Gå til innhold

Hva tanker dere om en vakker kvinne har vært singel i mer enn 2 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil dere si dette er svært sjeldent? Det er mange her som sier at utseendet ikke har alt å si, mens andre her på KG sier at for kvinner har utseendet alt å si, interesser betyr ingenting mens personlighet betyr noe. Så stusser dere over det om dere går på date med en vakker dame og hun forteller hun har vært singel lenger enn 2 år? Tenker dere automatisk at hun det skulle ha blitt valgt for lengst? 

Anonymkode: 40353...074

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker ingenting spesielt om det.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg tenker veldig mye mer om en som later til å tro at kvinner er single fordi ingen vil ha dem, og ikke av eget valg...

Jeg tenker at neivel, da har hun enten ikke lyst til å være i et forhold, eller så har hun ikke truffet noen hvor det har oppstått gjensidige følelser. For altså, de fleste ønsker at følelser skal være gjensidige, og ønsker ikke å være sammen med noen de ikke har de rette følelsene for. 

Anonymkode: 503c6...a2d

• Liker 13
  • Nyttig 8
Skrevet

Utseende har absolutt ingenting med saken å gjøre når det kommer til sivilstatusen til en kvinne. Alle kvinner får seg lett en mann uansett, de som ikke har det har valgt det selv.

Dette gjelder både pene og mindre pene damer. Det er for menn utseendet er avgjørende for om de har sjans.

Anonymkode: 2c4f3...ab0

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg tenker at hun har vært/er frivillig singel.

Anonymkode: 96097...0a4

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

At hun er mottakelig for noe uforpliktende. 👍

• Hjerte 2
Skrevet

Tenker hun har høy standard 

Anonymkode: 7d892...f9c

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

At hun ikke tar til takke med nødlanding.

Anonymkode: 29361...5bd

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Utseende har absolutt ingenting med saken å gjøre når det kommer til sivilstatusen til en kvinne. Alle kvinner får seg lett en mann uansett, de som ikke har det har valgt det selv.

Dette gjelder både pene og mindre pene damer. Det er for menn utseendet er avgjørende for om de har sjans.

Anonymkode: 2c4f3...ab0

Det strider mot alle innleggene her inne skrevet av menn som hevder at menn er så VISUELLE og det de ser er det som tenner dem. Så ser de en typisk ikke attraktiv kvinne med for mange kilo på kroppen og kanskje "kjedelig mus utseende" så blir hun ikke populær blant NOEN menn, nei. Det er bare et unntak; noen menn kan være så desperate etter å få tømt seg i en levende kvinne at de tar hva som helst i fylla en kveld for sex, og stikker av før det blir lyst.

Anonymkode: 2ae6b...750

• Liker 2
Skrevet

Jeg regnes som svært pen. Ja, overfladisk å si, jeg er selv ikke opptatt av utseendet. 

Jeg har vært singel i tre år nå, etter et langvarig forhold. Det står ikke på tilbudene, men min interesse. Hva folk tenker om at jeg er singel på fjerde året får nå bare være. Jeg trives som singel og har ikke møtt en som gjør meg villig til å endre på det, jeg orker ikke å ta til takke med noe for å slippe å være singel

Anonymkode: ee554...ca6

• Liker 10
Skrevet
KallePils skrev (7 minutter siden):

At hun er mottakelig for noe uforpliktende. 👍

Er nok det. Hun har nok mange hun kan velge å kose seg med i ny og ne. Skal nok ikke stå på mangel på sex. 

Anonymkode: 916cc...76c

Skrevet

Hvorfor skal man tenke noe på det?

Tror du det er forskjell på en mindre pen kvinne som har vært singel i 2 år og en vakker kvinne? Det er ikke vanskelig å få seg en partner, uansett utseende, men det er ikke alt man vil ta til takke med og forhold er ikke akkurat øverst på prioriteringslisten til de aller fleste.

Har flere vakre og mindre pene venninner som overhodet ikke vil inn i noe forhold, hvorfor skal man det egentlig? Hva tjener vi kvinner egentlig på å være i forhold? Blir bare enda mer arbeid, enklere å være singel, både som mindre pen og strålende vakker. :) 

Anonymkode: 5d902...e58

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

"Hun skulle ha blitt valgt for lengst"? Du vet at forhold er en toveis og frivillig sak hvor man velger hverandre...?

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Tenker at det er sikkert noe anna gærnt med hu. 

Anonymkode: 60978...56c

Skrevet

At hun har valgt det selv. Søsteren min er en såkalt vakker kvinne"som har vært singel i over 6 år. Da hadde hun kommet seg ut av et forhold som ikke var bra for henne, og hun valgte å være singel for å hente seg inn. Men nå virker det som om hun trivs med det. Virker som hun har det helt fint. Ikke mangel på interesse i hvert fall. 

Anonymkode: f7f18...1ae

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Du er klar over at enkelte er singel av valg? Hva slags rolle spiller utseendet hvis man ønsker å være singel?

Anonymkode: 44c30...bcb

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Vakker er jo ett usedvanlig relativt uttrykk om hvordan en kvinne kan oppfattes av omverden…

for meg ville det uavhengig av utseende til en kvinne vært langt mer spennende å få lov til å bli kjent med og date ei dame som ikke har hoppet fra forhold til forhold, kontra ei som hopper fra knagg til knagg.

Skrevet

Blir regnet som pen selv og vært singel I over 2år. Det er ikke lett å finne seriøse menn som vil ha et forhold. Har ex antall dater/kosevenner, men blir aldri noe mer. Haster ikke, skal finne den riktige som vil ta meg for den jeg er. Ikke bare hun med den smekre kroppen... k35

Anonymkode: 916cc...76c

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Er lei av alle trådene som vektlegger utseende som eneste kvalitet hos folk, og der alle skal settes i liga. Folk møter folk. Noen liker tynne, noen liker tykke. Øyet som ser er forskjellig. Det er mange som blir forelsket i personer som ikke er vakre i alles øyne. Jeg tenker ingenting spesielt om en pen kvinne som er singel. Det er ikke nødvendig å være en del av et par, heldigvis. Noen blir også forelsket i en som er helt motsatt av hva de har tenkt på forhånd. Utseende er førsteinntrykk. Deretter kommer personlighet, og så selvfølgelig kjemi. 

Anonymkode: 91127...7e5

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vil dere si dette er svært sjeldent? Det er mange her som sier at utseendet ikke har alt å si, mens andre her på KG sier at for kvinner har utseendet alt å si, interesser betyr ingenting mens personlighet betyr noe. Så stusser dere over det om dere går på date med en vakker dame og hun forteller hun har vært singel lenger enn 2 år? Tenker dere automatisk at hun det skulle ha blitt valgt for lengst? 

Anonymkode: 40353...074

Må jeg tenke noe om det da?..

Hvis jeg liker deg kan jeg tenke at du er deilig, hvis ikke har jeg annet å tenke på.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...