Gå til innhold

Hvor tidlig fikk du symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig prøvd på barn, oh vil bare sjekke med dere hvor tidlig dere fikk symptomer på graviditet. Kvalme, pupper etc! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5dager etter befruktning testet jeg positiv men det er langt fra normalt samtidig var jeg også blitt kvalm osv. Jeg reagerer fort på HCG mange får ikke positiv før 2uker etter befruktning.  Jeg har testet like tidlig med alle barnene.

Anonymkode: cb1b8...7a2

• Hjerte 1
Skrevet
Hjelpenfrøken skrev (3 minutter siden):

Har nylig prøvd på barn, oh vil bare sjekke med dere hvor tidlig dere fikk symptomer på graviditet. Kvalme, pupper etc! 

Akkurat rundt da jeg skulle ha mensen. Var mest murringer. 

Anonymkode: c56fd...2f1

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

En uke før jeg egentlig skulle ha mensen. Fikk mensmurringer og var svimmel😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Uke 5 (uka etter IKM). Da begynte de vonde krampene som minnet om menssmerter, noe jeg normalt ikke har. Er visst helt normalt og jeg er snart i trimester 3. 

Anonymkode: 3772b...fda

• Hjerte 1
Skrevet

Med førstemann visste jeg ikke hva jeg skulle kjenne på, fikk positiv test 1 uke før uteblitt mens.

Andremann hadde jeg symptomer over 1 uke før testen slo ut. Jeg visste jeg var gravid, men testene var negative hver dag frem til den plutselig var soleklar positiv.

Anonymkode: 11760...b1d

Skrevet

Er gravid for andre gang nå, fikk symptomer rett etter befruktning begge gangene. Første gang startet det med intenst ømme pupper som varte hele 1. trimester, denne gangen fattet jeg mistanke fordi jeg plutselig reagerte negativt på helt vanlige lukter jeg ikke har brydd meg om før.

Anonymkode: 62b55...b7b

Skrevet

Minimal festeblødning 5 dpo og ekstremt ømme, tunge pupper fra 5-6 dpo var de tidligste symptomene 😊

Anonymkode: 2cb7f...00f

Skrevet

Fikk ganske tidlig symptomer. Trodde jeg reagerte på noe mat fordi jeg var så oppblåst. Var en som lurte på om jeg hadde laktoseintoleranse pga lydene magen min lagde. Var kanskje en uke før mens. Prøvde å kutte ut melk, brød, osv😂  mens jeg ventet på mensen ble jeg kvalm og da forstod jeg hva som var på gang..

Skrevet
tutu11 skrev (21 timer siden):

Fikk ganske tidlig symptomer. Trodde jeg reagerte på noe mat fordi jeg var så oppblåst. Var en som lurte på om jeg hadde laktoseintoleranse pga lydene magen min lagde. Var kanskje en uke før mens. Prøvde å kutte ut melk, brød, osv😂  mens jeg ventet på mensen ble jeg kvalm og da forstod jeg hva som var på gang..

😂

Jeg har ikke tatt graviditetstest ennå, kan ta tidligst til torsdag, men jeg er så «opp-og-ned» kvalm. Hadde sex og eggløsning på torsdagen. Det må jo være feil å føle seg sånn bare dager etter om jeg er gravid? Kanskje jeg blir syk

Skrevet
Hjelpenfrøken skrev (10 minutter siden):

😂

Jeg har ikke tatt graviditetstest ennå, kan ta tidligst til torsdag, men jeg er så «opp-og-ned» kvalm. Hadde sex og eggløsning på torsdagen. Det må jo være feil å føle seg sånn bare dager etter om jeg er gravid? Kanskje jeg blir syk

Mange får ofte placebo symptomer når de prøver. Man ønsker jo at det går ☺️ ikke legg så mye i det før IKM, det er mye man kan kjenne på kroppen om man kjenner etter uten at det betyr noe. 

Anonymkode: 3772b...fda

• Liker 3
Skrevet

Er gravid i uke 18 og leter fremdeles etter symptomer 😂 

Anonymkode: a287e...0f2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er gravid i uke 18 og leter fremdeles etter symptomer 😂 

Anonymkode: a287e...0f2

Oi, du har vel trukket det lengste strået! Gratulerer ☺️

Skrevet

Rundt den tiden jeg skulle ha mensen med begge. Testet et par dager på overtid og da var den veeeldig tydelig positiv😅 fikk ømme bryst først, så ble jeg veldig trøtt resten av første trimester

Skrevet

Uke 3-4 før jeg selv skjønte at jeg var gravid. Plutselig var mc-bukser for trange-noe som aldri har skjedd før 😅 Tok testen noen uker etter det og da begynte også at bh-en ble for liten.

Anonymkode: c5906...7f1

Skrevet

Ca en uke etter innsett (IVF, 5-dagers). Så ca 12 DPO hvis det hadde vært en vanlig syklus. Ble øm i puppene. 

Anonymkode: 663ed...18e

Skrevet

Jeg har tre barn, og de eneste "symptomene" jeg har hatt er at jeg tisset oftere og at magen vokste. Ellers var jeg helt som vanlig alle tre gangene. Har tre gutter ❤️

Anonymkode: 938cc...091

Skrevet

Ca 10 dager etter befruktning. Puppene var sykt ømme.

Anonymkode: b21c5...b7c

Skrevet

For uten gravidmage og baby-bevegelser fra inni kroppen, så hadde jeg absolutt null graviditetssymptomer før de siste fem eller seks ukene før termin.

Anonymkode: 8938a...cca

Skrevet

En uke før jeg kunne teste. Fikk mensenmurringer noe jeg aldri har så hadde en ganske god ide at jeg var gravid.  Testet positivt på den første dagen de sier man kan teste. 🥰 nå er bebis 12 uker gammel 👶🏼

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...