AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #1 Skrevet 6. oktober 2023 Jeg lurer på hva du/ eller husholdningen tjener, hvor mange dere er og hva dere ca bruker på ferier i løpet av et år? Anonymkode: 98bcb...61b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #2 Skrevet 6. oktober 2023 Tjener til sammen 1 mill. Brukte 70 000 i år. Vi er fire stk. Anonymkode: bdbb7...2c4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #3 Skrevet 6. oktober 2023 Vi tjener samlet ca 2,5 mill og bruker mellom 100 000 -200 000 pr år i reiser. Er 4 stk i husholdningen og prioriterer reising. Anonymkode: f77b9...abb
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #4 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tjener til sammen 1 mill. Brukte 70 000 i år. Vi er fire stk. Anonymkode: bdbb7...2c4 Er alene med datteren min. Har henne på 50 %. Jeg tjener 800 000 på primærjobben min, og har noen andre lukrative prosjekter gående på "si"...Cirka 1,1 million i samlet sum (før skatt altså). Betaler barnemoren 6000 i bidrag hver måned, føler at det tallet er helt innafor. Barnet skal jo ha mat, klær osv...Ungen er 13 år. Dette året har jeg brukt cirka 80 000 på ferie for henne.. Anonymkode: d945a...ba5 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #5 Skrevet 6. oktober 2023 Hadde 630.000 i fjor og brukte 0 på ferie. Ikke vært på ferie i år heller. Anonymkode: 5673f...c71 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #6 Skrevet 6. oktober 2023 Jeg tjener 720.000. Er 100% alene med to bhg barn. Har allerede bestilt neste års ferie. 6 netter i Abraham ble 32.000. Og 8 dager i Spania til 29.000. Blir nok noen dager på Hunderfossen også. Anonymkode: 62834...4eb
Rosa Dartle Skrevet 6. oktober 2023 #7 Skrevet 6. oktober 2023 (endret) Gikk inn i tråden, for jeg lurer litt på det samme. Vi har ikke prioritert ferie de siste årene pga husbygging. Da barna var små gikk det i telt og båtturer, med unntak av en del reiser da de var så små at de var med på alt. Har begynt å sette av til ferie neste år, men rett og slett litt usikker på hvor mye som går på ferie med barn. Vi har ikke helt bestemt reisemål enda, men vurderer to uker i Frankrike. Vi tjener ca 1.6 til sammen, men har stort boliglån og forsøker å gjøre det litt rimelig. I år var vi veldig forsiktige med penger siden alt var så usikkert. Hytteturer og på campingtur (veldig stas), det gikk vel ca 500 kr natten inkl. alt av overnatting, reise og mat, og vi ville bare ta oss råd til tre netter 😂 Endret 6. oktober 2023 av Rosa Dartle 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #8 Skrevet 6. oktober 2023 Ca 1,5 mill tilsammen. I fjor var vi (4 stk) på sydentur til 60k. Da var det 4 år siden forrige sydentur. I år var det et "vanlig" år, med hytteturer og besøk hos besteforeldre. Kanskje 20k i år, om vi legger sammen ekstra bensin, bompenger, badeland, museer etc. Anonymkode: 0035e...e08
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #9 Skrevet 6. oktober 2023 540000. Bruker alt fra 30000 til 50000 på ferie. Det er for en person. I år har det kun blitt en ferietur. I fjor fire. Anonymkode: 7ea2c...328
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #10 Skrevet 6. oktober 2023 Vi tjener ca 2,3 millioner til sammen og i år har jeg brukt 50 000 ca, på ferie, det var for meg og det ene barnet. Min ektefelle er ikke interessert i reising da det er reising flere ganger i uken med jobb. Så ferie er å være hjemme. Jeg liker å reise til storby og av og til annen ferie, men ikke hvert år. Vi har hytte, med noe lån, så en del av det som ellers ville vært brukt på ferie går til hytta. Anonymkode: 7471e...d86
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #11 Skrevet 6. oktober 2023 Rosa Dartle skrev (5 minutter siden): Gikk inn i tråden, for jeg lurer litt på det samme. Vi har ikke prioritert ferie de siste årene pga husbygging. Da barna var små gikk det i telt og båtturer, med unntak av en del reiser da de var så små at de var med på alt. Har begynt å sette av til ferie neste år, men rett og slett litt usikker på hvor mye som går på ferie med barn. Vi har ikke helt bestemt reisemål enda, men vurderer to uker i Frankrike. Vi tjener ca 1.6 til sammen, men har stort boliglån og forsøker å gjøre det litt rimelig. I år var vi veldig forsiktige med penger siden alt var så usikkert. Hytteturer og på campingtur (veldig stas), det gikk vel ca 500 kr natten inkl. alt av overnatting, reise og mat, og vi ville bare ta oss råd til tre netter 😂 Har dere veldig stort boliglån? Vi blir nok å ha billige (telt i skogen) ferier og litt dyrere ferier litt på omgang. Dette fordi det er dyrt å reise til mannens hjemland, men vi ønsker å reise hvert 2-3 år for barna sin del. Anonymkode: bdbb7...2c4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #12 Skrevet 6. oktober 2023 Tja. Kanskje sånn ca 1 mill. Aner ikke hva feriene våre koster. For det er mannen som fikser. Jeg bare dulter etter. Men jeg trur det koster en del. For han hater å reise på plasser som er typisk feriesteder. Han vil oppleve landet og kulturen. Anonymkode: 400b3...220 2
Rosa Dartle Skrevet 6. oktober 2023 #13 Skrevet 6. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har dere veldig stort boliglån? Vi blir nok å ha billige (telt i skogen) ferier og litt dyrere ferier litt på omgang. Dette fordi det er dyrt å reise til mannens hjemland, men vi ønsker å reise hvert 2-3 år for barna sin del. Anonymkode: bdbb7...2c4 Ja, vi har akkurat bygget hus, og har fortsatt en del vi har lyst til å gjøre ute osv., så ferie står ikke veldig høyt på prioriteringslisten. Med rentene som er har lånet vårt økt veldig, så vi vil fortsette å være litt forsiktige. Telt er fantastisk med barn 😊 Ungene elsket det 😄 Vi bodde på en hyggelig campingplass med strand, lekeplass og andre unger. Vi fikk noen heftige regnskurer der gatene ble til elver, men ungene syntes det var stas. Mannen var ikke så fornøyd 😂 Har et godt telt da, ble ikke våte tross alt drittværet. Vi har telt, båt og tilgang til å låne hytte(r), så vi er heldige sånn sett, og ingen lider noen nød. Husker selv at de beste feriene som barn var å bade i timesvis ved feriestedet vårt og telte i hagen, ikke da vi reiste rundt i Europa eller til USA. Endret 6. oktober 2023 av Rosa Dartle 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #14 Skrevet 6. oktober 2023 Rosa Dartle skrev (3 minutter siden): Ja, vi har akkurat bygget hus, og har fortsatt en del vi har lyst til å gjøre ute osv., så ferie står ikke veldig høyt på prioriteringslisten. Med rentene som er har lånet vårt økt veldig, så vi vil fortsette å være litt forsiktige. Telt er fantastisk med barn 😊 Ungene elsket det 😄 Vi bodde på en hyggelig campingplass med strand, lekeplass og andre unger. Vi fikk noen heftige regnskurer der gatene ble til elver, men ungene syntes det var stas. Mannen var ikke så fornøyd 😂 Har et godt telt da, ble ikke våte tross alt drittværet. Vi har telt, båt og tilgang til å låne hytte(r), så vi er heldige sånn sett, og ingen lider noen nød. Husker selv at de beste feriene som barn var å bade i timesvis ved feriestedet vårt og telte i hagen, ikke da vi reiste rundt i Europa eller til USA. Når barna våre var små så brukte vi ikke penger på ferie. Vi spurte hva ungene ønsket og det var bestandig telt tur dem villa. Så ikke ha dårlig samvittighet på det. Vi dro på en fantastisk tur når dem var stor. Til et land som ikke mange normen drar til. Men hvis vi mimrer om ferier så snakker dem bare om telt turene vi hadde. Ikke den fantastiske turen som jeg og mannen husker. Så ungene tenker på at det skal koste noe. Anonymkode: 400b3...220 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #15 Skrevet 6. oktober 2023 Vi tjener 1,7 mill til sammen og har to barn. Har brukt vel 70 000 på ferie i år. En uke i syden og noen reiser til familiehytter o.l. Anonymkode: c3b2b...3eb
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #16 Skrevet 6. oktober 2023 Vi har ikke vært på ferie de siste 3 årene pga sykdom. Vi har råd, men helsa stopper det. Legger heller pengene i sparing og boligen nå, og reiser igjen om situasjonen en dag blir bedre. Anonymkode: 421e1...fbc 1
Brunello Skrevet 6. oktober 2023 #17 Skrevet 6. oktober 2023 Rosa Dartle skrev (10 minutter siden): Ja, vi har akkurat bygget hus, og har fortsatt en del vi har lyst til å gjøre ute osv., så ferie står ikke veldig høyt på prioriteringslisten. Med rentene som er har lånet vårt økt veldig, så vi vil fortsette å være litt forsiktige. Telt er fantastisk med barn 😊 Ungene elsket det 😄 Vi bodde på en hyggelig campingplass med strand, lekeplass og andre unger. Vi fikk noen heftige regnskurer der gatene ble til elver, men ungene syntes det var stas. Mannen var ikke så fornøyd 😂 Har et godt telt da, ble ikke våte tross alt drittværet. Vi har telt, båt og tilgang til å låne hytte(r), så vi er heldige sånn sett, og ingen lider noen nød. Husker selv at de beste feriene som barn var å bade i timesvis ved feriestedet vårt og telte i hagen, ikke da vi reiste rundt i Europa eller til USA. Dere om det. Våre barn synes det er gøy med telt i hagen. Men da vi hadde noen dager på campingplass for noen år siden var hele familien samstemte om at det var første og siste gang. Vi trives best i Syd-Europa i hus eller leilighet. I år har vi brukt i overkant mye på ferie. Rundt 250 000,-. Vi tjener drøyt to millioner totalt.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #18 Skrevet 6. oktober 2023 2,4 mill samlet og i år brukte vi 500k på sommerferie. Også er det storbytur i høst og juletur senere i år. Spent på hvor mye det vil koste. Neste år vil ikke ferien koste så mye tror jeg. Anonymkode: 38a14...344
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #19 Skrevet 6. oktober 2023 1,3 mill i samlet inntekt. 0kr i reise/ferie i år. Ca 25000 i fjor. Anonymkode: fed0d...0ac
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #20 Skrevet 6. oktober 2023 Samlet har vi 2,8-3 millioner inn, avhengig av bonuser. I år brukte vi 5000 på ferie, 7000 hvis man tar med en helg på en leid hytte nå i høst. Har prioritert renovering av hus i år. Men håper å få mer reising neste år, jeg elsker å reise! Normalt sett har vi brukt 20-30 000 på ferie de siste ~10 årene. Var studenter de første 2-3 årene, og det var først i fjor at lønna begynte å ta av. Så vi får se hvordan det blir framover. Vi kjøpte et oppussingsobjekt for et par år siden, og stort sett alt har gått til det og lån. Anonymkode: c307f...edc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå