Gå til innhold

Hva gjør du med SAS Eurobonus-poengene dine nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjør ingenting. Lar de stå. Har ikke så veldig mange.

En må jo ha mange tusen poeng, bare for å få kjøpt et frimerke. Nei takk. De kan SAS få av meg. 

Anonymkode: e04f4...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar de ut. God unskylding for å bestille meg en reise nå

Anonymkode: f5fd7...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tar de ut. God unskylding for å bestille meg en reise nå

Anonymkode: f5fd7...37a

Prøvde å sjekke et par ledige helger i november for bonusreiser, men der var det utleita, gitt…

Tror mange tenker det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser så lite med SAS at poengene mine ikke  holder til det billigste i shoppen deres en gang. Hadde nok bestilt reise nå hvis jeg hadde mange nok poeng til gode. 

Anonymkode: 63bb1...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren har rundt 170.000 poeng, vi venter barn i januar så det blir ingen større reiser med det første 😅 Sitter stille i båten og håper å få bestilt bonusreise neste sommer.

Vi har ellers bare sett på å bruke poeng til hotell, men det er ofte veldig dyrt (typ 50k for én natt) så det lønner seg ikke etter vår mening.

Litt OT, men noen som vet når de blir en del av Flying Blue? Hvis de går over til deres poengsystem hadde det vært veldig typisk om poengene ble verdt mindre enn de er nå... Men regner med vi får varsel i god tid før 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aviale skrev (14 timer siden):

Samboeren har rundt 170.000 poeng, vi venter barn i januar så det blir ingen større reiser med det første 😅 Sitter stille i båten og håper å få bestilt bonusreise neste sommer.

Vi har ellers bare sett på å bruke poeng til hotell, men det er ofte veldig dyrt (typ 50k for én natt) så det lønner seg ikke etter vår mening.

Litt OT, men noen som vet når de blir en del av Flying Blue? Hvis de går over til deres poengsystem hadde det vært veldig typisk om poengene ble verdt mindre enn de er nå... Men regner med vi får varsel i god tid før 

2024/2025

Anonymkode: aa338...5f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

2024/2025

Anonymkode: aa338...5f3

Hvor har du kilden? Eller er tidspunktet noe du antar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Ariannah said:

Jeg sjekket Eurobonuspoengene mine, det er nok til en pose Godt & Blandet i Eurobonus-shopen :D 

Jeg trodde også jeg hadde nok, men det var før jeg så hva de skulle ha i frakt. 😅

Anonymkode: 63bb1...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...