Gå til innhold

The Well erfaringer med nakenhet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Neivel, men da LAR DU VÆR, så enkelt som det!

Anonymkode: 59609...e16

Ja, jeg gjør jo det.

Anonymkode: e2561...bd2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Dette er en sannhet med modifikasjoner. Det du skriver gjelder for bassengene. 

I badstuene er det IKKE lov å ha på badetøy alle andre dager enn tirsdag, da må alle ha badetøy.
I bassenger kan du ha på badetøy alle dager, men må ha badetøy på tirsdager mens alle andre dager kan du velge.

Anonymkode: 7b432...a62

Du må ikke være naken i badstuene. Du kan ha et håndkle rundt deg der.

Anonymkode: d9d93...723

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare og gå, de fleste som er der er vel bare oldiser som er ekshebisjonister uansett.

Nekter og tro at folk i 20 årene drar dit for og henge, det hadde jeg aldri gjort.

Anonymkode: 8d6b1...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg forstår ikke helt gleden med å vase rundt mellom basseng og dusjer og badstu en hel dag sammen med masse fremmede folk. Hvorfor er dette avslappende? Det høres drita kjedelig ut.    

Anonymkode: e2561...bd2

Ekkelt perverst, som om ikke folk er der for å glo 🤪

Sæd finner de overalt der.

Glad jeg har Norges beste badeland i nærheten, med badedrakter.

Anonymkode: 458cf...59a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er vel bare og gå, de fleste som er der er vel bare oldiser som er ekshebisjonister uansett.

Nekter og tro at folk i 20 årene drar dit for og henge, det hadde jeg aldri gjort.

Anonymkode: 8d6b1...4fb

Det er en fordel å vite litt om en plass før en uttaler seg. 
Sist vi var der var nok snittalderen mellom 30 og 40 år. Det var betraktelig flere 20-åringer enn folk over 60. Kjønnsbalanse med en liten overvekt av damer. 
Men dette er jo ikke et sted som appellerer til alle og det forstår jeg. Men de som kunne se for seg at det kunne være noe, bør absolutt ta turen og prøve. Vi ville prøve, syns vi var gærne, men er vi blitt stamkunder.

Anonymkode: 7b432...a62

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druid skrev (På 10.10.2023 den 8.09):

Så man prater ikke i Norske badstuer?  Greit å vite. 

Jo, med dem man er i følge med. Lavt. Men ikke med fremmede, særlig ikke dem som er alene - og i alle fall ikke i stillesonene på The Well.  Det er påtrengende. Respekter at andre er der for å ha fri, ikke for å underholde andre.
Hele poenget med å dra dit alene er å få slappe av og være for seg selv, i seg selv. Det er feil arena for å søke kontakt.

De har også sosiale soner, spisesteder osv. så man kan gå dit og skravle.

Jeg synes at det er deilig å slippe badetøy, og bare sulle rundt i min egen verden.
Der det er flere nakne mennesker slipper man følelsen av å bli beglodd, og folk holder automatisk litt mer avstand når man er nakne. Det liker jeg også; denne uuttalte forståelsen at man er mer sårbar som naken, så man opptrer mer distansert.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 6.10.2023 den 17.51):

Vi kvinner er vel mer ukomfortable nakne fordi vi vet at menn ser på oss med seksuelle blikk.

Anonymkode: 83c43...c82

Jeg stirrer mer enn gjerne på nakne menn.

Vennlig hilsen kvinne

Anonymkode: 87e90...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.10.2023 den 20.33):

Ja, det er derfor jeg dra. Fred og ro fra dagliglivet. Men hvordan er etiketten hvis jeg kommer inn i en sauna eller mindre basseng hvor f.eks du er helt alene? Ønsker du å være der helt alene eller hadde det vært greit jeg var der også? Er redd for at en del kvinner kan ha en forutinntatt holdning at jeg som man kun er der for å stirre på deg.  Mange sånne ting som jeg tenker på. Jeg hadde nok i hvertfall spurt om det hadde vært greit for deg om jeg ble værende. Hadde nok også følt det mer komfortabelt hvis det gikk ann å prate litt sammen uten og forstyrre roen. Som du skjønner har jeg ikke vært der før så mange tanker som svirrer før jeg eventuelt tar steget å dra ditt på Mandag.

Anonymkode: 0ccf7...492

Bare det at du tenker "kanskje noen kvinner tror jeg bare er der for å stirre", får meg til å tenke at du nok er der for å stirre/kikke litt. (Eller bli sett).

Men hey, helt greit det :)

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.10.2023 den 20.33):

Ja, det er derfor jeg dra. Fred og ro fra dagliglivet. Men hvordan er etiketten hvis jeg kommer inn i en sauna eller mindre basseng hvor f.eks du er helt alene? Ønsker du å være der helt alene eller hadde det vært greit jeg var der også? Er redd for at en del kvinner kan ha en forutinntatt holdning at jeg som man kun er der for å stirre på deg.  Mange sånne ting som jeg tenker på. Jeg hadde nok i hvertfall spurt om det hadde vært greit for deg om jeg ble værende. Hadde nok også følt det mer komfortabelt hvis det gikk ann å prate litt sammen uten og forstyrre roen. Som du skjønner har jeg ikke vært der før så mange tanker som svirrer før jeg eventuelt tar steget å dra ditt på Mandag.

Anonymkode: 0ccf7...492

Vær så snill å ikke småprate der. Det er en skikkelig uting. På sånne steder vil de fleste ha fred og ro. Jeg blir irritert når fremmede begynner å prate med meg på ett sånt sted

Anonymkode: ed340...ea9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.10.2023 den 9.36):

Det er f eks flest menn som er kikkere og blottere og lignende.

Har vært vitne til en blotteepisode, og det var en kvinne. Hun hadde riktignok litt begrenset intellekt for å si det slik.

Anonymkode: becdb...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/6/2023 at 8:37 PM, AnonymBruker said:

Kan du ikke bare dra en dag det er lov å ha på badetøy? Virker mye enklere.

Hva mener du med prate sammen, og at det ikke skal være noen andre der? Du drar jo dit alene. Tenker du å sjekke damer liksom? 😂

Anonymkode: 83c43...c82

Mer stress med badedøy vil jeg tro. De fleste dager er det jo ikke lov med badetøy i saunaer. I tillegg skal man alltid dusje uten badetøy mellom alle saunaer egentlig. Virker mer stress å ta det pokkers badetøyet av og på hele tiden.

jeg har alltid vært naken der og de med badetøy har alltid vært i solid mindretall når jeg har vært der.

Anonymkode: 02ef7...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, mumrikk1 said:

Dette er grunnen til at jeg ikke drar dit🥹

Du går glipp av noe. Det er et hyggelig sted med rolig fin stemning og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du går glipp av noe. Det er et hyggelig sted med rolig fin stemning og.

Folk er forskjellige, noen føler seg sårbare når de er naken, noen føler seg fri. Noen bruker det medatativt, noen føler det er en avslappet arena.

Jeg ville følt det rart å være i en badstue uten å ta kontakt og snakke med folk, hvilket betyr at opplegget på The Well ikke er for sånne som meg. Det er bare en ting å ta i betraktning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Kjæresten vil hit da! Er litt spent på det med nakenhet egentlig. Er også litt overvektig så 😵‍💫 men det er vel ikke bare slanke folk som går nakne der. 

Anonymkode: e8684...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om man treffer på kjentfolk og så går man naken da, liksom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 hours ago, AnonymBruker said:

Kjæresten vil hit da! Er litt spent på det med nakenhet egentlig. Er også litt overvektig så 😵‍💫 men det er vel ikke bare slanke folk som går nakne der. 

Det fine med The well er at det er alle kropper! :)

Anonymkode: 59609...e16

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hva om man treffer på kjentfolk og så går man naken da, liksom? 

Da er dere alle sammen på samme plass for det samme, og alt er vel. Akkurat like lite «stress» som å møte en du kjenner på nakenstranden.

Så dra dit, det er veldig fint, bra og trygt der, med og uten badetøy. (Jeg foretrekker uten.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke behovet folk har for å traske rundt nakne og vifte med kjønnsorganene foran fremmede mennesker. Er selv lite interessert å gå rundt naken med andre nakne mennesker. Tviler på at de aller fleste menn der ikke har noen perverse baktanker i alle fall. Nei takk 

Anonymkode: 04d6d...a79

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner ikke behovet folk har for å traske rundt nakne og vifte med kjønnsorganene foran fremmede mennesker. Er selv lite interessert å gå rundt naken med andre nakne mennesker. Tviler på at de aller fleste menn der ikke har noen perverse baktanker i alle fall. Nei takk 

Anonymkode: 04d6d...a79

Man "trasker" ikke rundt og vifter med kjønnsorganene. Når man ikke er i bassengene eller i saunaene skal man ha på badekåpe som dekker både kjønnsorganene 

Anonymkode: c42f7...3ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...