AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #1 Skrevet 6. oktober 2023 Har møtt en dame gjennom Facebook dating og har hatt mye kontakt de siste par ukene. Nå på tirsdag møttes vi for første gang og det var hyggelig og alt det der, vi ble enig om å møtes igjen. Men! Da jeg sendte melding og spurte om hun ville komme over en kveld "for en klem" så ville hun ikke det. Hun sa hun var ute etter noe seriøst og ville ikke ligge med noen uten at det var følelser i bildet eller iallfall ikke før hun har en form for relasjon med vedkommende. Hvor lenge må jeg vente på det liksom? Har behov og for meg er sex veldig viktig. Er det vanlig at dere damer er så prippene? Anonymkode: 992c0...6a4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #2 Skrevet 6. oktober 2023 Du er ikke noe for henne. Anonymkode: 8f75b...139 14 1 24
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #3 Skrevet 6. oktober 2023 Bullshit!! Trolling. Anonymkode: 301e0...8bc 2 7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #4 Skrevet 6. oktober 2023 Hæ? At man ikke har sex på første eller andre date er, eller burde vel være HELT normalt. Du bør jo heller tenke slik at denne damen ikke bare har masse tilfeldig sex. Det hadde jeg satt mer pris på. Anonymkode: a4708...b82 12 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #5 Skrevet 6. oktober 2023 "Er det vanlig at dere damer...." 😳 Her har vi en kar som ikke har vært på date særlig ofte i sitt liv. "Behovene" dine får du vel stille med høyrehånda så lenge. Anonymkode: 84e0b...616 11 9
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #6 Skrevet 6. oktober 2023 #tingsomaldriharskjedd Anonymkode: af61e...19f 4 7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #7 Skrevet 6. oktober 2023 Damer som venter med sex pga de tror sex = useriøs, klarer jeg ikke ta seriøst, da går jeg videre med en gang. Anonymkode: c3dcc...cb4 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #8 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Damer som venter med sex pga de tror sex = useriøs, klarer jeg ikke ta seriøst, da går jeg videre med en gang. Anonymkode: c3dcc...cb4 Men mange damer har veldig god grunn til å tro dette, takket være mange uærlige menn.... Anonymkode: 0cab7...b6f 6 11
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #9 Skrevet 6. oktober 2023 Mener du virkelig at en jente/kvinne som ikke kjenner deg, skal komme hjem til deg for "klem"? Dette er tydeligvis en jente med selvrespekt, og det er jo noe du bør sette pris på. Og ikke bare tenke på ditt behov for å tømme deg. Eller var hun bare en du potensielt kunne tømme seg i? Jenter er ikke prippen bare fordi de ikke vil ha sex før de kjenner en person, og føler at det kan bli noe mer. Nysgjerrig, hadde du likt om din datter holdt på slik? Anonymkode: 8263b...1c7 10 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #10 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men mange damer har veldig god grunn til å tro dette, takket være mange uærlige menn.... Anonymkode: 0cab7...b6f Det er greit nok, at de har dårlig erfaring med det, men det gjør det ikke sant av den grunn. Synd mange damer tror det er sånn, pga noen menn, det er faktisk mulig å være en seksuell person som gjerne har sex fort om kjemien er der, og samtidig håpe på at det blir noe seriøst. Men min erfaring er at de fleste kvinner har sex første kveld om kjemien er der, så tror ikke det er så veldig mange som tenker sånn Anonymkode: c3dcc...cb4
Kipling Skrevet 6. oktober 2023 #11 Skrevet 6. oktober 2023 Hvis du er ute etter noe seriøst så er jo dette et bra tegn vil jeg si. Er du keen på en dame som enkelt ligger med alt og alle? Det som er det mer interessante spørsmålet er om hun faktisk er selektiv på hvem hun går til sengs med av natur. Eller om det er en av de der hvor hun har hatt masse one night stands med tilfeldige menn, og så plutselig kommer disse standardene som en manipulativ greie når hun bestemmer seg for at hun vil ha noe seriøst og ikke vil bli sett på som en tøs. Om du selv ikke er interessert I noe seriøst så bør du bare finne en kvinne ute etter det samme. 1 2
KallePils Skrevet 6. oktober 2023 #12 Skrevet 6. oktober 2023 Du må vente. Adrian måtte ikke. Skjønner?»
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #13 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er greit nok, at de har dårlig erfaring med det, men det gjør det ikke sant av den grunn. Synd mange damer tror det er sånn, pga noen menn, det er faktisk mulig å være en seksuell person som gjerne har sex fort om kjemien er der, og samtidig håpe på at det blir noe seriøst. Men min erfaring er at de fleste kvinner har sex første kveld om kjemien er der, så tror ikke det er så veldig mange som tenker sånn Anonymkode: c3dcc...cb4 Iom at mange kvinner opplever slike ting, og gjerne ikke bare med en mann, så sier det seg selv at det er mange menn som holder på slik. Og da blir vi mer selektive, naturligvis. Da er det vel bedre å bruke litt tid, og vise at man ikke er en slik mann. Anonymkode: 8263b...1c7 3 8
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #14 Skrevet 6. oktober 2023 Uaktuelt med noe seriøst før jeg vet om vi matcher seksuelt. Dette betyr selvsagt ikke at vi må ligge 1,2 eller 3 date fordet, men uaktuelt å investere i noe når sexen ikke er tilfredsstillende. Anonymkode: 3e800...137 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #15 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor lenge må jeg vente på det liksom? Har behov og for meg er sex veldig viktig. Er det vanlig at dere damer er så prippene? Anonymkode: 992c0...6a4 Med innstillingen din, så må du nok regne med å vente ganske lenge. Du kommer til å bli ditcha etter mange første dater om du holder på sånn. Hadde dumpet deg selv 😊 Anonymkode: 8725c...766 6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #16 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Damer som venter med sex pga de tror sex = useriøs, klarer jeg ikke ta seriøst, da går jeg videre med en gang. Anonymkode: c3dcc...cb4 Er det noe du mener er en valid grunn for en kvinne å vente med sex for? Eller går du videre uansett årsak til at kvinnen ikke vil ha sex på 1-2 date?😊 Anonymkode: 8725c...766 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #17 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Damer som venter med sex pga de tror sex = useriøs, klarer jeg ikke ta seriøst, da går jeg videre med en gang. Anonymkode: c3dcc...cb4 Merkelig slutning. Klarer du å forklare hva du mener med det? Mener du at alle kvinner, og evt menn, som vil vente med sex er useriøse? Mener du at de skal hoppe til sengs på første date, eller hva mener du? Anonymkode: 8263b...1c7 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #18 Skrevet 6. oktober 2023 Du høres ekkel ut. Min samboer var veldig forståelsesfull da vi datet og vi ventet med å ha sex. Han var aldri krevende eller masete. Nå har vi vært sammen et år og har masse deilig sex hele tida. Elsker at han er så chill. Sykt hot. Han er så snill og god og jeg får lyst til å ligge med han hele tida. Kanskje du må gå til opplæring hos en gentleman, ellers tror jeg det vil ta en stund før du får dine behov møtt. 😛 Anonymkode: b7812...3c7 5 2 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #19 Skrevet 6. oktober 2023 KallePils skrev (1 time siden): Du må vente. Adrian måtte ikke. Skjønner?» Men så er jo Adrian en hunk også da, det vet du. Absolutt alle hetro kvinner i Norge er forelsket i han, å av god grunn. Anonymkode: 43fc0...879
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #20 Skrevet 6. oktober 2023 Hvem er «Adrian»? Anonymkode: 8725c...766 7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå