AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2023 #1 Skrevet 5. oktober 2023 Har to barn og hører jo det blir sagt at foreldrene syns barna deres er perfekte. Jeg ser mange ting barna mine kan jobbe med og egenskaper som ikke er noe fine. Jeg sammenligner barna mine med deres venner og ser egenskaper og kunnskap de andre har som jeg kunne ønske mine barn hadde. Jeg veileder og kommer med råd for å få de på "riktig" vei. Det virker jo ikke alltid og er en lang prosess. Syns du barna dine er perfekte i dine øyne? Anonymkode: 44bae...497
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #2 Skrevet 6. oktober 2023 Selvsagt ikke. De er jo perfekte i rollen som mine barn, som i at jeg ikke ville byttet dem bort, men objektivt? Absolutt ikke. Har heller ikke noe problem med å se at den ene har vært mye heldigere med fysisk fremtoning enn den andre. Fjortisen er et troll for tiden og jeg truer nesten daglig med å selge ham på eBay. Anonymkode: 7dc68...dad 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #3 Skrevet 6. oktober 2023 Nei, men jeg elsker dem uansett. Anonymkode: c39fe...a1e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #5 Skrevet 6. oktober 2023 Nei de er ikke perfekte. Da har mange gode egenskaper, og er snille og gode barn med gode verdier. Andre ting må de jobbe med. Elsker barna mine❤️ Anonymkode: 9cc16...79a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #6 Skrevet 6. oktober 2023 De er like perfekte som meg! Anonymkode: f883a...56e
Arkana Skrevet 6. oktober 2023 #7 Skrevet 6. oktober 2023 Selvsagt er det fremdeles ting de trenger å lære, eller ting de gjør som irriterer meg litt, men hva er det å være perfekt egentlig? Ingen mennesker er perfekte og i så måte er de jo perfekte likevel. Altså perfekt uperfekt. Det som teller er uansett at jeg elsker barna mine betingelsesløst. Jeg synes de er perfekte som de er. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2023 #8 Skrevet 6. oktober 2023 Jeg synes de er velskapte ♥️ De kan være kloke og reflektere i enkelte øyeblikk, og det eldste barnet har alltid vært utfordrende, og tar ganske stor plass med sitt vesen og sitt lydnivå. Jeg bruker mye tid på barnet, ved å forklare og veilede, det er ikke alltid at barnet tar så gode valg. Men likevel, når jeg ser inn i spåkulen og fremtiden, så ser jeg flotte og selvstendige barn, som har klart å bli gode samfunnsborgere. Så jeg har veldig troen på barna mine, at når de modnes med årene, så har mye korrigert seg! Anonymkode: 71a44...aab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå