Gjest lynx Skrevet 6. oktober 2023 #1 Skrevet 6. oktober 2023 (endret) Dette var noe spesielt å våkne til.. forferdelig sak. https://www.dagbladet.no/nyheter/nordmann-pagrepet-for-drap/80303434 https://www.nationthailand.com/thailand/general/40031642 Går UDI alltid ut med melding om nordmenn som blir arrestert/siktet i utlandet??? Endret 6. oktober 2023 av Free Diddy
Gjest lynx Skrevet 6. oktober 2023 #2 Skrevet 6. oktober 2023 Han beskyldes for å ha skjært over strupen til elskeren sin..
Amantha Skrevet 6. oktober 2023 #3 Skrevet 6. oktober 2023 (endret) Lett å finne. Det finnes en spleisside med samme navn på en mann i Thailand. Han kan umulig ha drept noen basert på det som sto der… og nå så jeg at navnet til spleisen er fjernet, så det er samme mann. Kan selvfølgelig ta feil. Endret 6. oktober 2023 av Amantha 2
NakenPanda Skrevet 6. oktober 2023 #4 Skrevet 6. oktober 2023 Amantha skrev (3 minutter siden): Lett å finne. Det finnes en spleisside med samme navn på en mann i Thailand. Han kan umulig ha drept noen basert på det som sto der… og nå så jeg at navnet til spleisen er fjernet, så det er samme mann. Han gikk over til Slice
Amantha Skrevet 6. oktober 2023 #5 Skrevet 6. oktober 2023 2 minutter siden, NakenPanda said: Han gikk over til Slice Slice? Hvis det er samme mann, så har han lammelse i høyre side. Vil være vanskelig å drepe noen da.
NakenPanda Skrevet 6. oktober 2023 #6 Skrevet 6. oktober 2023 Amantha skrev (1 minutt siden): Slice? Hvis det er samme mann, så har han lammelse i høyre side. Vil være vanskelig å drepe noen da. Han som holder fast med høyre hånd på bildet? Samt ingen lyver vel på spleis ikke sant? 3
Amantha Skrevet 6. oktober 2023 #7 Skrevet 6. oktober 2023 6 minutter siden, NakenPanda said: Han som holder fast med høyre hånd på bildet? Samt ingen lyver vel på spleis ikke sant? «30. september: fått en skade på talesenteret i hjernen. Har fremdeles lammelse i høyre side» Trenger jo ikke være hele høyre siden. Det vet jeg ikke noe om, jeg frekventerer ikke spleis.
Gjest lynx Skrevet 6. oktober 2023 #8 Skrevet 6. oktober 2023 NakenPanda skrev (37 minutter siden): Han som holder fast med høyre hånd på bildet? Samt ingen lyver vel på spleis ikke sant? Amantha skrev (26 minutter siden): «30. september: fått en skade på talesenteret i hjernen. Har fremdeles lammelse i høyre side» Trenger jo ikke være hele høyre siden. Det vet jeg ikke noe om, jeg frekventerer ikke spleis. https://www.spleis.no/project/335889
Amantha Skrevet 6. oktober 2023 #9 Skrevet 6. oktober 2023 Poenget mitt er at jeg finner det litt lite sannsynlig at han der skulle ha gjort det han er arrestert for – med tanke på det som står i den spleisen. 1
Concert Skrevet 6. oktober 2023 #10 Skrevet 6. oktober 2023 Amantha skrev (2 minutter siden): Poenget mitt er at jeg finner det litt lite sannsynlig at han der skulle ha gjort det han er arrestert for – med tanke på det som står i den spleisen. Han i spleisen ligner lite på linken som viser bilder..?
