AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #1 Skrevet 5. oktober 2023 Jeg har ryddet og "downsizet " og har masse fullt brukelige ting, interiør, småmøbler, litt bøker, kjøkkenutstyr...++ Jeg har fått solgt en del, gitt bort og nå skulle jeg levere det jeg hadde igjen til en bruktbutikk. De ville heller ikke ta i mot alt, pga inntaksstopp på enkelte ting . Jeg vil ikke bruke mer tid/energi på disse tingene, og jeg har hatt det liggende for salg i månedsvis. føler ikke det blir riktig å kaste det i søpla/kjøre det på dynga heller...men kan se ut som det blir løsningen. Noen med andre ideer? Anonymkode: a9508...b14 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #3 Skrevet 5. oktober 2023 Gis bort mot henting? Anonymkode: 1b169...8fa 1
tebrok Skrevet 5. oktober 2023 #4 Skrevet 5. oktober 2023 Lever til skole uken før korpset har loppemarked
Sitronterte Skrevet 6. oktober 2023 #5 Skrevet 6. oktober 2023 Hva med å legge dem ut på grupper som "Harde kår" på Facebook. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #6 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Gis bort mot henting? Anonymkode: 1b169...8fa Jeg har hatt det ute på finn/fb på selges/gies bort. Jeg bor i gokk, så ingen loppemarked her.... Jeg gidder ikke oppbevare dem lengre og heller ikke annonsere...og bruke tid på det. Har brukt nok tid. Det blir vel dynga da Anonymkode: a9508...b14
Heisann12345 Skrevet 6. oktober 2023 #7 Skrevet 6. oktober 2023 «Dynga» her hos meg har en gratis gjenbruksstasjon som er for ting som ikke er verdt å kaste. De som vil kan ta med seg tingene de finner der gratis. Du kan jo sjekke om det er noe lignende der du bor? 6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #8 Skrevet 6. oktober 2023 Heisann12345 skrev (26 minutter siden): «Dynga» her hos meg har en gratis gjenbruksstasjon som er for ting som ikke er verdt å kaste. De som vil kan ta med seg tingene de finner der gratis. Du kan jo sjekke om det er noe lignende der du bor? Ja, kanskje de har noe sånn! Det kan jeg høre med kommunen om. Synes det er for gæli å hive det liksom! Anonymkode: a9508...b14 1
Mt3 Skrevet 6. oktober 2023 #9 Skrevet 6. oktober 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg har hatt det ute på finn/fb på selges/gies bort. Jeg bor i gokk, så ingen loppemarked her.... Jeg gidder ikke oppbevare dem lengre og heller ikke annonsere...og bruke tid på det. Har brukt nok tid. Det blir vel dynga da Anonymkode: a9508...b14 Om du kjører det til dynga i pappkasser så kan det jo hende de har sitt eget loppemarked der, og når du har solgt, gitt bort og levert til gjennbruksbutikk det du kan, da kan du faktisk kaste resten med god samvittighet. Vår verden renner dessverre over av ting og tang som folk ikke har bruk for.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #10 Skrevet 6. oktober 2023 Mt3 skrev (5 timer siden): Om du kjører det til dynga i pappkasser så kan det jo hende de har sitt eget loppemarked der, og når du har solgt, gitt bort og levert til gjennbruksbutikk det du kan, da kan du faktisk kaste resten med god samvittighet. Vår verden renner dessverre over av ting og tang som folk ikke har bruk for. Har sjekket med den lokale gjenbrukstasjonen, og de har ikke mulighet til å ta i mot gjenbruk. :// så kjipt. Så da blir løsningen å rett og slett KASTE. Anonymkode: a9508...b14
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #11 Skrevet 6. oktober 2023 Lykke til med det.. Jeg er inne i samme prosessen, har ikke noe alternativ bortsett fra kaste og selge /gi bort. Begge deler tar tid og enkelte ting må jeg betale for å kaste! Det finns ingen quickfix, man må bruke tid. Jeg bor som deg, i gokk og har ingen bruktbutikk eller gjenbrukstorg på dynga. Anonymkode: 56b5f...6e3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #12 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 6.10.2023 den 10.19): Lykke til med det.. Jeg er inne i samme prosessen, har ikke noe alternativ bortsett fra kaste og selge /gi bort. Begge deler tar tid og enkelte ting må jeg betale for å kaste! Det finns ingen quickfix, man må bruke tid. Jeg bor som deg, i gokk og har ingen bruktbutikk eller gjenbrukstorg på dynga. Anonymkode: 56b5f...6e3 Det er så kjedelig, når det jo er flotte ting, som JEG ikke har bruk for.. Anonymkode: a9508...b14
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #13 Skrevet 7. oktober 2023 Har hatt akkurat samme problemstillingen. Får meg ikke til å kaste fullt brukbare ting, så har endt opp med å beholde det likevel. Og mye fikk jeg faktisk bruk for etter en stund likevel 😄 Anonymkode: f744b...e40
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #14 Skrevet 7. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 6.10.2023 den 1.41): Jeg har ryddet og "downsizet " og har masse fullt brukelige ting, interiør, småmøbler, litt bøker, kjøkkenutstyr...++ Jeg har fått solgt en del, gitt bort og nå skulle jeg levere det jeg hadde igjen til en bruktbutikk. De ville heller ikke ta i mot alt, pga inntaksstopp på enkelte ting . Jeg vil ikke bruke mer tid/energi på disse tingene, og jeg har hatt det liggende for salg i månedsvis. føler ikke det blir riktig å kaste det i søpla/kjøre det på dynga heller...men kan se ut som det blir løsningen. Noen med andre ideer? Anonymkode: a9508...b14 Legg det som "Gis bort" på Finn? Anonymkode: f0e26...df0
Tvist Skrevet 9. oktober 2023 #15 Skrevet 9. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 6.10.2023 den 9.17): Har sjekket med den lokale gjenbrukstasjonen, og de har ikke mulighet til å ta i mot gjenbruk. :// så kjipt. Så da blir løsningen å rett og slett KASTE. Anonymkode: a9508...b14 På gis bort på finn.no får man ofte raskt svar. Du har jo hatt annonse ute til salg, så du må jo bare gjøre litt forandringer på den, ikke så mye jobb det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå