AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #1 Del Skrevet 6. oktober 2023 Jeg skal lage en fotokalender i julegave og lurer på hvor jeg kan bestille. Hvor er det trygt? Anonymkode: 5c80d...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #2 Del Skrevet 6. oktober 2023 Tittel og innlegg henger ikke i hop. Er det lagring av bilder du lurer på, eller er det fotokalender-firma du lurer på? Jeg lagrer bildene mine trygt i et par ulike sky-tjenester, og jeg har brukt Fotoknudsen til å lage foto-kalender. Anonymkode: 7f25a...417 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #3 Del Skrevet 6. oktober 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tittel og innlegg henger ikke i hop. Anonymkode: 7f25a...417 Enig med denne. Hva lurer du egentlig på? Jeg har google photos der jeg lagrer bildene jeg er redd for å miste. fotokalender har jeg aldri lagd, men vet fotoknutsen er blitt brukt av maaaange. Spesielt influencere... Anonymkode: 481fd...2d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 6. oktober 2023 #4 Del Skrevet 6. oktober 2023 (endret) 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skal lage en fotokalender i julegave og lurer på hvor jeg kan bestille. Hvor er det trygt? Anonymkode: 5c80d...a1d CEWE er en ganske kjent tjeneste for bildefremkalling på nett. Benyttes av Elkjøp og mange andre større selskaper. Dårlig businessidé om de til stadighet ble hacket eller la bildene til kunder ut i sosiale medier. Men tittel på tråden er meget misvisende. Den får meg mer til å tenke på brannsafe for oppbevaring, eller en backupserver for online lagring. Ikke hvor man bestiller julekalender... Har du prøvd å sjekke data og teknologiavdelingen? Endret 6. oktober 2023 av newman01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå