AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #21 Del Skrevet 10. oktober 2023 Sist jeg var der var et stort flertall uten badetøy, kanskje sett bort fra det store bassenget der det var noe mer jevnt fordelt, men likevel var de nakne i flertall. I sauna er alle nakne men noen dekker seg til med klede. Er det noen der du har lyst til å gå så går du inn og tar plassen din. Det er et anlegg som er felles, så ingen har rett til å okkupere en hel badstu alene. Samme gjelder boblebad. Er det plass oppi så kan du også gå oppi uten å spørre om du er komfortabel med det. Og det viktigste, ikke spør og småprat sånn «er det greit om jeg setter meg her?». Alle har like mye krav på en plass der fordi alle er likestilte enten du er ung, gammel, kvinne, mann, undervektig eller overvektig. Ingen behøver å unnskylde noe som helst. Ta plassen din, nyt stedet og maksimer oppholdet ditt naken, så får du en super dag! Hilsen mann 36 Anonymkode: 7b432...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 10. oktober 2023 #22 Del Skrevet 10. oktober 2023 Så man prater ikke i Norske badstuer? Greit å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #23 Del Skrevet 10. oktober 2023 Druid skrev (13 minutter siden): Så man prater ikke i Norske badstuer? Greit å vite. Tråden handler om the Well. Helt vanlig å prate med fremmede i norske badstuer, men på the Well er kotymen at man prater lavt med de man evt kom sammen med, da badstuene er stillesone, og terskelen for å prate med fremmede er mye høyere enn i andre badstuer. Lettere å komme i kontakt med andre i mngleområde og boblebadene, hvor støynivået er høyere. Anonymkode: 0e722...b02 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #24 Del Skrevet 10. oktober 2023 Druid skrev (26 minutter siden): Så man prater ikke i Norske badstuer? Greit å vite. På The Well er alle badstuer markert som stillesoner ja, men dette gjelder ikke generelt for norske badstuer. For min del kunne The Well gjerne hatt en av badstuene som ikke er stillesone, siden det er så mange å ta av. Anonymkode: 7b432...a62 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #25 Del Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 7.10.2023 den 8.49): Om man ikke liker nakenhet har man INGENTING på et nakensted å gjøre, ferdig snakka. De som begynner med at ting er creepy osv. må da for svingende holde seg unna?? Folk går på et slikt sted for å slappe av, ikke for å være redd for å krenke andre Anonymkode: 35257...05e Slike steder tiltrekker seg også creepy mennesker. Sånn er det bare. Anonymkode: 4a10e...413 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #26 Del Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 6.10.2023 den 20.37): Kan du ikke bare dra en dag det er lov å ha på badetøy? Virker mye enklere. Hva mener du med prate sammen, og at det ikke skal være noen andre der? Du drar jo dit alene. Tenker du å sjekke damer liksom? 😂 Anonymkode: 83c43...c82 Det er motsatt. Det er lov å ha på badetøy hver dag. Men på tirsdager må man ha på badetøy. Så du kan dra dit den dagen hvis du ikke ønsker å se noen nakne. Anonymkode: d9d93...723 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 10. oktober 2023 #27 Del Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 6.10.2023 den 17.08): Hei Noen med erfaring om det å være uten klær på The Well? Jeg vurderer å dra dit på Mandag , men er litt skummelt alene. Jeg er en mann midt i 40 årene og er i den alderen hvor jeg er komfortabel med egen kropp. Og jeg syntes det er mest befriende å være uten badetøy. Men redd for at det kan bli litt ubehagelig hvis de fleste er med badetøy. Anonymkode: 0ccf7...492 Har vært der et par ganger, og ikke brukt badetøy. Fungerer veldig fint. Bare deilig. Du får badekåpe ved inngangen og den bruker du når du oppholder deg i lounge-området og når du går i gangene. Badekåpa henger du fra deg utenfor saunaer, dusjer og ved basseng. Du får også håndkle som du må ta med deg inn i saunaer med trebenker for å sitte på. Det er en blanding av nakne og ikke-nakne i bassenger og rundt omkring. Det fungerer fint. De som har på seg badetøy, er forberedt på å se nakenhet og lager ikke noe nummer av det. TW oppfordrer til nakenhet og anbefaler folk å være nakne. Nakenhet er normen og den riktige måten å nyte stedet på. De har imidlertid gitt de mest pripne gjestene en "redningsplanke" i form av badetøymuligheter, trolig for å ikke miste dem som kunder. Jeg la merket til at noen begynte dagen med badetøy, men tok det sjeldnere og sjeldnere på etter saunaer og dusjer etter hvert som timene gikk. Badetøyet er jo bare plunder og heft når det må av og på for hver dusj og hver badstu, for det er ikke tillatt med badetøy i badstuene, og man skal alltid dusje naken mellom hver sauna og hvert bad. Jeg synes at du skal nyte stedet på den aller beste måten, naken. Blås i hva andre tenker, og vær deg selv. Du har ingenting å skamme deg over, og det er bare de som er nakne på TW som til det fulle har forstått hvordan man får det beste utbyttet av stedet. Mener jeg.... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #28 Del Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er motsatt. Det er lov å ha på badetøy hver dag. Men på tirsdager må man ha på badetøy. Så du kan dra dit den dagen hvis du ikke ønsker å se noen nakne. Anonymkode: d9d93...723 Dette er en sannhet med modifikasjoner. Det du skriver gjelder for bassengene. I badstuene er det IKKE lov å ha på badetøy alle andre dager enn tirsdag, da må alle ha badetøy. I bassenger kan du ha på badetøy alle dager, men må ha badetøy på tirsdager mens alle andre dager kan du velge. Anonymkode: 7b432...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #29 Del Skrevet 10. oktober 2023 19 minutter siden, AnonymBruker said: Det er lov å ha på badetøy hver dag. Ja, men du kan ikke bruke saunaer med badetøy blant annet. Bortsett fra tirsdager da. Anonymkode: 59609...e16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #30 Del Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Slike steder tiltrekker seg også creepy mennesker. Sånn er det bare. Anonymkode: 4a10e...413 Har du vært der? Det er ikke min erfaring. Jeg har spurt kona mi også, vi deler oss av og til når vi er der og hun har heller ikke merket noe til creepy mennesker selv når hun er alene, og hun er etter mitt skjønn en vakker kvinne. Anonymkode: 7b432...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 10. oktober 2023 #31 Del Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 6.10.2023 den 20.33): Ja, det er derfor jeg dra. Fred og ro fra dagliglivet. Men hvordan er etiketten hvis jeg kommer inn i en sauna eller mindre basseng hvor f.eks du er helt alene? Ønsker du å være der helt alene eller hadde det vært greit jeg var der også? Er redd for at en del kvinner kan ha en forutinntatt holdning at jeg som man kun er der for å stirre på deg. Mange sånne ting som jeg tenker på. Jeg hadde nok i hvertfall spurt om det hadde vært greit for deg om jeg ble værende. Hadde nok også følt det mer komfortabelt hvis det gikk ann å prate litt sammen uten og forstyrre roen. Som du skjønner har jeg ikke vært der før så mange tanker som svirrer før jeg eventuelt tar steget å dra ditt på Mandag. Anonymkode: 0ccf7...492 Jeg har flere ganger vært i boblebad alene hvor det har kom en mann etterhvert. Null problem. Man begynner noen ganger etterhvert å prate også. Noen vil bare ha ro og fred mens andre er mer sosial. Jeg har hatt mange fine samtaler med både kvinner og menn på the well. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 10. oktober 2023 #32 Del Skrevet 10. oktober 2023 Ble lurt med dit av en kamerat for noen år siden. Jeg visste ikke noe om dette med at folk gikk rundt nakne. Han var nudist og syntes det var helt greit å lure meg med dit. Jeg hadde ikke gått hadde jeg visst at det var slik det funket. Jeg ønsker ikke å blotte mine edlere deler ei heller ha tilsyn til andre sine deler hverken her eller der. Men for all del, det var veldig fint der da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 10. oktober 2023 #33 Del Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du vært der? Det er ikke min erfaring. Jeg har spurt kona mi også, vi deler oss av og til når vi er der og hun har heller ikke merket noe til creepy mennesker selv når hun er alene, og hun er etter mitt skjønn en vakker kvinne. Anonymkode: 7b432...a62 Ja jeg har opplevd det to ganger. I begge tilfeller har det vært eldre menn som har søkt øyekontakt. Tatt initiativ til smalltalk. Eller rettere sagt bombarder. Fint vær, er det ikke? Jobber med du da? Alene i Oslo eller? Hvilke andre planer har du når du først er i området, da? Det er på det punktet innen kort tid og før du har rukket å si takk men jeg har ikke interesse, og så går de slår til og begynner å tilby massasje i nakken eller rettere sagt svømmer eller flytter bort og begynner å massere skulderene. Ser jeg Jeg vet at TS er redd for å bli oppfattet slik, men det trenger han ikke. Man ser forskjell på folk og er man litt menneskekjenner ser man fort forskjell på en som TS som er forsiktig og redd for å virke pågående og egentlig er ute etter en dag med avslappende ro, og mimikk på en som med blikket skal ha kontakt og har verdens selvtillit og freidighet nok til å skal massere deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #34 Del Skrevet 10. oktober 2023 On 10/6/2023 at 5:51 PM, AnonymBruker said: Vi kvinner er vel mer ukomfortable nakne fordi vi vet at menn ser på oss med seksuelle blikk. Anonymkode: 83c43...c82 Hva gjør det? Det er jo ditt problem hvordan du reagerer. Det er forøvrig også svært få kvinner som menn anser som seksuelt attraktiv nok til å «sikle» på. Så ofte overtenker og overdriver dere nok hvor interessert noen er. Bare fordi du kler av deg betyr ikke at man tenker seksuelt. Ofte titter jeg på damer fordi de bare ser rar ut og er fascinert over hvor uattraktiv noen kan velge å være. Anonymkode: f4ecc...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #35 Del Skrevet 10. oktober 2023 Litt mentalisering rundt det med nakenhet; - En menneskekropp er ingen kuriositet. Vi er alle skapt noenlunde like. Det bør ikke være noen stor overraskelse hvordan andre ser ut naken. - å være naken er naturlig. - å være naken har ingenting med seksuelle tanker eller seksuell drift å gjøre. Av og til er det noen som tror at en naken person automatisk vil ha sex eller søker sex. Og det er helt feil. Klarer man ikke å se en naken person uten å tenke seksuelle tanker så bli hjemme. - et spa er for avslapning og velvære. Kleint småprat er ikke avslappende. Vær stille. Tenk at du er på biblioteket. - forsøk ikke å ha sex eller onanere noe sted. Da blir du kastet ut. Andre vil ikke se det eller være et sted der det har foregått slikt griseri. Anonymkode: 2d2eb...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 10. oktober 2023 #36 Del Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 6.10.2023 den 20.33): Ja, det er derfor jeg dra. Fred og ro fra dagliglivet. Men hvordan er etiketten hvis jeg kommer inn i en sauna eller mindre basseng hvor f.eks du er helt alene? Ønsker du å være der helt alene eller hadde det vært greit jeg var der også? Er redd for at en del kvinner kan ha en forutinntatt holdning at jeg som man kun er der for å stirre på deg. Mange sånne ting som jeg tenker på. Jeg hadde nok i hvertfall spurt om det hadde vært greit for deg om jeg ble værende. Hadde nok også følt det mer komfortabelt hvis det gikk ann å prate litt sammen uten og forstyrre roen. Som du skjønner har jeg ikke vært der før så mange tanker som svirrer før jeg eventuelt tar steget å dra ditt på Mandag. Anonymkode: 0ccf7...492 Det er rart å begynne samtaler med en dame i badstuen tenker jeg. Bare sett deg ned og vær stille. Andre er også der for å koble av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #37 Del Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 6.10.2023 den 17.51): Vi kvinner er vel mer ukomfortable nakne fordi vi vet at menn ser på oss med seksuelle blikk. Anonymkode: 83c43...c82 Folk som føler trang til å være nakne er sjeldent noen blikkfang. Problemet løser seg feil. Anonymkode: 2fb23...bc1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #38 Del Skrevet 10. oktober 2023 Laraa skrev (5 minutter siden): Ja jeg har opplevd det to ganger. I begge tilfeller har det vært eldre menn som har søkt øyekontakt. Tatt initiativ til smalltalk. Eller rettere sagt bombarder. Fint vær, er det ikke? Jobber med du da? Alene i Oslo eller? Hvilke andre planer har du når du først er i området, da? Det er på det punktet innen kort tid og før du har rukket å si takk men jeg har ikke interesse, og så går de slår til og begynner å tilby massasje i nakken eller rettere sagt svømmer eller flytter bort og begynner å massere skulderene. Ser jeg Jeg vet at TS er redd for å bli oppfattet slik, men det trenger han ikke. Man ser forskjell på folk og er man litt menneskekjenner ser man fort forskjell på en som TS som er forsiktig og redd for å virke pågående og egentlig er ute etter en dag med avslappende ro, og mimikk på en som med blikket skal ha kontakt og har verdens selvtillit og freidighet nok til å skal massere deg Det er veldig synd om at du har opplevd det slik. Vi har ikke vært der så veldig mange ganger og vi har stort sett vært sammen jeg og kona, og som sagt aldri opplevd noe negativt. Anonymkode: 7b432...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #39 Del Skrevet 10. oktober 2023 Jeg forstår ikke helt gleden med å vase rundt mellom basseng og dusjer og badstu en hel dag sammen med masse fremmede folk. Hvorfor er dette avslappende? Det høres drita kjedelig ut. Anonymkode: e2561...bd2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #40 Del Skrevet 10. oktober 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg forstår ikke helt gleden med å vase rundt mellom basseng og dusjer og badstu en hel dag sammen med masse fremmede folk. Hvorfor er dette avslappende? Det høres drita kjedelig ut. Anonymkode: e2561...bd2 Neivel, men da LAR DU VÆR, så enkelt som det! Anonymkode: 59609...e16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå