AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #1 Skrevet 6. oktober 2023 Han sa faktisk at han er redd at jeg møter noen med penger og stikker. Og dette uten at det noen gang har kommet på banen om økonomi på en seriøs måte, bare liksom at alle damer går etter en mann med penger. Jeg spurte ham om han ikke trodde at jeg verdsatte andre ting i et forhold, og at jeg klarte meg økonomisk, da lo han og sa bare hvordan damer er. Følte ikke at uansett hva jeg sa så hørte han meg, bare tenkte på den damer gjør sånn og sånn.. er det mange slike menn der ute? Anonymkode: ddf06...159
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #2 Skrevet 6. oktober 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Han sa faktisk at han er redd at jeg møter noen med penger og stikker. Og dette uten at det noen gang har kommet på banen om økonomi på en seriøs måte, bare liksom at alle damer går etter en mann med penger. Jeg spurte ham om han ikke trodde at jeg verdsatte andre ting i et forhold, og at jeg klarte meg økonomisk, da lo han og sa bare hvordan damer er. Følte ikke at uansett hva jeg sa så hørte han meg, bare tenkte på den damer gjør sånn og sånn.. er det mange slike menn der ute? Anonymkode: ddf06...159 Hvor mange kvinner kjenner du som er sammen med noen som tjener mindre enn dem? Anonymkode: f24ff...dc4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #3 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvor mange kvinner kjenner du som er sammen med noen som tjener mindre enn dem? Anonymkode: f24ff...dc4 Et par, men langt flere med helt delt økonomi, og de fleste jeg har vært sammen med har hatt mindre enn meg sammenlagt også. Anonymkode: ddf06...159
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #4 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mange kvinner kjenner du som er sammen med noen som tjener mindre enn dem? Anonymkode: f24ff...dc4 Det er veldig vanlig blant par der begge har høyere utdanning. Anonymkode: cbd1d...020 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #5 Skrevet 6. oktober 2023 det har vel skjedd ham da. En kvinne han virkelig hadde blitt glad i. Da gjør det ekstra vondt Anonymkode: 5032f...1d2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå