AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #1 Skrevet 6. oktober 2023 Hva tenker dere om denne videoen under? Jeg ser en katt som muligens kan ha blitt mishandlet av denne personen rett før opptaket. Og at vedkommende filmet og la ut videoen etterpå av at han klappet den så forsiktig og fikk tillit, slik at det ser ut som han redder den. Og folk er naive og kommenterer hvor snill han er. Det har vært så mange falske videoer av folk som liksom redder dyr, og synes YouTube og alle sosiale medier bør forby slike videoer, med mindre det er kvalitetssikret på forhånd at det er ekte. Anonymkode: 2d961...335 1
ElectricScum Skrevet 6. oktober 2023 #2 Skrevet 6. oktober 2023 Jeg er også skeptisk til enkelte slike videoer hvor personen skal fremstå som en fryktelig empatisk dyrevenn. Er sikker på at en del av dem kan være rigga, dessverre. 1
Cornix Skrevet 6. oktober 2023 #3 Skrevet 6. oktober 2023 Orker ikke se på den, men du kan ha rett. Det er dessverre folk som holder på sånn bare for "views". Får vondt i hjerte av sånt - kikker aldri på slike type videoer, ønsker ikke støtte en potensiell sadistisk dyremishandler. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #4 Skrevet 6. oktober 2023 Jeg vet at det finnes en undersjanger for de som holder på sånn, og det finnes faktisk ikke ord for hvor vondt jeg får inni meg av å tenke på at ondskapen som bor i menneskeheten er ekte og levende. Herregud. Så ikke videoen, jeg er altfor sensitiv til å klare å få det ut av hodet igjen etterpå hvis jeg gjør det. Anonymkode: 2b6cf...550
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #5 Skrevet 6. oktober 2023 Cornix skrev (5 minutter siden): Orker ikke se på den, men du kan ha rett. Det er dessverre folk som holder på sånn bare for "views". Får vondt i hjerte av sånt - kikker aldri på slike type videoer, ønsker ikke støtte en potensiell sadistisk dyremishandler. Enig med deg der, og det var kanskje feil av meg å legge den ut slik at den får enda flere visninger. Det tenkte jeg ikke på. Dessverre så var det shorts video også, så søkte ikke og trykket på den for å se den selv heller. Blir så provosert, og lurer på hvordan man kan bidra til å stoppe det der. Dumme folk som trykker liker og kommenterer også. Anonymkode: 2d961...335
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #6 Skrevet 6. oktober 2023 Det et helt forferdelig, og dessverre vanlig. Man gjør alt for klikk og likes. Anonymkode: 6736b...5f4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #7 Skrevet 6. oktober 2023 At du nå deler den gjør at den får enda flere klikk innpå. Noe som igjen gjør den mer populær i algoritmen på Youtube. Anonymkode: 04fd9...7b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå