AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #1 Skrevet 6. oktober 2023 Dere par med barn, går dere til sengs samtidig både helg og i hverdagene? Anonymkode: de99b...c53 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #2 Skrevet 6. oktober 2023 Vi har alltid gjort det. 2 barn. Anonymkode: 80f1b...cb2
Sunshade83 Skrevet 6. oktober 2023 #3 Skrevet 6. oktober 2023 I parforhold mener jeg at man bør gå sammen til sengs. Tid sammen, kan snakke, kose eller gjøre helt andre ting 5 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #4 Skrevet 6. oktober 2023 Noen ganger samtidig. Andre ganger ikke. Det varierer Anonymkode: 502da...c7e 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #5 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Dere par med barn, går dere til sengs samtidig både helg og i hverdagene? Anonymkode: de99b...c53 Vi legger oss ofte samtidig som unga/ungdommen. Men, vi er heldige og har hvert vårt soverom. Dvs, ofte så kan vi legge oss sammen og skravle litt på senga, før vi går og legger oss for å sove på eget rom. Anonymkode: 47d66...581 3
IkkeAnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #6 Skrevet 6. oktober 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Vi legger oss ofte samtidig som unga/ungdommen. Men, vi er heldige og har hvert vårt soverom. Dvs, ofte så kan vi legge oss sammen og skravle litt på senga, før vi går og legger oss for å sove på eget rom. Anonymkode: 47d66...581 Hvordan var veien til valget om å ha hvert deres soverom? Interessant
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #7 Skrevet 6. oktober 2023 Som regel legger vi oss samtidig, ser gjerne en episode av en serie vi følger med på, i senga. Jeg jobber turnus og hvis han er sliten legger han seg før jeg kommer hjem. Han har hjemmekontor sen kveld/natt i blant, da legger jeg meg som regel tidlig alene. Anonymkode: 0852a...7a5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #8 Skrevet 6. oktober 2023 Vi legger oss sammen 90% av tiden. Hender en er ekstra trøtt og legger seg tidligere, det er null stress, men hyggelig å legge seg sammen til vanlig. Anonymkode: d6856...014
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #9 Skrevet 6. oktober 2023 Det er noe symptomatisk feil i forholdet hvis man ikke legger seg samtidig eller sover på hvert sitt soverom. Noen unntak vil det være hvis den ene er veldig trøtt en kveld, eller at de jobber turnes som gjør at det ikke er praktisk mulig å legge seg til samme tid. Alt i alt, de fleste som ikke legger seg samtidig eller som ikke deler soverom har lite til ingen kjærlighet i forholdet. Anonymkode: 5cab3...f2f 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #10 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi legger oss sammen 90% av tiden. Hender en er ekstra trøtt og legger seg tidligere, det er null stress, men hyggelig å legge seg sammen til vanlig. Anonymkode: d6856...014 På helg og? Hvor sent da f.eks.? Anonymkode: de99b...c53
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #11 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er noe symptomatisk feil i forholdet hvis man ikke legger seg samtidig eller sover på hvert sitt soverom. Noen unntak vil det være hvis den ene er veldig trøtt en kveld, eller at de jobber turnes som gjør at det ikke er praktisk mulig å legge seg til samme tid. Alt i alt, de fleste som ikke legger seg samtidig eller som ikke deler soverom har lite til ingen kjærlighet i forholdet. Anonymkode: 5cab3...f2f Ok, fordi min mann er ute hver helg til 0230, så hver helg er ikke gøy for meg... Anonymkode: de99b...c53 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #12 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har alltid gjort det. 2 barn. Anonymkode: 80f1b...cb2 Så du har ikke godtatt om din mann var ute til 0230 hver helg? Anonymkode: de99b...c53
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #13 Skrevet 6. oktober 2023 IkkeAnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan var veien til valget om å ha hvert deres soverom? Interessant Vel. Min kone sover lett og har vanskelig for å sovne. Jeg sover urolig+snorker. Dette fører til at når vi delte seng, så sov ingen av oss. Hun fikk ikke sove og jeg holdt meg selv våken eller våknet fordi hun våknet. Dvs vi sov mellom 1,5 og 3 timer i løpet av natten. 1,5-3 timer i gjennomsnitt er ikke tatt ut av løse luften, men etter målinger i samarbeid med spesialisthelsetjenesten. Når man sover 1,5-3 timer i snitt, 7 dager i uken, så er det helsefarlig. Jeg målte over 160 i puls i søvne på det meste og et BT som tilsa at jeg var et vandrende hjertestans. Da vi for noen år siden kjøpte hus og hadde mer en nok soverom, så var veien kort til å forsøke separate soverom. , Nå sover vi nå 7+ timer om natten. Puls og BT er bra. Humør, overskudd og livskvaliteten er mangedoblet. Anonymkode: 47d66...581 9 4 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #14 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er noe symptomatisk feil i forholdet hvis man ikke legger seg samtidig eller sover på hvert sitt soverom. Noen unntak vil det være hvis den ene er veldig trøtt en kveld, eller at de jobber turnes som gjør at det ikke er praktisk mulig å legge seg til samme tid. Alt i alt, de fleste som ikke legger seg samtidig eller som ikke deler soverom har lite til ingen kjærlighet i forholdet. Anonymkode: 5cab3...f2f 😂 Grattis med årets teiteste innlegg. Anonymkode: 47d66...581 11 11
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #15 Skrevet 6. oktober 2023 Ofte legger vi oss samtidig, men det hender at vi legger oss hver for oss. Han sitter ofte å jobber litt eller ser på tv. Jeg blir trøtt tidlig og legger meg tidligere Tenker man som par har behov for å ikke være klistret oppå hverandre hele tiden. Vi har hvert sammen i 15 år og har 4 barn. Anonymkode: f3664...431 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #16 Skrevet 6. oktober 2023 Nei vi gjør som oftes ikke det. Jeg blir ofte trøtt rundt 22, mannen er som oftes ikke trøtt da. Om jeg er litt seinere oppe så hender det jo at vi legger oss samtidig. Funker fint for oss. Anonymkode: 92996...17a 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #17 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ofte legger vi oss samtidig, men det hender at vi legger oss hver for oss. Han sitter ofte å jobber litt eller ser på tv. Jeg blir trøtt tidlig og legger meg tidligere Tenker man som par har behov for å ikke være klistret oppå hverandre hele tiden. Vi har hvert sammen i 15 år og har 4 barn. Anonymkode: f3664...431 Blir du ikke vekt om han kommer inn og legger seg senere? Anonymkode: de99b...c53
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #18 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så du har ikke godtatt om din mann var ute til 0230 hver helg? Anonymkode: de99b...c53 De færreste hadde vel likt det. Med mindre det er snakk om jobb og man er avhengig av den ekstra inntekten Anonymkode: 502da...c7e 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #19 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei vi gjør som oftes ikke det. Jeg blir ofte trøtt rundt 22, mannen er som oftes ikke trøtt da. Om jeg er litt seinere oppe så hender det jo at vi legger oss samtidig. Funker fint for oss. Anonymkode: 92996...17a Blir du ikke vekt av han som legger seg senere ? Anonymkode: de99b...c53
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #20 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De færreste hadde vel likt det. Med mindre det er snakk om jobb og man er avhengig av den ekstra inntekten Anonymkode: 502da...c7e Ok Anonymkode: de99b...c53 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå