Gå til innhold

Insidious - red door - rare følelser i forbindelse med at jeg så filmen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er en dame som er litt "følsom" for energier og ja vet at det høres utrolig teit ut. Men jeg kan kjenne energier på kroppen, kjenne på kroppen intensjonen til folk og merker veldig lett om folk vil meg bra eller ikke. Jeg leser driver også med tarot og har hatt en god del merkelige opplevelser og syner opp gjennom livet.

Uansett, jeg liker skrekkfilm jeg, og jeg ble litt overrasket over at jeg følte dette. Men med en gang jeg begynte å se insidious red Door så kjente jeg en ubehagelig energi. Filmen var ikke skummel før godt uti. Jeg fulgte ikke sånn veldig godt med, og syntes egentlig filmen var litt kjedelig. 

Når jeg la meg på kvelden, Så begynte jeg å få masse bilder i hodet. Det var bilde på bilde og ganske slitsomt og egentlig litt forvirrende, og den ubehagelige følelsen vedvarte.

Når jeg våknet så var jeg skikkelig tung i hodet og har hatt vondt i hodet i hele dag egentlig. Jeg vet jo at noen av disse skrekkfilmene har rykte på seg på å være "forbannet" og forgjengeren til den jeg så ( altså insidious fra 2010 ) så beskrev folk fra settet at det var rare lyder fra en etasje over, samt at de hadde en ubehagelig følelse når de var på settet. 

Jeg er ikke så mørkeredd da, men jeg ble litt forundret og lurte på om noen andre har opplevd det samme, hehe.

Anonymkode: e115f...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke sett filmen men jeg tenker at det må jo ha vært en riktig god skrekkfilm når du føler det slik etterpå...

Anonymkode: 02527...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Har ikke sett filmen men jeg tenker at det må jo ha vært en riktig god skrekkfilm når du føler det slik etterpå...

Anonymkode: 02527...252

Nei, den var dårlig, og kjedelig. 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hei,

Jeg er en dame som er litt "følsom" for energier og ja vet at det høres utrolig teit ut. Men jeg kan kjenne energier på kroppen, kjenne på kroppen intensjonen til folk og merker veldig lett om folk vil meg bra eller ikke. Jeg leser driver også med tarot og har hatt en god del merkelige opplevelser og syner opp gjennom livet.

Uansett, jeg liker skrekkfilm jeg, og jeg ble litt overrasket over at jeg følte dette. Men med en gang jeg begynte å se insidious red Door så kjente jeg en ubehagelig energi. Filmen var ikke skummel før godt uti. Jeg fulgte ikke sånn veldig godt med, og syntes egentlig filmen var litt kjedelig. 

Når jeg la meg på kvelden, Så begynte jeg å få masse bilder i hodet. Det var bilde på bilde og ganske slitsomt og egentlig litt forvirrende, og den ubehagelige følelsen vedvarte.

Når jeg våknet så var jeg skikkelig tung i hodet og har hatt vondt i hodet i hele dag egentlig. Jeg vet jo at noen av disse skrekkfilmene har rykte på seg på å være "forbannet" og forgjengeren til den jeg så ( altså insidious fra 2010 ) så beskrev folk fra settet at det var rare lyder fra en etasje over, samt at de hadde en ubehagelig følelse når de var på settet. 

Jeg er ikke så mørkeredd da, men jeg ble litt forundret og lurte på om noen andre har opplevd det samme, hehe.

Du bør slutte med tarotkort, det er en åpning for ondskap. Du blir manipulert av ondskapsfulle åndeskapninger.  Samme med slike skrekkfilmer.
Det er ikke teit å si at du kjenner på energier, det gjør alle mennesker, men ikke alle vil innrømme det. Noen kjenner mer enn andre.
Vår verden består av energier,frekvenser og lydbølger.  Mennesker er sansende vesner, vi er kraftfulle.
Men det du kommer i kontakt med via tarot, skrekkfilmer og enkelte musikktyper , er demonisk. Ren ondskap som vil mennesker alt vondt.
Dette er for oss overnaturlige åndeskapninger, de har eksistert i 1000 vis av år . For dem, er vi som en 4 åring er for en voksen , veldig lett å manipulere fordi de har så mye mer kunnskap og erfaring.
Vær forsiktig med hva du utsetter deg selv for .

Anonymkode: 86341...6da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrekkfilmer er fiksjon, skuespill. Det er bare på liksom.

Om man åpner for at det skjedde rare ting på sett - hvordan i alle verden skulle det kunne overføres til sin tv? Om det var noe mystisk med akkurat den filmen så ville jo det påvirket alle andre som også så filmen.

Anonymkode: 860b1...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter jeg selv forstod mer av åndeverden så er jeg også reddere når jeg ser slike filmer. Filmer som ikke skremte meg før skremmer meg mer nå, rett og slett fordi jeg forstår mer. At slik faktisk er ekte. Det kan være det? Beskytt deg selv i alle fall ❤️ Palo santo, sage osv, og om du er kristen: I Gud og Jesus navn ❤️ Det finnes sprø folk der ute også, spesielt i disse tider.

Tarot er ikke ondskap forresten. Det er MENNESKETS hensikter om det er godt eller ondt. Man kan drive med tarot og operere fra lyset/Gud. Det gjør jeg. Jeg får mine evner direkte fra Gud, det er det mange som gjør. Grener innenfor kristendommen tror også på dette (de bruker ikke tarot, men likevel).

Anonymkode: a466f...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg vet jo at noen av disse skrekkfilmene har rykte på seg på å være "forbannet" og forgjengeren til den jeg så ( altså insidious fra 2010 ) så beskrev folk fra settet at det var rare lyder fra en etasje over, samt at de hadde en ubehagelig følelse når de var på settet. 

Klassisk markedsføringstriks. 

Anonymkode: 0aea8...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.10.2023 den 18.07):

Etter jeg selv forstod mer av åndeverden så er jeg også reddere når jeg ser slike filmer. Filmer som ikke skremte meg før skremmer meg mer nå, rett og slett fordi jeg forstår mer. At slik faktisk er ekte. Det kan være det? Beskytt deg selv i alle fall ❤️ Palo santo, sage osv, og om du er kristen: I Gud og Jesus navn ❤️ Det finnes sprø folk der ute også, spesielt i disse tider.

Tarot er ikke ondskap forresten. Det er MENNESKETS hensikter om det er godt eller ondt. Man kan drive med tarot og operere fra lyset/Gud. Det gjør jeg. Jeg får mine evner direkte fra Gud, det er det mange som gjør. Grener innenfor kristendommen tror også på dette (de bruker ikke tarot, men likevel).

Anonymkode: a466f...0c6

Det er fullstendig feil.  Du får dine evner fra ondskapen.  I bibelen sier Gud at man skal holde seg borte fra slike som driver med spådommer og magi.

Hos deg må det ikke finnes noen som lar sin sønn eller datter gå gjennom ilden, ikke noen som tar varsler, ingen tegntyder, spåmann eller trollmann, ingen som utfører besvergelser, spør gjenferd eller spådomsånder til råds eller søker hjelp hos de døde.

Anonymkode: 86341...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...