Gå til innhold

tabba meg ut..

Gjest fortvila..

Anbefalte innlegg

Gjest fortvila..

Jeg har forlatt mannen i mitt liv, uten å tenke betydningen av det.. Jeg trodde ikke han var den rette.., etter en pause innså jeg han var det.. Nå tror jeg det er for sent :tristbla:

Eller hvordan tolker dere et svar som dette;

'jeg vet ikke hva som skjer om 1 år eller 5 år, men akkurat nå går det ikke, beklager...'

Han har ny dame, men vil ikke innrømme det. Han skal flytte, men sier det bare er p.g.a jobben, ikke noe annet.. jeg syns ikke han virker sikker...

vet snart ikke hva jeg skal tro..

Hvordan hadde dere tolket dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikker på at han virkelig ER den rette? Ofte er det jo en grunn til at vi går fra partneren vår... Selv om vi kan angre oss i ettertid...

Nå har du sagt fra til ham, regner jeg med, at du kanskje tok feil og vil ha ham tilbake. Ikke gjør noe mer. La han få sjansen til å evt. prøve det nye forholdet uten innblanding fra deg, og hvis han kommer tilbake til deg er det et valg HAN tar, ikke noe du styrer. Det er ikke uvanlig at slikt skjer, og det er sikkert ikke lett å være den nye dama (hvis han har noen), dersom hun får vite at du vil ha ham tilbake.

Hvis dere er MEANT TO BE så ordner det seg. Hvis ikke er det lite du kan gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hvordan tolker dere et svar som dette;

'jeg vet ikke hva som skjer om 1 år eller 5 år, men akkurat nå går det ikke, beklager...'

Det hadde jeg tolket som;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fortvila

Jo jeg er nok sikker på han er den rette ja..

Har nemlig pågått over en tid, vi kjenner hverandre godt!!

Men enkelte valg man gjør, blir ikke alltid tatt like godt i mot. Og når man er i 20 årene så har man ikke like stor erfaring med alt.

Min feil i det siste tilfelle..men og hans.. jeg trengte tid, skulle bort, han orket ikke avstandsforhold, og hoppet til sengs med den første og beste han så :(

Har prøvd å gå videre, klarer det ikke, ble nesten sammen med en, trodde virkelig jeg var kommet over det, det eneste jeg tenkte på var han nye.. Helt til vi kom så langt at vi vurderte flytte sammen, var jo sammen støtt uansett..

DA innså jeg det.. jeg ville jo ikke.. eneste som etter den dagen har stått i hodet mitt er eksen min..

Har mange guttevenner, men de er bare venner, jeg har aldri hatt sånne følelser for noen andre en H A N.... sukk...

Er dere ikke enig der ute.. kjærligheten er vond iblandt..

og man innser virkelig ikke hva man mister før man mister det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godt råd

Her er det bare å inne at toget har gått jenta mi.

Kom deg opp på hesten så fort som mulig og begynn å date igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trådtarter
Her er det bare å inne at toget har gått jenta mi.

Kom deg opp på hesten så fort som mulig og begynn å date igjen.

hater å innse det.. :tristbla:

Er det så vanskelig å bare si sannheten.. Det hadde vært så lett, da hadde jeg visst hvorfor han gjorde dette.

Jeg HATER gutter..

hvertfall han......... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo jeg er nok sikker på han er den rette ja..

Har nemlig pågått over en tid, vi kjenner hverandre godt!!

Men enkelte valg man gjør, blir ikke alltid tatt like godt i mot. Og når man er i 20 årene så har man ikke like stor erfaring med alt.

Min feil i det siste tilfelle..men og hans.. jeg trengte tid, skulle bort, han orket ikke avstandsforhold, og hoppet til sengs med den første og beste han så :(

Har prøvd å gå videre, klarer det ikke, ble nesten sammen med en, trodde virkelig jeg var kommet over det, det eneste jeg tenkte på var han nye.. Helt til vi kom så langt at vi vurderte flytte sammen, var jo sammen støtt uansett..

DA innså jeg det.. jeg ville jo ikke.. eneste som etter den dagen har stått i hodet mitt er eksen min..

Har mange guttevenner, men de er bare venner, jeg har aldri hatt sånne følelser for noen andre en H A N.... sukk...

Er dere ikke enig der ute.. kjærligheten er vond iblandt..

og man innser virkelig ikke hva man mister før man mister det..

Jeg var i samme situasjon som deg... han sa nesten det samme som din eks sa, men han fikk panikk da jeg rota med en annen gutt og da ville han prøve igjen. vi er samboere nå... det tok ca 6 mnd fra jeg gjorde det slutt, til vi ble sammen igjen. Da jeg gjorde det slutt var jeg sikker på at det ikke ville funke med oss, men etter å ha vært uten han fant jeg ut at jeg ville absolutt ikke leve uten han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*
Jeg var i samme situasjon som deg... han sa nesten det samme som din eks sa, men han fikk panikk da jeg rota med en annen gutt og da ville han prøve igjen. vi er samboere nå... det tok ca 6 mnd fra jeg gjorde det slutt, til vi ble sammen igjen. Da jeg gjorde det slutt var jeg sikker på at det ikke ville funke med oss, men etter å ha vært uten han fant jeg ut at jeg ville absolutt ikke leve uten han.

hmm..

det var slutt med oss før en gang, jeg var så sikker at dette ikke ville fungere..

Det ble slutt, jeg møtte en annen, han fikk panikk.

Vi ble sammen igjen..

problemet er at han gjrø akkurat det samme selv nå..

MEN jeg har ihvertfall snakket med han nå.. å håper vi kan være venner.. på talefot hvertfall.. :tristbla:

Saknar han.................................................... sukK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

hmmm... jeg gjorde akkurat det samme...

sikker på at det ikke er samme mann? for min skrev akkurat den samme meldinga...

vet ikke hva som skjer om 1 eller 5 år, men akkurat nå går det ikke...

men nå... et halvt år senere har jeg det supert...! jeg har funnet ut at når jeg først gjorde det slutt, og angret meg i ettertid, tror jeg kanskje ikke jeg angret meg fordi han var "den rette", men fordi jeg var blitt avhengig av å ha han i nærheten...men nå som jeg har fått ting på avstand og har oppdaget at jeg ikke er avhengig av ham er livet mitt flott!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med stor sannsynlighet har han forelsket seg i en annen, men forelskelse kan jo gå over. Men jeg ville ikke sittet og ventet på han. Det høres ut som han er glad i deg, men at han er forelska i den han er sammen med nå.

Livet er ikke enkelt, men du møter en ny en dag. Jeg ville i alle fall ikke kastet bort fem år på å vente på en eks...

Jeg har gjort det, det er derfor jeg aldri vil gjøre det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_trådstarter_*

Hei.

takk for svar alle sammen :klem:

Har ikke hatt noe mer kontakt med han nå.. men han bør forstå hva jeg mener..

hmm.. savner han utrolig mye fortsatt.. er nok noe pga at jeg snart er eneste single person i vennegjengen.. man føler seg litt som 5.hjul på vogna.. :(

Men, men.. life must go on..

jeg håper fortsatt it is meant to be...

men skal ikke vente 5 år.. Prøver han seg om 5 år får han nei, da er han oppbrukt. Han får vite hva han vil nå.. !!

Livet er vanskelig.

Og tåkedott: tror ikke det kan være samme gutt..vi har vært sammen noen år.. da har han i såfall hatt noen på si som ikke jeg vet om, ingenting forundrer meg lenger :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...