Gå til innhold

Vanlig å ha så miksede følelser av savn og lettelse så lenge etter et brudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten gjorde det slutt for ca. 5 måneder siden. Det var vanskelig og leit, men etter noen uker følte jeg på en lettelse av at det var blitt slutt. Men nå som det har gått mer tid kan jeg ha intense savn perioder som føles som at det akkurat er slutt, mens noen timer senere kan jeg igjen kjenne på en slags lettelse for at alle kranglingen er forbi. Vi hadde noen felles verdier og syns på hva vi ville med livet som gjorde forholdet helt spesielt, fysisk sterkt bånd og har mange felles minner over flere år, det er vel kanskje det som gjør det vanskelig enda. Jeg ser fremdeles ikke på andre mennesker som aktuelle partnere. Men hvor lenge skal dette vare? Jeg kan skjønne at det tar noen uker, men det er så slitsomt å hele tiden få disse nedturene der jeg bare tenker på hva livet vårt sammen kunne blitt om det ikke hadde vært for disse uoverensstemmelsene. Flere som har erfaringer med lignende?

Anonymkode: d2da6...844

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er helt vanlig. Og 5 mmd er egentlig kort tid.

Anonymkode: fad64...72c

Skrevet

8 måneder her, men har begynt å bli bedre. Savnet kommer når jeg har ensomme perioder, men tror de er lure, da jeg får tid til å "gå lei" disse følelsene. Min lille teori er at jeg etter hvert vil begynne å vurdere nye partnere på grunn av dette.

Har prøvd å date litt tidligere i år, men det føltes helt feil. Brukte også god tid på å komme meg over forrige eks, men det går over. Det er slutt og det må man bare akseptere

Er jo en grunn til at dere slo opp, så et fremtidig forhold hadde vært preget i enda større grad av de grunnene

Anonymkode: 7d259...41b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...