Gå til innhold

Evig single menn er ikke interessert i realistiske tilbakemeldinger.

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er kun amerikanske YouTube videoer og intetsigende statistikk basert på tinder som blir møtt som svar. Faktiske svar basert på realiteten blir ignorert. 

f.eks har det gjentatte ganger blitt påpekt at menn i alle skalaer av attraktivitet finner en kjæreste om de er aktive i den virkelige verden og gjør det beste ut av utgangspunktet de har. Dette blir ignorert med den samme leksa om statistikk og YouTube videor. Det virker jo helt idiotisk når man ser noe annet i den virkelige verden. 

skulle nesten tro det var incel bots på forumet. 

Anonymkode: 89438...fa5

Kan det ha noe med tilnærmingen til problemstillingen, eller hvordan responsen treffer. Jeg er helt enig i at en del nok har et alt for mørkt syn på sine muligheter med kvinner, og graver seg for mye ned i negativitet. Samtidig opplever jeg at en del kommer med råd som i varierende grad stemmer med virkeligheten eller som fremstår relativt "defensive", og diskusjonen slik spores av. Videre kan en nok oppleve å bli oversett om en omtaler andre som "incel bots" eller har en tilsvarende nedlatende holdning. 

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Selvfølgelig er de ikke det. Sannheten svir. Å ta innover seg at du som en småtjukk mann på 50 med dårlig betalt vikarstilling og leid hybel ikke har en nubbsjans på vakre, suksessfulle, slanke damer på 25, kan være hardt. Særlig når YouTube ved Tate og co. forteller deg at jo, du HAR sjans på disse damene - det er damene det er noe galt med.

Anonymkode: edd29...8f7

Virker ikke som dette innlegget henger helt sammen med det TS skriver om. TS skriver om at alle typer menn stort sett kan finne noen, og du følger opp med "sannheten svir" :P

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvis jeg husker rett så var det noe sånt som 10-15% før nettdating. Nettdating gjorde det mye vanskeligere for menn fordi nettdating gjorde det mye lettere for jenter å alle gå for de samme mennene, og for disse mennene å nå ut til disse jentene.

Anonymkode: 2d271...6d9

Før nettdating var det helt likt, det er bare lettere å skylde på noen eller noe, enn å faktisk være realistisk og ærlig med seg selv. Det var alltid et par gutter som hadde halvparten av jentene etter seg. Om ikke mer. Sånn har det alltid vært. Jenter er like mye konkurransedrevne som menn og vil også vinne de mest attraktive.  

Problemet i dag er at kvinner i mye mindre grad enn før tar til takke med. Vi aksepterer ikke dårlig oppførsel og finner oss ikke i å være i relasjoner som ikke gir oss noe positivt. Dermed velger vi heller ikke menn som tidligere ble valgt i desperasjon eller pga frykt for å være alene. 

Jeg tror menn hadde hatt det mye bedre med seg selv hvis de begynte å måle sin verdi med utgangspunkt i hvem de var som menneske og hvordan liv de levde kontra hvor stort drag de har på damene. Er vi ikke ferdig med det nå snart? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei research har vist at incels senker standarden sin til nesten ingenting. Det du gjør her er å projisere. Det stemmer at det er det som er grunnen til at damer ikke får seg kjæreste, men menn senker faktisk standard når de ikke får seg noe.

Anonymkode: 2d271...6d9

Link til research.

Anonymkode: edd29...8f7

• Nyttig 1
Skrevet
EvigSingel skrev (3 timer siden):

Problemet i dag er at kvinner i mye mindre grad enn før tar til takke med. Vi aksepterer ikke dårlig oppførsel og finner oss ikke i å være i relasjoner som ikke gir oss noe positivt. Dermed velger vi heller ikke menn som tidligere ble valgt i desperasjon eller pga frykt for å være alene. 

Dette blir komisk. Jo dere aksepterer dårlig oppførsel. Det er ikke dårlig oppførsel som stopper menn fra å date kvinner. Dere aksepterer ikke dårlig oppførsel fra menn dere ikke finner tiltrekkende. Jo mer tiltrekkende jo mer aksepteres. (Ja jeg er klar over at dette går begge veier). En mann med dårlig oppførsel har bedre, mer og oftere suksess enn en reservert mann med god oppførsel. (Nei, det at du datet en sjenert gutt en gang eller til og med giftet deg med motbeviser ikke det. Legge merke til at jeg skrev MER(Burde ikke måtte spesifisere det, men alltid noen som kommer og sier "nei JEG er ikke sånn så du tar feil))

• Nyttig 3
Skrevet
Sykkelkopp skrev (1 minutt siden):

Dette blir komisk. Jo dere aksepterer dårlig oppførsel. Det er ikke dårlig oppførsel som stopper menn fra å date kvinner. Dere aksepterer ikke dårlig oppførsel fra menn dere ikke finner tiltrekkende. Jo mer tiltrekkende jo mer aksepteres. (Ja jeg er klar over at dette går begge veier). En mann med dårlig oppførsel har bedre, mer og oftere suksess enn en reservert mann med god oppførsel. (Nei, det at du datet en sjenert gutt en gang eller til og med giftet deg med motbeviser ikke det. Legge merke til at jeg skrev MER(Burde ikke måtte spesifisere det, men alltid noen som kommer og sier "nei JEG er ikke sånn så du tar feil))

Dere? Hvem er dere? Jeg gjør ikke det. Ikke venninnene mine heller. Jeg ser også at yngre kvinner i dag ikke havner i de dårlige relasjonene som vi havnet i fordi det er et mindre press om å ha en kjæreste enn det var før. Vi ser ikke lenger på kvinner som mislykkede fordi de er single. Heller det motsatte. Single damer er som regel bad ass damer som bruker energien sin på å leve et godt liv uten en mann. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Inverto
Skrevet
EvigSingel skrev (3 timer siden):

Problemet i dag er at kvinner i mye mindre grad enn før tar til takke med. Vi aksepterer ikke dårlig oppførsel og finner oss ikke i å være i relasjoner som ikke gir oss noe positivt. Dermed velger vi heller ikke menn som tidligere ble valgt i desperasjon eller pga frykt for å være alene

Delvis sant. Men det er absolutt korrekt at dating i dag er blitt mye mer fiendtlig og vanskelig enn det var får 10+ år siden.
I dag er dating drevet av overfladiske og irrasjonelle krav, og de fleste
av disse kommer faktisk fra kvinner. Er du lavere enn 190cm og tjener mindre enn millioner
så er du helt uaktuell, selv om dama ikke har mye å tilby selv.
Menn skal akseptere kvinner slik de er, og de får ikke lov til å ha sine egne krav fordi det er sexist.
Hvorfor har det blitt slik? Feminisme. Det er noe demonisk dritt vi overhodet ikke trenger i dag.
For noen år snakket jeg med ei feminist som faktisk oppfordret til folkemord og utsletting av menn.

Selvsagt er ikke alle kvinner slik. Og internett fremstiller det som at der er en krig mellom menn og kvinner.
Det er det heldigvis ikke. Men det som ER sant, er at dating i dag har blitt ganske fiendtlig mot menn,
og der finnes mange kvinner med nært ondsinnede krav som ikke godtar det faktum at mennesker er uperfekte

De finnes, men ikke alle kvinner er slik

Skrevet
Inverto skrev (Akkurat nå):

Delvis sant. Men det er absolutt korrekt at dating i dag er blitt mye mer fiendtlig og vanskelig enn det var får 10+ år siden.
I dag er dating drevet av overfladiske og irrasjonelle krav, og de fleste
av disse kommer faktisk fra kvinner. Er du lavere enn 190cm og tjener mindre enn millioner
så er du helt uaktuell, selv om dama ikke har mye å tilby selv.
Menn skal akseptere kvinner slik de er, og de får ikke lov til å ha sine egne krav fordi det er sexist.
Hvorfor har det blitt slik? Feminisme. Det er noe demonisk dritt vi overhodet ikke trenger i dag.
For noen år snakket jeg med ei feminist som faktisk oppfordret til folkemord og utsletting av menn.

Selvsagt er ikke alle kvinner slik. Og internett fremstiller det som at der er en krig mellom menn og kvinner.
Det er det heldigvis ikke. Men det som ER sant, er at dating i dag har blitt ganske fiendtlig mot menn,
og der finnes mange kvinner med nært ondsinnede krav som ikke godtar det faktum at mennesker er uperfekte

De finnes, men ikke alle kvinner er slik

Jeg tenker vi kan være enige om at dating er blitt vanskeligere enn det var, av mange årsaker. At feminisme og kvinnefrigjøring har vært negativt for menn kan vi også være enig i. Det er ikke like rett frem lenger. Kvinner har krav. Det hadde de ikke før. De blir heller ikke sett ned på fordi de er single, slik som menn gjør.  Mange fordeler for kvinner altså, som en god del menn selvfølgelig ikke liker. Det er jo dumt for dem. Vi har det jo bedre nå. Kanskje menn også kan begynne å gjøre det de må for å få det bedre fremover, kontra å prøve å få kvinner som nå har det bra få det mindre bra igjen?  

