AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #1 Skrevet 6. oktober 2023 I sommer kom jeg i kontakt med en mann på nett. Vi chattet en god del og snakka med hverandre på telefonen flere ganger i uka. Jeg ble forelska og han sa han ble det også uten å ha møtt hverandre. Vi møtes aldri. Men så ble kontakten borte og jeg hørte ikke noe mere fra han, å jeg skrev heller ikke til han. Etter ca 14dager uten å høre noe fra han, sletta jeg han fra sosiale medier. Nå har det gått 1måned. Men jeg klarer ikke å slutte og tenke på han. Så jeg vurdere å ta kontakt med han igjen, burde jeg det eller burde jeg bare glemme han? Anonymkode: d90a4...243
exictence Skrevet 6. oktober 2023 #2 Skrevet 6. oktober 2023 Vet du ikke hvorfor kontakten opphørte? Hvorfor sletta du ham?
exictence Skrevet 6. oktober 2023 #3 Skrevet 6. oktober 2023 Bare til å oppta kontakten igjen hvis du vil. Men hva var grunnen til at den opphørte, egentlig? Jeg hadde synes det var underlig at noen blokka meg etter at vi hadde snakket en del ganger på telefonen og hatt det hyggelig sammen. Hvorfor gjorde du det? 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #4 Skrevet 6. oktober 2023 exictence skrev (Akkurat nå): Vet du ikke hvorfor kontakten opphørte? Hvorfor sletta du ham? Nei jeg vet ikke hvorfor kontakten opphørte. Og jeg slettet han da jeg tenkte at han ikke ville ha noe mere kontakt med meg siden han aldri tok kontakt. Anonymkode: d90a4...243
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #5 Skrevet 6. oktober 2023 exictence skrev (1 minutt siden): Bare til å oppta kontakten igjen hvis du vil. Men hva var grunnen til at den opphørte, egentlig? Jeg hadde synes det var underlig at noen blokka meg etter at vi hadde snakket en del ganger på telefonen og hatt det hyggelig sammen. Hvorfor gjorde du det? Jeg blokka han ikke, bare slettet han fra sosiale medier. Anonymkode: d90a4...243
Fjellmannover190 Skrevet 6. oktober 2023 #6 Skrevet 6. oktober 2023 Det er en vanskelig sak å kun leve etter et inntrykk fra chat og telefon, så om man føler det ikke har noen fremgang så blir man ofte litt passiv. Om du tenker på det, så ta opp kontakten igjen, og spør, og få satt opp ett møte.
exictence Skrevet 6. oktober 2023 #7 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nei jeg vet ikke hvorfor kontakten opphørte. Og jeg slettet han da jeg tenkte at han ikke ville ha noe mere kontakt med meg siden han aldri tok kontakt. Anonymkode: d90a4...243 Jeg synes ikke du må slette uten å vite hvorfor han sluttet med å kontakte deg. Kanskje var det noe som hendte, at han ble stille i to uker. Skulle så kontakte deg igjen, men du var der ikke lenger? Du må spørre om ting du lurer på, og fortelle selv hva du føler og tenker. Skal du ta kontakten opp igjen, så si at du savner den kontakten dere hadde sammen. Spør om hva han tenker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå