Gå til innhold

Date med små barn på heltid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lar det seg egentlig gjøre? Noen som har erfaring, eller har datet en person i den situasjonen? Er det mulig å bli kjent på en naturlig måte da?

Anonymkode: bfd80...a89

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Som mann så dukker dette problemet stadig opp, og det er i utgangspunktet ikke så veldig aktuelt for min del, men jeg tar det alltid opp for å høre hva slags løsning de har. Besteforeldre som er tett på og som hjelper til kan være en løsning, men det er sjelden optimalt desverre, men om man får følelser, så skal jeg ikke utelukke det. Har møtt noen med både 100% og 70%, men det er ofte vanskelig å få til møter

Endret av Fjellmannover190
Skrevet

Dersom man er motivert for det så går det nok helt sikkert. 

Jeg har valgt bort ellers flotte menn fordi de har barn på fulltid.

Det går ofte greit i bli kjent fasen, en kaffe eller en tur får man alltids til, problemet er når man vil gå over til å gjøre mer kjæreste ting. 

Det er helt uaktuelt for meg å sitte å kline med en mann om barnet hans ligger og sover i samme huset for eksempel. Greit nok når man er etablerte kjærester, men ikke i den mellom fasen. Barna skal skjermes helt for det synes jeg. 

Derfor blir det veldig vanskelig når man har små barn på fulltid. 

Er man tålmodig nok og ikke har noe imot å gå sakte frem så går det nok greit, merkeligere ting har skjedd. Så om det oppstår forelskelse mellom to som allerede kjenner hverandre tror jeg det er mye lettere enn på Tinder fex.

Nå er jeg så kynisk at jeg velger bort menn som har små barn, menn som ønsker fler barn, menn som har barn i feil uke i forhold til meg osv osv… 

For den rette mannen hadde jeg nok fått det til å funke, men når man har flere valg så utgår dessverre de som ikke er kompatible rent praktisk i først som sist. 

Anonymkode: 8064f...3bf

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...