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det er litt rart at noen av damene på KG sier at mannens lønn og jobb er irrelevant, og noen sier at det er en kritisk grunn til at han er singel.

Kan ikke dere damene bli enige dere imellom før dere idiot-forklarer single menn?

Anonymkode: c05d5...22f

Det stemmer jo. Men like barn leker best. Høyt utdannede damer med høy lønn ønsker ikke å ha et forhold med uføre "Frode" som bor i kjellerleiligheten til mor og far. Men det er jo mange damer i samme situasjon som synes at "Frode" er et alternativ. Det er slike ting vi damer ikke vet at dere trenger en "idiotforklaring" på. 

Anonymkode: c167b...01d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sykkelkopp skrev (38 minutter siden):

Det er lenge siden "badboys" var attraktivt for den gjennomsnittlige dame.

Anonymkode: c167b...01d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Sykkelkopp skrev (1 time siden):

Høres ut som om det er utsendet det går på, ikke at han er vanskelig. Hadde han vært en fin fyr har det jo vært mer ideelt. Kanskje er han så kjekk de håper de kan endre han, eller tenker en runde ikke skader selv om det ikke er rom for mer? Noen liker dem bad da, men tror da de kvinnene er bad selv også. Det må du også huske, vi kvinner er ikke nødvendigvis en gjeng med bare grønne flagg vi heller. 

Anonymkode: 71063...727

• Nyttig 1
Skrevet
EvigSingel skrev (2 timer siden):

Dere? Hvem er dere? Jeg gjør ikke det. Ikke venninnene mine heller. Jeg ser også at yngre kvinner i dag ikke havner i de dårlige relasjonene som vi havnet i fordi det er et mindre press om å ha en kjæreste enn det var før. Vi ser ikke lenger på kvinner som mislykkede fordi de er single. Heller det motsatte. Single damer er som regel bad ass damer som bruker energien sin på å leve et godt liv uten en mann. 

Dårlig oppførsel blir definitivt fortsatt akseptert. Det er ting som dårlig råd eller lite fysisk attraktiv som er mindre akseptert

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det spres bevisst mange myter og løgner om kvinner, for å rettferdiggjøre dårlig adferd og finne forklaringer for å bevare selvbildet til dem som ikke er kjærestemateriale. Enslige menn tyr sammen på internettforum hvor de dikter sammen at årsaken til at damer ikke vil ha dem er fordi de er stygge og ikke tjener nok.
Realiteten er at stygge og fattige menn får kjærester, og at majoriteten av kvinner ser etter kvaliteter i en partner, som de med dårlige oppdragelse, svak sosial fungering, elendig kvinnesyn og cluster B-diagnoser ikke kan få. 

Kvinner leter etter helt basis kvaliteter i en partner: Snill, opplyst, flittig, kan føre en saklig samtale, dusjer daglig, er pålitelig, ikke spydig, ikke redd for husarbeid, en god elsker og venn. Et absolutt minimum, som mange synes er for mye forlangt.

Dersom sjåvinistene ikke kan få seg dame fordi de vil behandle kvinner dårlig så er det ensidig positivt at de lever alene. Ser man det som et problem at kvinner er selvstendige og har frie valg - som menn, da er man selv problemet.

Endret av Andro
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Andro skrev (19 minutter siden):

Det spres bevisst mange myter og løgner om kvinner, for å rettferdiggjøre dårlig adferd og finne forklaringer for å bevare selvbildet til dem som ikke er kjærestemateriale. Enslige menn tyr sammen på internettforum hvor de dikter sammen at årsaken til at damer ikke vil ha dem er fordi de er stygge og ikke tjener nok.
Realiteten er at stygge og fattige menn får kjærester, og at majoriteten av kvinner ser etter kvaliteter i en partner, som de med dårlige oppdragelse, svak sosial fungering, elendig kvinnesyn og cluster B-diagnoser ikke kan få. 

Kvinner leter etter helt basis kvaliteter i en partner: Snill, opplyst, flittig, kan føre en saklig samtale, dusjer daglig, er pålitelig, ikke spydig, ikke redd for husarbeid, en god elsker og venn. Et absolutt minimum, som mange synes er for mye forlangt.

Dersom sjåvinistene ikke kan få seg dame fordi de vil behandle kvinner dårlig så er det ensidig positivt at de lever alene. Ser man det som et problem at kvinner er selvstendige og har frie valg - som menn, da er man selv problemet.

Det er ikke problem for sjåvinister å få seg dame. Cluster-b diagnoser som narsisisme er svært attraktivt i menn https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S019188691500210X

Damer liker menn med psykopati, machiavellisme og narsissisme: 

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0191886913012245

128 women rated created (male) characters designed to capture high DT facets of personality or a control personality. Physicality was held constant. Women rated the high DT* character as significantly more attractive. Moreover, this greater attractiveness was not explained by correlated perceptions of Big 5 traits. These findings are considered in light of mating strategies, the evolutionary ‘arms race’ and individual differences.

*Dt = dark triad

Det er kvinner som rotter seg sammen på internettforum og dikter historier om hvorfor menn ikke får seg dame. "Mannen var ikke snill nok" "Feil holdning"... Det har lite å si. Snillhet er noe kvinner setter pris på 2 år inn i forholdet. 

Skrevet
Sykkelkopp skrev (Akkurat nå):

Det er ikke problem for sjåvinister å få seg dame. Cluster-b diagnoser som narsisisme er svært attraktivt i menn https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S019188691500210X

Damer liker menn med psykopati, machiavellisme og narsissisme: 

Disse typene mennesker tltrekker seg ikke andre pga. diagnosene sine, men på tross av dem.
De spiller friske mens de er på sjekker'n, med lovebombing, falske framtidsdrømmer og stor ståhei.
Når det har gått 3 måneder begynner de å vise fram hvem de er, og blir forlatt eller ghoster andre, for da trenger de en ny.

Ingen liker folk uten samvittighet, men det kan gå en tid å skjønne at man har med et farlig menneske å gjøre - for de er gode skuespillere. De speiler den andres personlighet, fordi de har svakt selv, og gir følelse av soulmate - til de ikke spiller lengre.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Andro skrev (17 minutter siden):

Disse typene mennesker tltrekker seg ikke andre pga. diagnosene sine, men på tross av dem.
De spiller friske mens de er på sjekker'n, med lovebombing, falske framtidsdrømmer og stor ståhei.
Når det har gått 3 måneder begynner de å vise fram hvem de er, og blir forlatt eller ghoster andre, for da trenger de en ny.

Ingen liker folk uten samvittighet, men det kan gå en tid å skjønne at man har med et farlig menneske å gjøre - for de er gode skuespillere. De speiler den andres personlighet, fordi de har svakt selv, og gir følelse av soulmate - til de ikke spiller lengre.

Var ikke noe sånt som lovebombing og falske fremtidsdrømmer i dette studiet. Bare standard narsissistiske personlighetstrekk

Skrevet

Var ikke noe sånt som lovebombing og falske fremtidsdrømmer i dette studiet. Bare standard narsissistiske personlighetstrekk

Det er standard narsissistiske personlighetstrekk

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Andro skrev (Akkurat nå):

Det er standard narsissistiske personlighetstrekk

Nei, det du refererer til er oppførsel. Personlighetstrekk betyr noe annet

Skrevet

Nei, det du refererer til er oppførsel. Personlighetstrekk betyr noe annet

Personlighetstrekk gir symptomer, og den typen adferd er klassisk for alle med narsissistiske trekk.
De skrur på sjarmen, men er ikke sjarmerende når man blir kjent.

• Liker 1
Skrevet
Andro skrev (1 minutt siden):

Personlighetstrekk gir symptomer, og den typen adferd er klassisk for alle med narsissistiske trekk.
De skrur på sjarmen, men er ikke sjarmerende når man blir kjent.

Jaha, hvorfor var kvinner som hadde mer datingerfaring MER interessert i disse mennene da? Er ikke kvinner i stand til å lære?

Skrevet

Jaha, hvorfor var kvinner som hadde mer datingerfaring MER interessert i disse mennene da? Er ikke kvinner i stand til å lære?

Fordi psykopater / narsissister er gode skuespillere. De gir deg det du vil ha i åpningsfasen.
Når de har fått selvbekreftelse så slutter de å spille.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...