AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #1 Skrevet 6. oktober 2023 Er på desperat jakt etter bolig og egen veranda er viktig for meg, men ser mange leiligheter i blokk ikke har det, og flere lavblokker jeg ser på har kun felles areal utenfor blokken. Hvordan er det å bo sånn? Man kan ikke akkurat ta med seg tekoppen og sette seg i morgenkåpe utenfor da. Anonymkode: a55fc...efe
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #2 Skrevet 6. oktober 2023 Bolig uten veranda eller eget uteareal er utelukket for min del. Om det så bare er en ‘innhuk’ på trappa eller mulighet for å bygge en liten platting. Anonymkode: 0f3b3...a46 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #3 Skrevet 6. oktober 2023 Bor i 1.etg og opplever det som helt supert!! Aldri opplevd noe skummelt, har fri tilgang til bakgård med uteplass etc. Får masse for pengene og føler at jeg nesten har et «hus» for meg selv da jeg er den eneste som bor i 1.etg og har vinduer både mot vei og bakgård. Anonymkode: f1ea6...d27 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #4 Skrevet 6. oktober 2023 Jeg hadde ikke kjøpt leilighet i blokk om jeg ikke hadde egen terrasse og et hakk opp så jeg ikke er på gateplan. En venninne flyttet nettopp fra et slikt sted der hun hadde leilighet i første etasje men med en platting som var hennes utenfor. Hun fikk ikke plante noe slik at hun fikk litt skjerming, nabobarna sto utenfor og kikket inn var et veldig merkelig opplegg og hun flyttet relativt raskt derfra. Hvis du er komfortabel med å gå i med kaffekopp og morgenkåpe så kan du jo gjøre det på fellesarealet om du vil det. Vi har noen pensjonister her hos oss som går ut med kaffe og tar morgenprat når det er fint vær, fortsatt i pysjamas og vi har alle et eget uteområde. Anonymkode: d39b5...b59 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå