Ella Grisella Skrevet 6. oktober 2023 #1 Skrevet 6. oktober 2023 Jeg skal se etter en dunparkas/kåpe på Black Friday (Black Week/month/year...). Noen som har noen å anbefale? Er jo ganske mange å velge mellom, Twentyfour, Didrikssons, HH.. Den skal være god og varm og litt fin. Jeg liker at man får litt fasong i den i den grad det er mulig i en sånn jakke. Ikke rett fasong eller for vid/rett i hvert fall. Er syntetisk varm nok? Budsjett er fra 2000 kr og nedover 😊 Pendler, og orker ikke fryse på vei til toget kl 0700 i 20 minus, men vil heller ikke se ut som en boms når jeg kommer på jobb. 👸 Hva med denne? Eller denne?
enkefru Skrevet 6. oktober 2023 #2 Skrevet 6. oktober 2023 (endret) Nå er det jo bare en av de som er i dun da... syntes den som ikke var dun (urban Pioneers) så finere ut i fasong, men vanskelig å se bare ut fra bilder, må nesten prøves på. Endret 6. oktober 2023 av Fjugur
pluton Skrevet 6. oktober 2023 #3 Skrevet 6. oktober 2023 Kjøpte denne fra Kari Traa for en liten stund siden og ser at den fortsatt er på salg. Deilig og varm vinterparkas med fin fasong: https://sportamore.com/no-no/products/kari-traa-kyte-parka-syrup?option1=XS
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #4 Skrevet 6. oktober 2023 Jeg har Lyngbudalen fra Stormberg https://www.stormberg.com/no/dame/jakker/dunjakker/tykke-dunjakker/lyngbudalen-dunparkas-10365185033 Har hatt den noen år, og elsker den Anonymkode: ad6fa...844
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #5 Skrevet 6. oktober 2023 To ting: 1. Nå er jo ikke dunkåper flatterende uansett hvordan du vrir og vender på det, så her må du nok velge mellom stil og komfort. 2. Black Friday er scam. Det er dokumentert at tilbudene i stor grad er lureri. Let gjerne etter gode tilbud ellers i året, men det har ingen hensikt å fryse mens du venter på Black Friday. Anonymkode: 54d65...6be 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #6 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): To ting: 1. Nå er jo ikke dunkåper flatterende uansett hvordan du vrir og vender på det, så her må du nok velge mellom stil og komfort. 2. Black Friday er scam. Det er dokumentert at tilbudene i stor grad er lureri. Let gjerne etter gode tilbud ellers i året, men det har ingen hensikt å fryse mens du venter på Black Friday. Anonymkode: 54d65...6be Man kan faktisk gjøre gode kupp på Black Friday, men er greit å gjøre research og bare kjøpe det man er sikker på er en god BF pris Anonymkode: 499fa...1b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå