Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) 

i dag så jeg ei jente på bussen, hun var veldig fin, fint hår på seg og nydelig øyner. Likte henne fra først blikk, men hun kjenner ikke meg, hva kunne jeg gjøre? Hvis jeg gikk for å snakke med henne, da blir det rart, hvis jeg skulle spørre henne om hennes nummer eller Snapp da blir det alt for mye. Men jeg likte henne. Håper å se henne igjen. Spørsmålet til jenter, hvordan ville dere oppleve hvis en gutt komme å snakke med dere på bussen fordi han likte dere fra først blikk? 😊

Anonymkode: e96db...579

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

i dag så jeg ei jente på bussen, hun var veldig fin, fint hår på seg og nydelig øyner. Likte henne fra først blikk, men hun kjenner ikke meg, hva kunne jeg gjøre? Hvis jeg gikk for å snakke med henne, da blir det rart, hvis jeg skulle spørre henne om hennes nummer eller Snapp da blir det alt for mye. Men jeg likte henne. Håper å se henne igjen. Spørsmålet til jenter, hvordan ville dere oppleve hvis en gutt komme å snakke med dere på bussen fordi han likte dere fra først blikk? 😊

Bro du lager innlegg om dette og sier du liker henne, virker bettat allerede, det er rart. Du kan ikke like noen du ikke engang kjenner, ro deg litt ned, ingen jenter liker overfladiske karer som sykler over deres utseendet uansett.

Anonymkode: a6244...ad9

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bro du lager innlegg om dette og sier du liker henne, virker bettat allerede, det er rart. Du kan ikke like noen du ikke engang kjenner, ro deg litt ned, ingen jenter liker overfladiske karer som sykler over deres utseendet uansett.

Ja det er sant. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt enig!

Legevaktbesøk etter første møte = ikke sexy

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Anonymkode: 63569...5d5

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Gå av på samme sted som henne. Ta samme bussen om igjen. Vent og se om du møter henne flere ganger. Gi skjebnen en dytt. Ikke prat med henne med en gang. Se om en naturlig anledning byr seg. Skal du ta kontakt hver gang får du det travelt. Jeg ser slike damer hver dag. Du også, tenker jeg. Det er mange helt spesielle damer der ute.

Anonymkode: 02dd3...8e8

• Liker 2
Skrevet

Ikke kom på et forum fylt av damer i 40-årene fra distriktet og spør om råd til å møte unge jenter i sin beste alder. 

Anonymkode: 8194c...4a3

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke kom på et forum fylt av damer i 40-årene fra distriktet og spør om råd til å møte unge jenter i sin beste alder. 

Anonymkode: 8194c...4a3

Det stemmer.

Noe annet, og det gjelder damer i alle aldre, er at de aldri har prøvd å ta kontakt med noen.

Kvinner vet rett og slett ikke hvordan de heteroseksuelle forhold starter, fordi de ikke trenger å foreta seg noe.

Anonymkode: c91ee...520

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hadde opplevd det smigrende og hyggelig dersom du på en hyggelig måte kom bort og sa hei, og at du gjerne ville bli mer kjent med deg. Så kunne du spørre om det var passende for meg at du fikk min mobiler og om jeg kunne tenke meg å treffes over en kaffe.

Skrevet

Det er ikke noe problem å snakke med fremmede. Men du går ikke rett på sak og spør om nummeret og sier du vil bli kjent - selvsagt.
Du småprater om noe ufarlig («det må være første gangen denne uka at bussen ikke er forsinket» eller liknende) og sjekker responsen. Drar i gang en samtale om noe  nøytralt. Er responsen god, at hun smiler og svarer utfyllende, så kan du gå videre. Ikke spør om nummeret nå heller, men spør om hun har tid til en kopp kaffe eller om hun vil bli med deg på en konsert neste uke eller lignende. Husk at man nærmer seg kvinner gradvis! Hun må få tid til å vurdere deg.

Hvis du ikke er flink til å småprate så må du øve på det. Ikke bare med vakre jenter, men med barn og gamle damer. Det er en kunst som mange i Norge ikke behersker, men det er det viktigste trikset for å bli kjent med andre. Det gjør deg  ufarlig og du fremstår som hyggelig.

Anonymkode: a2d31...4df

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det stemmer.

Noe annet, og det gjelder damer i alle aldre, er at de aldri har prøvd å ta kontakt med noen.

Kvinner vet rett og slett ikke hvordan de heteroseksuelle forhold starter, fordi de ikke trenger å foreta seg noe.

Anonymkode: c91ee...520

Har foretatt meg mange ganger. Og vi vet hvordan vi, og kvinnene vi kjenner responderer på kontakt, det er da noe. Vi har et større inblikk i hodene til kvinner, som kvinner. Men viktig å påpeke at noe som funker på ei, ikke trenger å gjøre på ei annen. Å det er mye som spiller inn. 

Anonymkode: c556f...c9b

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har foretatt meg mange ganger. Og vi vet hvordan vi, og kvinnene vi kjenner responderer på kontakt, det er da noe. Vi har et større inblikk i hodene til kvinner, som kvinner. Men viktig å påpeke at noe som funker på ei, ikke trenger å gjøre på ei annen. Å det er mye som spiller inn. 

Anonymkode: c556f...c9b

Du har innblikk i ditt eget hode. 99,9999999% av menn kommer til å snakke med kvinner med et annet hode. Jeg kan love deg at heterofile menn har mer erfaring med å etablere romantisk kontakt med heterofile damer enn det du har.

• Liker 1
Skrevet

Var en fyr som kom til meg på bussen en gang. Var ikke mange stopp før han skulle av, men siden samtalen var fin, fikk han snap’en min da han spurte. Ikke så mange som spør om tlfnr lenger. Snap er mindre farlig å gi bort

Anonymkode: 3fb75...468

Skrevet

Omg hvis dette ikke er villebarepratelitt så vet ikke jeg 😡

Anonymkode: d7215...8ec

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var en fyr som kom til meg på bussen en gang. Var ikke mange stopp før han skulle av, men siden samtalen var fin, fikk han snap’en min da han spurte. Ikke så mange som spør om tlfnr lenger. Snap er mindre farlig å gi bort

Flott😊

hva skjedde etterhvert? 😍

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Flott😊

hva skjedde etterhvert? 😍

Vi chattet frem og tilbake, også døde samtalen, haha 😂

Men jeg tenker at så lenge du er singel, og hun også er det og virker åpen for samtale med deg så er det greit å spørre om snap☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vi chattet frem og tilbake, også døde samtalen, haha 😂

Men jeg tenker at så lenge du er singel, og hun også er det og virker åpen for samtale med deg så er det greit å spørre om snap☺️

Det er så trist å høre at dere ikke ble ett par. Virket han ikke så mye interessert? 😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er så trist å høre at dere ikke ble ett par. Virket han ikke så mye interessert? 😁

Hvem vet, kanskje han spør alle om snap og likte en annen bedre😅 Det ble ikke oss, men det går helt fint. Håper det ordner seg for deg🤗

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.10.2023 den 17.47):

Hadde du kommet til meg og virket så betatt kun pga.utseende hadde jeg takket pent nei. Veldig overfladisk. 

Anonymkode: efbce...0ba

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hadde du kommet til meg og virket så betatt kun pga.utseende hadde jeg takket pent nei. Veldig overfladisk. 

Anonymkode: efbce...0ba

Hvorfor overfladisk, har du ikke tro på kjærlighet fra først blikk?😃 prøv å bli kjent med meg, jeg likte deg godt, gi meg en sjans, det kanskje ikke den måten du ønsker å bli kjent med gutter. Men den skjer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...