AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #61 Del Skrevet 23. oktober 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Skjønner ikke behovet folk har for å traske rundt nakne og vifte med kjønnsorganene foran fremmede mennesker. Er selv lite interessert å gå rundt naken med andre nakne mennesker. Tviler på at de aller fleste menn der ikke har noen perverse baktanker i alle fall. Nei takk Anonymkode: 04d6d...a79 Jøss for en forestilling du har. Det er absolutt INGEN som vifter noe som helst foran andre. Man trasker rundt i badekåpe. Så du kjenner jo faen ikke til the well. Du er jo bare ute etter å lage kvalme.. Du kan reise til sommerland i bø du, også kan du traske rundt der. Idiot. Anonymkode: 59609...e16 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 #62 Del Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 10.10.2023 den 9.24): Hva gjør det? Det er jo ditt problem hvordan du reagerer. Det er forøvrig også svært få kvinner som menn anser som seksuelt attraktiv nok til å «sikle» på. Så ofte overtenker og overdriver dere nok hvor interessert noen er. Bare fordi du kler av deg betyr ikke at man tenker seksuelt. Ofte titter jeg på damer fordi de bare ser rar ut og er fascinert over hvor uattraktiv noen kan velge å være. Anonymkode: f4ecc...780 Det siste du sier stemmer ikke. Flertallet av menn puler omtrent en hvilken som helst kvinne bare hun har puls. Menn er rett og slett ikke kresne. Der jeg i en gruppe med hundre menn kanskje hadde funnet et par stykker jeg hadde funnet attraktive nok til å kunne ha sex med dem, tipper jeg menn i snitt hadde funnet 50 av 100 kvinner attraktive. Anonymkode: ad483...83a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 23. oktober 2023 #63 Del Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 11.10.2023 den 1.58): Er vel bare og gå, de fleste som er der er vel bare oldiser som er ekshebisjonister uansett. Nekter og tro at folk i 20 årene drar dit for og henge, det hadde jeg aldri gjort. Anonymkode: 8d6b1...4fb Er veldig mange i segmentet 25-40 som er der. Har ikke tall på det selvfølgelig, men jeg har vært der mye og jeg anslår majoriteten er i den aldersgruppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2023 #64 Del Skrevet 24. oktober 2023 For meg er dette et spennende sted, har selv gitt handjobs diskre til ukjent mann der uten at noen oppdaget oss. Anonymkode: 6e576...dad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #65 Del Skrevet 1. januar Jeg og samboer har tenkt oss til The Well, en natt på hotellet med spa dagen før og etter. Vi har lyst til å prøve å ikke bruke badetøyet, men vi er litt «sjenerte» begge to. Til dem som er mye på the well, hvilken dager burde vi satse på for å føle at vi ikke er i mindretall når man dropper badetøyet? Tenker terskelen blir større for oss om de fleste andre har på badetøy… Har en følelse av at det er mer badetøy i helgene enn hverdagen, men det stemmer kanskje ikke? Anonymkode: 28a30...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #66 Del Skrevet 2. januar Vi har vært der flere ganger, og det er fåtallet som bruker badetøy.Dessuten får du en svær badekåpe som du skal ha på når du beveger deg mellom bassengene og badstuene, så det er lite flashing av nakne kropper. Kun når man beveger seg fra klesopphenget og ned i bassenget/ inn i badstua og tilbake. Inne i badstuene er det også nakne kropper, men der er det fte så fullt av damp e.l at man ikke ser så mye. Det blir fort en vane at alle er nakne. Ikke fokuser på det, så går nyhetens interesse kjapt over Anonymkode: c42f7...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #67 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg og samboer har tenkt oss til The Well, en natt på hotellet med spa dagen før og etter. Vi har lyst til å prøve å ikke bruke badetøyet, men vi er litt «sjenerte» begge to. Til dem som er mye på the well, hvilken dager burde vi satse på for å føle at vi ikke er i mindretall når man dropper badetøyet? Tenker terskelen blir større for oss om de fleste andre har på badetøy… Har en følelse av at det er mer badetøy i helgene enn hverdagen, men det stemmer kanskje ikke? Anonymkode: 28a30...b2c Tirsdager har The Well påbudt badetøy dag, d.v.s. at da kan man ha på badetøy i hele anlegget (basseng, saunaer, dampbad, etc). Hvis dere vil starte safe kan dere overnatte fra tirsdag til onsdag, og da prøve uten badetøy onsdagen. Ellers tror jeg det er hipp som happ hvilke dager man velger, samme om det er helg eller ikke. I helg er det vanligvis mye mer folk enn i hverdagen. Anonymkode: 6aae0...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #68 Del Skrevet 4. januar Takk for svar! Ser dem tilbyr kjøp av pesthemal til bruk i sauna og dampbad. Anbefaler dere dette? Blir det brukt eller sitter folk flest naken på håndkledet? Anonymkode: 28a30...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 4. januar #69 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk for svar! Ser dem tilbyr kjøp av pesthemal til bruk i sauna og dampbad. Anbefaler dere dette? Blir det brukt eller sitter folk flest naken på håndkledet? Anonymkode: 28a30...b2c Det brukes, men i varierende grad. Ikke nødvendig med peshtemal, men fungerer fint i saunaer. I dampbadene, derimot, er det upraktisk, fordi luften er så fuktig at alt blir vått med en gang. I flere av dampbadene er det derfor bedre å la alle tekstiler bli på utsiden. Disse badene har vannslanger som du kan spyle av sitteplassene med før og etter bruk for å ivareta hygienen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hohumpf Skrevet 4. januar #70 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 20.13): Tirsdager har The Well påbudt badetøy dag, d.v.s. at da kan man ha på badetøy i hele anlegget (basseng, saunaer, dampbad, etc). En liten presisering: Før var det kan, nå er det obligatorisk badetøy å ha på seg badetøy i sauna, dampbad, bassenger, boblebad og kulper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hohumpf Skrevet 4. januar #71 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ser dem tilbyr kjøp av pesthemal til bruk i sauna og dampbad. Anbefaler dere dette? aksase skrev (13 minutter siden): Det brukes, men i varierende grad. Ikke nødvendig med peshtemal, men fungerer fint i saunaer. I dampbadene, derimot, er det upraktisk, fordi luften er så fuktig at alt blir vått med en gang. I flere av dampbadene er det derfor bedre å la alle tekstiler bli på utsiden. Disse badene har vannslanger som du kan spyle av sitteplassene med før og etter bruk for å ivareta hygienen. Peshtemal er mest for de som ikke vil sitte naken i badstuen på andre dager enn badetøystirsdager. Om en ikke har peshtemal og ikke vil sitte naken ender en opp på nederste benk fordi håndklet ikke er stort nok til å dekke under føtter i tillegg til hofte og brystområdene. Peshtemalen er og for tynn til kun å sitte med den mot treverket i badstuenes benker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar #72 Del Skrevet 4. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for svar! Ser dem tilbyr kjøp av pesthemal til bruk i sauna og dampbad. Anbefaler dere dette? Blir det brukt eller sitter folk flest naken på håndkledet? Anonymkode: 28a30...b2c I dampbad fungerer det ikke med pesthemal, men i sauna har jeg det rundt meg, knyter det litt som et håndkle, men varierer mye på åssen folk bruker det. Anonymkode: 6aae0...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå