shakini Skrevet 6. oktober 2023 #1 Skrevet 6. oktober 2023 Jeg har en baby på 3 uker og ønsker at hen får dekket behov for mat, søvn og kroppskontakt. Men hvor mye kroppskontakt trenger egentlig en baby? Hen sover ved siden av meg og ofte (men ikke alltid) holder vi hender igjennom natta. I tillegg til amming (ca åtte timer per dag), pleier hun å sove på brystet mitt mellom to og tre timer ila dagen. Men hen nekter å sitte i bæresjalet og bæresele og om jeg skal få gjort noe annet, blir baby liggende i babynest eller vogn mens hun sover resten av dagen. Jeg bekymrer meg for at hun ikke får nok kroppskontakt, men er usikker på om dette er reellt. Hvor mye kos gir dere andre til deres baby? Merker man det på baby om det blir for lite kos?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #2 Skrevet 6. oktober 2023 Høres ut som baby får mer enn nok! Anonymkode: 7deac...c5c 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #3 Skrevet 6. oktober 2023 Det høres ut som du for babyen din masse god kroppskontakt❤️ Babyen vil bli urolig og gi beskjed hvis den trenger noe (kos, mat, bleie osv). Anonymkode: c516b...1c7 1
Lorieen Skrevet 6. oktober 2023 #4 Skrevet 6. oktober 2023 Høres ut som babyen får dekket behovet sitt. Hvis ikke hadde du merket misnøye. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå