AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #1 Skrevet 6. oktober 2023 Har du tips til gode måter å organisere på et stellebord? Med åpne kurver eller lignende, da vi ikke har mulighet for skuffer (har en plate oppå vaskemaskin og tørketrommel). Anonymkode: 7a97e...c04
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #2 Skrevet 6. oktober 2023 Hadde åpne kurver. Organiserte det slik: En kurv med ting til bleieskift. En kurv med andre stelleting og medisiner. Egentlig alt av stelleting som ble brukt ofte nok til at jeg ville ha det fremme. En kurv med ferdige antrekk og pysj. Hadde vel tre ferdige antrekk og to pysjer oppi her, tror jeg. En kurv med gulpekluter, ekstra trekk til stellematten og klesplagg som var brukt, men som kunne brukes flere ganger. Brukte sånne plastkurver som kan klappes sammen og stables. Anonymkode: f33d1...2f2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #3 Skrevet 6. oktober 2023 Har gulliver fra ikea. Og skubb fra ikea, organiserer klær, stelleunderlag, vaskekluter, gulpekluter osv. Fungerer bra. Så har jeg og dette settet Til oppbevaring av salver, olje, kam,neglefiler osv. Den ene koppen bruker vi som vaskekopp ved bleieskift. Bilder lånt fra ikea.no Anonymkode: 92bca...519 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #4 Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 6.10.2023 den 14.51): Har gulliver fra ikea. Og skubb fra ikea, organiserer klær, stelleunderlag, vaskekluter, gulpekluter osv. Fungerer bra. Så har jeg og dette settet Til oppbevaring av salver, olje, kam,neglefiler osv. Den ene koppen bruker vi som vaskekopp ved bleieskift. Bilder lånt fra ikea.no Anonymkode: 92bca...519 Vi har samme løsning. En kopp til kluter, den store koppen til hjemmeapoteket (salver av alle slag) og en til annet dill (D-dråper, negleklipper, etc). Elsker at det er så mye oppbevaringsplass i dette stellebordet og at kanten på toppen er så høy at det er vanskelig for mini å rulle ned. Anonymkode: 4498a...f7b 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #5 Skrevet 9. oktober 2023 Vi hadde liten plass der vi bodde før. Stellematte på vaskemaskin og hang en slik i krok fra taket: https://www.ikea.com/no/no/p/stuk-oppbevaring-med-7-rom-hvit-gra-70370856/ Det var ikke veldig pent, men veldig praktisk. Anonymkode: cf2a5...054
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #6 Skrevet 9. oktober 2023 Har en stellematte på vaskeromsbenken, ved vasken. På andre siden står en pakke bleier, en pakke tørrkluter, og en skål med potetmel. I skapet over benken ligger babyens klær og noen håndduker. Når babyen blir så stor at den får vanlig mat og ordentlig bæsj, setter jeg fram en krukke Kokosolje på benken. Og det er det. Har en vanlig søppelbøtte på gulvet. Man trenger ikke så mye som handelsstanden vil ha oss til å tro 😉 Anonymkode: 5fedf...558 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå