Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig hyggelig kjæreste er glad i han, men i fylla hvis noen fine damer prater med han behandler han meg som luft å en gang ble han forbanna på meg eh er dette vanlig 

Anonymkode: a893c...9f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.. han vil ikke vise frem at han har dame 

Anonymkode: 8f351...77e

Skrevet

Nei det er ikke vanlig om man er i ett trygt forhold.

Anonymkode: bd228...6dc

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Da må han slutte å drikke seg så full. 

Anonymkode: 4ca35...6a3

Skrevet

Har opplevd dette med to ekser, og vet de gar behandlet andre kvinner like dårlig. Det de har tilfelles er stort ego, storhetstanker om seg selv, og flere psykopatiske trekk. Tror det rett og slett dreier seg om at de blir usikker og lurer på om de kunne fått noen bedre når andre kvinner er tilstede. Ville dumpet han eller konfrontert han på det gjerne i situasjonen og med en nedlatende tone 

F.eks: "Hva er du du driver med? Funnet noen du tenker er en god erstatning for meg så langt? Jeg går hjem. Du skjemmer meg ut og du trenger ikke komme hjem i natt."

Anonymkode: c7680...e01

Skrevet

«I fylla»? Er dere mye «på fylla»? Hvor gamle er dere?

Tror ikke jeg har sett samboeren min full på kanskje 10 år.

Anonymkode: 8c2f7...709

Skrevet

Opplevde dette med eksen min. Jeg var som luft hver gang… han ville skjule meg.. dumpa han 

Skrevet

Nei, ikke om man er i et trygt forhold.

Skrevet

Hva ble han forbannet for? Jeg sier ikke at det var din feil, men kom han i snakk med disse, og plutselig snur han se mot deg og kjefter uten at du har sagt eller gjort noe? Om du spurte om dere kunne dra hjem eller lignende, så ble han kanskje sint for at du ødela sjansen hans med dem. En drittsekk, altså.

Anonymkode: 1c0b2...3c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...