Gå til innhold

Konstant redd for å bli forlat av kjæresten, er det normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nesten alt jeg går rundt å tenker på, at han går lei og bare forlater meg, at jeg ikke er interessert nok for han ( eller for de jeg er interessert i). Jeg er livredd at han forlater, tror ikke jeg kommer til å komme meg over det om det skjer, hater kjærlighetssorg. Hvorfor føler jeg slik mot han? Noen som har en forklaring. 

Anonymkode: 66628...f63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snu litt på tankegangen din. 
Hvorfor skal han forlate deg? Han har jo selv valgt å være sammen med deg. Det må bety at han liker deg og finner deg interessant nok til å være sammen med deg. 

Dessuten er ikke kjærlighetssorg verdens undergang. Det går over når du finner andre ting å fokusere på.

Skrevet

Sånn var nok min kjæreste det første året vi var sammen. 

Anonymkode: 94069...d37

Skrevet
Blåjojo skrev (Akkurat nå):

Snu litt på tankegangen din. 
Hvorfor skal han forlate deg? Han har jo selv valgt å være sammen med deg. Det må bety at han liker deg og finner deg interessant nok til å være sammen med deg. 

Dessuten er ikke kjærlighetssorg verdens undergang. Det går over når du finner andre ting å fokusere på.

Fordi han var utro mot kjæresten sin (hans forrige) og jeg er redd han kommer til å kjede seg og gå ett annet sted.

Anonymkode: 66628...f63

Skrevet

Tenkte du slik i tidligere forhold også? Tenker du alltid slik, eller har det bare vart noen dager? Kan det i såfall være PMS? Hormonprevensjon?

Når han var utro mot eksen, var det bare én gang, og så gjorde han det slutt med henne? Eller hadde han dere begge parallelt lenge? Hadde han planer om å slå opp lenge, og så var det vanskelig? Eller hadde han egentlig bare tenkt å ha deg som elskerinne, men så ble han oppdaget?

Anonymkode: 8fb6e...dda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...