gjest431 Skrevet 6. oktober 2023 #11 Skrevet 6. oktober 2023 (endret) Amantha skrev (5 minutter siden): Poenget mitt er at jeg finner det litt lite sannsynlig at han der skulle ha gjort det han er arrestert for – med tanke på det som står i den spleisen. Tja, ser ut til å være vedkommende. Mulig spleisen ikke har vært helt reell? https://www.thestar.com.my/aseanplus/aseanplus-news/2023/10/06/norwegian-arrested-for-allegedly-slashing-throat-of-thai-lover-in-chiang-mai Endret 6. oktober 2023 av gjest431 1
Me for life Skrevet 6. oktober 2023 #12 Skrevet 6. oktober 2023 Amantha skrev (5 minutter siden): Poenget mitt er at jeg finner det litt lite sannsynlig at han der skulle ha gjort det han er arrestert for – med tanke på det som står i den spleisen. Vil si at et bilde er mer troverdig enn en spleis. På bildet fra arrestasjonen har han god styrke i armen. Når han klarer å holde seg fast på denne måten er det vel stor sjanse for at han kan føre en kniv også. 1
Gjest lynx Skrevet 6. oktober 2023 #13 Skrevet 6. oktober 2023 Amantha skrev (8 minutter siden): Poenget mitt er at jeg finner det litt lite sannsynlig at han der skulle ha gjort det han er arrestert for – med tanke på det som står i den spleisen. litt naivt å tro at mennesker er oppriktige samtidig som de tigger deg om penger altså
Amantha Skrevet 6. oktober 2023 #14 Skrevet 6. oktober 2023 (endret) I’m out. Jeg har sikkert sett feil, det er nok ikke ham. Så, det finnes altså to stykker med samme navn i Thailand. Den ene har ALS og den andre har vært på sykehus. Finurlig. Endret 6. oktober 2023 av Amantha 1
MalloryK Skrevet 6. oktober 2023 #15 Skrevet 6. oktober 2023 Det er samme fyr som på spleisen. Regner med at de prøvde å svindle til seg noen kr
Amantha Skrevet 6. oktober 2023 #16 Skrevet 6. oktober 2023 (endret) 18 minutter siden, MalloryK said: Det er samme fyr som på spleisen. Regner med at de prøvde å svindle til seg noen kr Neppe Endret 6. oktober 2023 av Amantha 1
Amantha Skrevet 6. oktober 2023 #17 Skrevet 6. oktober 2023 (endret) Visste det: https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/0QyeoA/nordmann-paagrepet-for-drap-i-thailand-helt-grusomt «Ifølge søsteren har han hatt store helseproblemer den siste tiden. Han var innlagt på sykehus i flere uker. Mandag ble han skrevet ut, og flyttet hjem igjen. – Han sliter med språket og klarer ikke å gå selv. Vi var redd for at han ikke skulle overleve, sier søsteren til VG». Endret 6. oktober 2023 av Amantha 1
Gjest lynx Skrevet 7. oktober 2023 #18 Skrevet 7. oktober 2023 Amantha skrev (18 timer siden): Visste det: https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/0QyeoA/nordmann-paagrepet-for-drap-i-thailand-helt-grusomt «Ifølge søsteren har han hatt store helseproblemer den siste tiden. Han var innlagt på sykehus i flere uker. Mandag ble han skrevet ut, og flyttet hjem igjen. – Han sliter med språket og klarer ikke å gå selv. Vi var redd for at han ikke skulle overleve, sier søsteren til VG». hva er det du innbiller deg at dette avslører egentlig?
Amantha Skrevet 7. oktober 2023 #19 Skrevet 7. oktober 2023 2 hours ago, Free Diddy said: hva er det du innbiller deg at dette avslører egentlig? At det er samme mann. 1
Kinder Skrevet 7. oktober 2023 #20 Skrevet 7. oktober 2023 Amantha skrev (5 minutter siden): At det er samme mann. Men det har jo flere slått fast i denne tråden? Spleisen var åpenbart overdrevet (men det er nok mer vanlig enn mange skjønner), for han kan umulig være (helt) lam på hele høyre side. Da ville han ikke klart å gå. Mulig han har noen lammelser/problemer med bevegelighet. Så selv om man er syk, så klarer man å drepe om man har en viss bevegelighet i kroppen. Særlig om elskeren var i en situasjon der han ikke kunne rømme fra han eller gjøre motstand (feks dopet ned eller at han sov). 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå