikke skulle stikke langt ut. (Tok litt av garderoben i tilstøtende rom). Anonymkode: 69631...cd5
minienthe Skrevet 6. oktober 2023 #3 Skrevet 6. oktober 2023 Franske dører og isbitdispenser uten tvil. Helst med fryseskuff(er) underst. Har hatt begge deler og den luksusen å kunne åpne begge dører og sette inn/ta ut store fat eller tappe seg litt isbiter når en vil er noe jeg ikke går vekk fra igjen. Bare pass på at innredningen deignes for denne type skap når dere bestiller så slipper du problemet med at kjøleskapet stikker ut og.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #4 Skrevet 6. oktober 2023 Gå for side-by-side da integrering fungerer dårlig om dagen. Anonymkode: b4021...9f0
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #5 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Gå for side-by-side da integrering fungerer dårlig om dagen. Anonymkode: b4021...9f0 Hvorfor syns du at det fungerer dårlig? Samboeren min har hatt dårlig erfaring med integrert tidligere, mens jeg aldri har hatt noen utfordringer. Anonymkode: 243cb...fd6
kaleidoskop Skrevet 7. oktober 2023 #6 Skrevet 7. oktober 2023 Usikker på hva jeg hadde valgt. Synes det ser pent ut med integrert. Men det er jo mye bedre plass i et løst kjøleskap. Ellers ønsker jeg meg isbitmaskin 😊 hvis kjøkkenet er stort hadde jeg nok gått for noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå